vineri, 22 iulie 2011

Bancurile zilei - 22 Iulie 2011

La un radio din Rusia se anunta o stire: Cine este sub papucul nevestei sa vina maine in Piata Rosie si cine nu, sa vina in Piata Lenin.
A doua zi in Piata Rosie era plin. In piata Lenin doar unul.
Stupoare! Ce este cu acel om acolo?
Intervievat, acesta a raspuns:
- Mi-a zis nevasta mea ca daca nu vin aici, o sa ma dea afara din casa!
____

Un politist opreste un sofer pentru depasirea vitezei:
- Stii, am avut eu presimtirea ca voi da o amenda, de-aia te-am si asteptat aici toata ziua.
- Pai am venit cat de repede am putut!
_____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...