joi, 29 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 29 Noiembrie 2012

Î: - Cum îți agăți propria nevastă?
R: - Cu o funie groasă și cu un cârlig solid.
____

Î: - Cel mai frumos SMS de „bună dimineața”?!?
R: - „Nu tb să mai vii la srvc, am dat falmnt.”
____

"Un individ statea la coada la "impinge tava", si cand ajunse la tejghea, imi spuse:
- Burger si chips-uri, te rog!
- Desigur, domnule! i-am raspuns. Serviti aici sau... la pachet, pentru acasa?
- Du-te d*acu' de tampit! tipa el, luandu-si portia si plecand la masa lui.
Imi place la nebunie slujba asta pe care o am la cantina inchisorii..."
____

Î: - Ce fac dacă mi-e rușine să-i cumpăr tampoane?
R: - Las-o gravidă!
____

"Aseara m-am dus sa vad "Twilight", insa am fost distras de o tipa plictisitoare care palavragea intr-una si ma exaspera.
Kristen Stewart cred ca o chema ..."
____

Î: - Cum ar fi femeile fără bărbați?
R: - Contează mai puțin; groaznic ar fi că nu ar avea pe cine da vina.
____

I: Ce este un sef?
R: O persoana care vine tarziu la serviciu cand tu vii devreme si care vine devreme cand intarzii tu.
____

"Nevastă-mea are un simţ al umorului exagerat. Uite, de pildă, ieri noapte şi-a închis în debara un văr, pe care nici nu ştia bine cum îl cheamă."
____

Doar o mica parte dintre cei pe care ii chinuie tusea merg la doctor... Restul , merg la teatru sau la cinema!
____

Cand toata lumea iti da dreptate, ori esti al naibii de destept, ori esti patron...
____

Doi copii discuta:
- Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?
- Ma fac idiot.
- De ce?
- Pai tatal meu tot mereu zice: uite la idiotul ala ce masina are, ce femeie buna are idiotul celalalt, idiotii astia sunt plini de bani...
____

"Două lucruri vă pot spune cu certitudine despre mine:
sunt amabil, sunt frumos şi sunt foarte bun la matematică."
____

Culmea elevilor români: cred tot ce li se predă la școală, mai puțin gramatica.
____

Nu spun ca nevasta-mea ar fi nesatula, insa intr-o zi a aruncat un os la caine dar s-a razgandit si i l-a smuls inapoi...
____

- Măi Mărie, spune drept, m-ai înşelat tu vreodată?
- Să-ţi spun drept, o dată nu!
____

- Ce studii aveti? ma intreba recruterul.
- Am terminat Facultatea de Stiinte Politice, am raspuns.
- Si cu ce va ocupati in prezent?
- Vand gogosi...
____

Stateam aseara la bar si-mi inecam amaru', cand vine un tip langa mine si ma intreaba:
- Ce faci amice, de ce esti atat de trist?
- Astazi am vrut sa ma angajez la o fabrica de prezervative, dar am fost respins din cauza numelui meu...i-am raspuns.
- Cum asa?! Dar cum te cheama?
- Barză...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...