sâmbătă, 20 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 20 Octombrie 2012

Doua babe discuta:
- Tii minte, cand eram tinere voiam sa semanam cu Bridgitte Bardot?
- Asa, si?
- Acum semanam.
____

"Nu-mi dau seama cum sa mai comunic cu nevasta-mea.
Cand nu-i raspund, nu-i bine. Cand ii raspund, iar nu-i bine..."
____

Sotul catre sotie:
- Spune-mi cinstit, de cat timp ai nevoie pentru a fi gata in 15 minute?
____

- Ce-şi scriu, mai nou, ardelenii pe poartă în loc de "câine rău"?
- Moldovean în gazdă.
____

Doi soţi stau în pat. Ea îl trezeşte:
- Iubitule, nu pot dormi.
- Să te bat până leşini?
____

"Mi-am sunat seful azi dimineata si i-am spus ca azi nu pot veni la munca.
- De ce, ma rog? ma intreaba el.
- Nevasta-mea sta tolanita in pat si nu mi-a calcat costumul.
- Asta nu e o scuza! a strigat el.
- Stiu, dar incercati sa-i spuneti ei asta..."
____

Memorie buna...
Primul: Eu imi aduc aminte ca atunci cand mama m-a facut doctorul mi-a tras o palma si eu l-am injurat pe limba mea !
Al doilea: Eu imi aduc aminte ca la 2 luni de sarcina i-au facut ecografie mamei si eu stateam la poza ca modelele din P*ayboy!
Al treilea: Eu imi aduc aminte ca m-am dus cu tata la picnic si m-am intors cu mama!
____

"Nu vreau să zic că sunt Batman, zic, doar că nimeni nu m-a văzut pe mine și pe Batman în acelasi timp."
____

Un bărbat realizează cîtă dreptate a avut taică-su doar cînd îi cresc copiii.
____

La grădiniță după o ceartă, discută doi copii:
- Tatăl meu o sa-l bată pe tatăl tău.
- Eu nu am tată, dar mamă are un prieten homosexual, să vezi ce o sa-i facă el lui taică-tău.
____

A murit un Om. Câinele său credincios s-a culcat alături și a murit și el. Și iată stă sufletul omului, alături sufletul câinelui, în fața unei porți pe care scrie ”Rai”, iar mai jos: ”Intrarea cu câini, strict interzisă”. Se uită omul și nu intră pe poarta aia. Mai merge el cât merge și vede o altă poartă pe care nu scria nimic, doar un bătrân ce era așezat alături.
- Mă scuzați, bătrâne…
- Petru mă numesc.
- Ce se află după poarta asta?
- Raiul.
- Cu câinele se poate?
- Desigur.
- Dar mai devreme ce poartă era?
- Acolo era iadul. Până la Rai ajung doar acei care nu-și părăsesc prietenii.
____

"- Tata, as vrea sa-l cunosti pe noul meu prieten...imi zise fiica-mea, in timp ce iesea de la scoala.
- Unde e? intreb, uitandu-ma in jur.
- Chiar aici, in fatza ta! spuse ea, la care eu prind un tip de umar si-i spun:
- Da-te mai namila neagra din fatza mea, ca nu pot sa-l vad pe prietenu' lu' fiica-mea!"
____

I: Exista Raiul pe Pamant?
R: Cu siguranta. In Italia sunt chiar trei !
____

Mama il iscodeste pe Bula.
Mama: - Ia zi, Bulisor, ce a zis tatal tau cand a cazut pe scari?
Bula: - Sa repet si injuraturile?
Mama: - Nu, Bulisor!
Bula: - N-a zis nimic!
____

Doua prostituate:
- Ai auzit de tipu' ala care a sarit cu parasuta de la aproape 40.000 km?
- Aha... Ce tupeu a avut, c*rva d*acului!...
____

"Trei lucruri rele mi s-au intamplat ieri:
1. Am aflat ca iubitul meu se culca cu prietena mea.
2. Iubitull meu a fost lovit de un autobuz.
3. Mi-a fost suspendat permisul de conducator auto pe autobuz."
____

Burlac – barbat care vine in fiecare dimineata la serviciu din directii diferite.
____

Care este diferenţa de gândire dintre prostituată, amantă şi nevastă?
Prostituata: De s-ar termina odată!
Amanta: Aşa repede?
Nevasta: Bej! Bej o să vopsesc tavanul!!!
____

Istorie conform TNR:
1838 – Se deschide prima bibliotecă publică din Bucureşti. Biblioteca era foarte prost dotată, deoarece nu găseai pe rafturile ei nici măcar poezii de Eminescu.
1983 – Se naşte fotbalistul grec Pantelis Kapetanos. El a fost numit Kapetanos după ce mulţi ani a purtat numele de Kaporalos.
1995 – Este lansată naveta Discovery. Paradoxal, la bordul navetei Discovery nu se prindea postul Discovery, ci numai Animal Planet.
1923 – Se naşte Ion Caraion. El era un poet demodat, deoarece acum se poartă numele cu rimă albă.
1215 – Londra este ocupată de baronii englezi. În momentul ăla, pe poarta cetăţii a apărut următoarea inscripţie: “Sunt momentan ocupată.”
1792 – Este înfiinţată bursa de pe Wall Street. Pe vremea aia, bursa era atât de mică încât studenţii americani mureau de foame.
1939 – Se naşte Ion Ţiriac. În loc de cordon ombilical, lui Ţiriac i-au tăiat medicii mustaţa care îl lega de maică-sa.
____

Expresia „După dumneavoastră, doamnă”, este, probabil, un mod elegant de a spune ”acum, să vedem şi funduleţul!”
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...