vineri, 12 octombrie 2012

Terapie cu zambete - 12 Octombrie 2012

- La ce e mai usor sa renunti: la vin sau la femei?
- Depinde de vechime.
____

Care sunt cela mai raspandite trei cuvinte in intreaga lume?
Made in China
____

Femeia ii spune barbatului:
- Stiu ca nu am dreptate, dar poti macar sa-ti ceri scuze
____

Am un respect deosebit pentru pisici. Mi-am dus pisica in alt oras, am lasat-o la groapa de gunoi, printre boschetari, fara nici o posibilitate de supravietuire. Dar s-a intors acasa. Fara urlete, fara amenintari, fara reclamatii la politie. Nu ca soacra-mea!
____

Astăzi, când mă plimbam prin parc, am văzut agățat de un cui bătut în copac, un abonament la meciurile lui Dinamo. Am zis "îmi bag picioarele, îl iau! ... nu știi niciodată când ai nevoie de un cui!"
____

Reclama la un magazin de haine: Pentru ca te urasti, cumpara-ne!
____

Vand voal pentru mirese cu gaurele mici.
____

De vanzare: birou de epoca pentru o doamna cu picioare subtiri si sertare largi.
____

- Tata, uite mi-a cazut un dinte.
- Pastreaza-l si diseara il pui sub perna sa vina Zana Maseluta sa iti lase ceva in locul lui.
Zis si facut. Pune dintele sub perna si se culca. A doua zi, tatal intreaba:
- Ce ai gasit sub perna, puiule?
- Un bilet cu "mai incearca"!!!
____

Preotul nu i-a putut ierta pacatele manelistului. Erau fara numar...
____

Un politist, vorbind cu Moartea si notand in carnetel:
“Deci, ziceti ca inainte sa intrati in Romania aveati coasa… iar acum n-o mai aveti...?”
____

- Care este motivul divortului?
- Din cauza divergentelor in privinta religiei!
- Cum adica?
- Fostul meu sot nu voia sa recunoasca nici in ruptul capului faptul ca sunt o Zeita!
____

- Doctore, am nevoie de un preparat eficient pentru slabit!
- Nici o problema. Va prescriu carbune.
- In praf sau in pastile?
- In saci. O sa descarcati vagoane.
____

Poate in tinerete... si balenele au fost sirene...
____

Cu douazeci de ani in urma nu credeam ca elevii americani nu stiu sa-si gaseasca tara pe harta. Acuma cred. Acuma, nici ai nostri nu stiu!
____

Test psihologic pentru determinarea optimismului:
Psihologul: - Ti-a murit bunelul...
Tipul: - Mai am unul!
- Dar trebuie sa-l ingroape si tu intarzii la inmormantare...
- Urc in masina si bag viteza!
- Da, dar ti-e frica de viteza...
- Beau o sticla de vin pentru curaj!
- Deci, esti beat la volan si te opreste politia!
- Ma inteleg cu ei...
- Nu sunt de acord - politistul este o femeie!
- Fac cunostinta cu ea...
- Ea este foarte urata!
- Si ce daca? Doar sunt deja beat!
____

- Salut.
- Salut.
- Ce faci?
- Nimic.
- Fain.
- Da, dar concurenta-i mare!
____

Sotul si sotia se uitau atent in Fantana Dorintelor... Deodata sotia aluneca si cade in fantana... El se da inapoi inmarmurit si exclama:
- Nu pot sa cred ca functioneaza!
____

- Cred ca am mai avut onoarea sa va barbieresc, zise frizerul.
- Nu cred, cicatricea o am din razboi!
____

Prietenia feminina - atunci cand doua femei se invidiaza reciproc in tacere!
____

Chuck Norris a injunghiat un cutit cu un om.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...