vineri, 19 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 19 Octombrie 2012

- De ce nu a avut printul William parte de o petrecere a burlacilor?
- Pentru ca e cel putin ciudat sa bagi in chilotii unei dansatoare bancnote care au imprimate pe ele chipul bunicii tale.
____

"Am o ceatza in stomac de umbla foamea cu lanterna !"
____

Soacra, chiar dacă e de zahăr, tot amară este.
____

"Intr-o zi, stateam linistit pe WC cand, deodata, m-a lovit o revelatie: mi-am dat seama ce imi lipsea si aveam incredibila nevoie de ea, asa ca mi-am zis: 'ori o sa imi infrunt temerile si o sa plec sa o dobandesc... ori raman las.' Asa ca m-am ridicat... am tras aer adanc in piept si... am iesit in c**ul gol ca sa iau sulul de hartie igienica"
____

Intrebare: De ce psihanaliza dureaza mai putin pentru un barbat?
Raspuns: Nu e necesara reintoarcerea la copilarie.
____

Ce diferenta este intre un taxi si nationala Romaniei?
Un taxi nu poate sa ia mai mult de 4...
____

Grădina Zoologică.
- Mama, ce, deja am ajuns la gorilă?
- Nu, fiule, asta e casierița.
____

- Spuneți Domnule, cum v-ați dat seama că în apartament se află cineva străin?
- Păi, Onorată Instanță, la noi în familie nu există obiceiul să fii lovit pe la spate cu scaunul în cap.
____

Dacă se apropie de tine o fată frumoasă foc, silueta 90 60 90 și dulce îți șoptește la ureche: ”Îți îndeplinesc 2 dorințe”.... Care ar fi a doua dorință?
____

Olanda a invins Romania. E firesc, olandezii sunt mai obisnuiti cu iarba.
____

Un tip sapa o groapa in padure. Trece un politist si il intreaba:
- Pentru ce sapi groapa asta?
- Pentru prietena mea!
- Aha, ai omorat-o si vrei sa ingropi cadavrul!
- Nuuu, e cocosata si asa sta mai bine pe spate in timp ce facem sex...
____

Cica Obama vrea sa-si faca poze in marime naturala. Auzind acestea, Boc vrea sa faca si el la fel...
E clar, ei o sa aiba postere, noi o sa avem timbre!
____

- Domnule, am venit să cer mîna fiicei dvs. Deși, e doar o formalitate...
- Și cine ți-a zis mă, ție, ca asta ar fi doar o formalitate?
- Ginecologul ei.
____

Compromisul nu înseamnă neapărat că soția ta are dreptate, iar tu nu.
...Ci doar că instinctul de a-ți păstra capul nevătămat e mai puternic decît ego-ul tău.
____

Un tip este in avion si are nevoie urgenta la toaleta, dar mereu e ocupat. Stewardesa il indruma spre toaleta femeilor, vazandu-i anxietatea, dar il avertizeaza sa nu atinga niciun buton. Inauntru, neputand stapani curiozitatea, apasa pe butonul "A", si un jet de apa calda ii atinge fundul. Interesat, apasa in continuare butonul "AC", si o briza de aer cald ii usuca posteriorul. Deja incantat, apasa al treilea buton "P" si o fina pudra ii "mangaie" fesele. In al noualea cer, nu se poate abtine si apasa si ultimul buton.
Se trezeste in spital:
- Ce s-a intamplat doamna doctor? Imi amintesc ca eram in avion, la toaleta femeilor...
- Da... si o duceati minunat pana a trebuit sa apasati si al patrulea buton..."EAT"- eliminare automata tampon. P*nisul dvs e sub perna...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...