joi, 11 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 11 Octombrie 2012

Culmea betiei: Sa te trezesti dimineata si sa zici: Baaai, ce am mai tras-o ieri! Rau de tot! Apropo, a cui zi de nastere era? Cum adica nunta? Cum adica a ta?!
____

Vine soţia acasă şi bărbat-su era pe budă:
- Te c*ci, iubireeee?
- Nu, fă, mă c*c că*at!
____

Contrar reclamelor, cea mai buna solutie de spalat vase ramane sotia!
____

Chuck Norris are cizme de cowboy... din piele de cowboy.
____

Chuck Norris nu se poate reflecta in oglinda, pentru ca Chuck Norris este unic.
____

Bula si alti doi indivizi au ajuns in Rai. Acolo se intalnesc cu Sfantul Petru. Acesta le zice:
- Ba, celui care a avut cea mai misto moarte ii dau viata inapoi.
Bula spune:
- Era noapte, veneam de la serviciu, cand am ajuns acasa nevasta-mea era goala in pat. Stiam ca ma insala, am cautat peste tot dupa idiot, am vazut in sfarsit niste maini care se tineau de pervaz, si atunci am luat frigiderul si i l-am aruncat in cap, dar imi agatasem puloverul si am cazut si eu.
Al doilea:
- Era tot noapte, lucram pe schele, cand deodata am alunecat si am cazut, noroc ca m-am apucat de un pervaz, dar dupa aceea un idiot mi-a aruncat un frigider in cap, d**cu' sa-l ia.
Al treilea spune:
- Era seara, eram cu amanta cand am auzit ca vine handicapatul de sot, si m-am ascuns intr-un frigider.
____

Ştiaţi că că 90% dintre oameni nu observă repetarea cuvântului (că) la începutul acestei propoziţii?
____

In tramvai, o tanara se intoarce spre barbatul aflat in spatele ei si-i spune furioasa:
- Domnule, de un sfert de ora ma tot atingi pe fund...
Barbatul ranjeste spre ea:
- Si, deodata nu-ti mai place, ha?!
____

Atunci cand esti trist, gandeste-te ca undeva, pe lumea asta, un prost trage de o usa pe care scrie "IMPINGE"
____

Anunt la o gradinita:
"Va rugam sa nu luati in seama ce spun copiii ca fac la gradinita, pentru ca nici noi nu luam in seama ce spun ei ca faceti acasa."
____

- Eşti cuplată?
- Da!
- Bine, vorbim când eşti gratis!
____

Sânii sunt dovada clara ca si barbatii se pot concentra la doua lucruri in acelasi timp.
____

I: Cum se numeste bagheta aceea care-i face pe barbati sa dispara?
R: Test de sarcina.
____

Nu este corect!!!
Bucuresti-Constanta = 232 km
Constanta-Bucuresti = 232 km
Etajul XV – Parter = 15 etaje
Parter – Etajul XV = 15 etaje
Luni dimineata – Vineri seara = 5 zile
Vineri seara - Luni dimineata = 2 zile
____

Psihologii au creat un test pentru determinarea inteligentei, care are doar o singură întrebare:
"Vă uitați la OTV"?
____

Claustrofobia inseamna teama de spatiile inchise. De exemplu, te duci la magazin dupa bere si ti-e frica sa nu fie inchis.
____

El catre ea:
- Ai amanti peste tot... stii ce inseamna asta?
- Ca sunt dezordonata?
____

Fetiţa de 8 ani găseşte tampoanele lui maică-sa şi o întreabă:
– Mamă, dar unde se pun astea?
– În principiu, acolo de unde ies copiii!
– În barză, vrei să zici?!
____

- Zi-mi un banc bun, sa i-l spun si lu' soacra-mea.
- Da' ce-i trebuie lu' soacra-ta bancuri?
- Nu-i trebuie, da' la bancu' ala care mi l-ai spus ieri, era sa moara de ras.
____

- Tu stii ca daca eu beau cafea nu pot să dorm?
- Ce ciudat! La mine este exact invers: dacă dorm nu pot să beau cafea...
____

Psihologul este un tip care-ti ia o gramada de bani ca sa-ti puna toate intrebarile pe care sotia ti le pune gratis!
____

Un chinez, dupa ce a vizitat New-York-ul,este intrebat:
- Ce impresie v-a facut orasul?
- O impresie excelenta: curat, tihnit, putina lume pe strada...
____

- Prin ereditate, anumite date, calităţi, defecte ale unei fiinţe umane se transmit urmaşilor timp de mai multe generaţii.
- Aiurea! La mine a fost chiar invers.
- Cum invers?
- Păi străbunica nevestei mele a fost mută.
____

O doamnă, care de-abia obţinuse permisul de conducere, se întoarce acasă şi, înainte de a o întreba soţul cum a mers cu maşina, zice:
- Ştii, dragă, am două veşti pentru tine: una rea şi una bună. Aia rea e că am făcut un mic accident. Maşina e distrusă complet. Şi aia bună: mi-au luat carnetul.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...