sâmbătă, 9 iulie 2011

Bancurile zilei - 9 Iulie 2011

Cum e să fii însurat, Mitică?
- Păi, cum să fie? N-am voie să beau, n-am voie să fumez, n-am voie să merg cu amicii la o bere, n-am voie să mă uit după vreo femeie pe stradă…
- Înseamnă că regreți pasul pe care l-ai făcut?
- Nici asta n-am voie!
____

Un european rătăcit în Sahara se mişca tot mai greu; după trei zile de sete şi caniculă cumplită, de-abia se târăşte. De-odata i se înfăţişează privirilor înceţoşate o siluetă stranie. Pare un om în carne şi oase.
- Apă! Şopteşte călătorul rătăcit.
- Nu pot decât să-ţi dau o cravată, sună răspunsul, atât de năucitor.
Cel rătăcit se târăşte mai departe, până când .. minune!
Un restaurant luxos răsare din deşert, făcându-l pe însetat să se ridice şi, cu ultimele puteri, să se năpustească spre intrare.
La uşă, însă, un cerber galonat îl opreşte brutal:
- Stop! Ţinută obligatorie! Fără cravată, nu se intră.
____

Un copil de pe stradă o cheamă pe maică-sa:
- Ma-a-ma-a-a-a!!!
Mai tare:
- Ma-a-ma-a-a-a!!!
Apoi şi mai tare, scoţând tot cartierul la geamuri:
- Ma-a-ma-a-a-a!!!
La o fereastră de la etajul 7 apare o doamnă:
- Ce s-a întâmplat?
- Cheamă-l pe tata!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...