joi, 14 iulie 2011

Bancurile zilei - 14 Iulie 2011

Stiri rutiere: Astazi a avut loc un accident intre o Dacie si un Bentley de 280 mii euro. Soferul Daciei a reusit sa moara la timp.
____

- Imi cer scuze, nu dumneavoastra sunteti domnisoara care a dansat ieri noapte in club numai in sutien si chiloti?
- Tu, probabil, ai plecat prea devreme!!!
____

Intr-un sat, izolat de lume, intra un tip pe caruta:
- Oameni buni, oameni buni! Am adus carbune!
Iapa toata in spume, moarta de oboseala se intoarce si spune:
- Aha, in puii mei...tu ai adus ...
____

Vine sotul acasa si isi intreaba nevasta:
- Ce ai face daca as castiga la Loto?
- As lua jumatate si te-as parasi, raspunde sotia.
- Perfect, spune sotul. Am castigat 100 de lei. Ia 50 si dispari!
____

Doi tipi vorbesc despre neveste:
- Tu cand faci dragoste cu sotia?
- Vin de la munca, facem dragoste, cinam, apoi ma odihnesc.
- Eu dimineata la 5.
- De ce asa devreme? Esti nebun?
- Nu,dar vreau sa fiu primul!
____

La o scoala din SUA, invatatoarea le cere elevilor sa povesteasca un film ce trateaza o tema de dragoste.
- Dintre un barbat si un barbat? intreaba un elev.
- Nuuu, raspunde grabita invatatoarea.
- Dintre o femeie si o femeie? intreaba o eleva.
- Nuuu, raspunde ingrijorata invtatoarea..
- Dar atunci intre cine? intreaba nedumeriti elevii.
- Intre un barbat si o femeie, raspunde invatatoarea.
- Aaa, am inteles, spuse un elev mai dezghetat. Vreti sa tratam un film istoric.
____

Intr-o frizerie. Frizerul, taindu-l pe client de vreo doua ori, incearca sa discute cu el:
- Ati mai fost la noi pana acum?
- Nu, mana mi-am pierdut-o in razboi.
____

Sotul vine acasa beat-mut. Sotia striga la el:
- Betivule, porcule, parazitule, mai ai de gand sa bei?
El tace. Ea din nou:
- Mai ai de gand sa beeeiii?
El iarasi tace.
- Zi, mai, ai de gand sa bei?
- No bine, fa, toarna!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...