miercuri, 7 noiembrie 2012

Zambete de toamna - 7 Noiembrie 2012

Trei beţivi stăteau de vorbă la o masă:
- Când mă duc acasă îmi bat nevasta şi copiii!
Al doilea beţiv:
- Eu când mă duc acasă îmi bat tot cartierul!
Al treilea zice:
Eu când mă duc acasă bat pe la toate uşile!
____

"Eu doar am invitat-o la o cafea, dar am văzut în privirea ei sex, căsătorie, copil, ipotecă, 3 nepoți și un pahar cu apă."
____

"Tocmai vizionam un filmulet pe DVD cu mine si nevasta-mea facand sex, cand deodata ea intra in living si, uitandu-se la ecranul televizorului, incepu sa strige:
- Ce faci aici??!
- Pai nu se vede? ii zic. Ma uit la tv.
- Opreste imediat porcaria aia! zbiera ea.
- Nici vorba!...ii spun. Tocmai acum, cand sunt aproape gata sa e*aculez pe sanii tai?
Atunci ea se repezi furioasa si smulse stecherul din priza, iesind din camera bombanind.
- Of, nevasta asta a mea nu are pic de bune maniere... Nici macar atunci cand avem musafiri, zic, uitandu-ma spre prietenii mei."
____

Succesul este ca un pârț.
El deranjeaza numai pe oamenii carora nu le apartine...
____

Ce a zis Bin Laden când a văzut că vine uraganul Sandy?
"Mama mă-sii, si când mă gândesc câţi bani am spart aiurea în 2001"!
____

"- Nu ai ascultat nici un cuvant macar din ceea ce ti-am spus pana acum, nu-i asa?
Asta e modul ciudat prin care sotia mea incearca sa deschida o conversatie cu mine."
____

"Anul acesta de Haloween fiica-mea a reusit sa ma sperie ingrozitor.
Si nu a facut decat sa-si ascunda o pernuta sub tricou..."
____

Vînzătoarea către clienta blondă:
- V-aţi decis,vă place eşarfa? O cumpăraţi?
- Nu! Am probat-o şi aproape că m-am sufocat. Mai largi n-aveţi?
____

O sa dea astia cu Meniu Zilei faliment... la ce repede se innopteaza...
____

Care e diferenta dintre un optimist si un pesimist in cadere de la etajul 10:
Pesimistul: - Mooooor!
Optimistul: - Zboooor!
____

- Ce crezi ca am putea face anul asta de Haloween copiilor nostri, astfel incat sa-i speriem ingrozitor? ma intreaba nevasta-mea.
- Du-i la maica-ta! i-am zis.
____

Atentie! Nu tot ce-i machiat se numeste femeie!
____

- Care e diferenta intre o zana si o vrajitoare?
- Cativa ani de casatorie.
____

- Nu stiu ce se intampla, dar cu fiecare luna ce trece, e din ce in ce mai umflata...ii zic sotiei mele, in timp stateam in fotoliu si citeam factura la electricitate.
- Credeam ca n-ai observat, imi raspunse ea din bucatarie. Oricum, odata si-odata tot trebuia sa afli... Asa ca mai bine iti spun acum, inainte sa ajunga fiica-ta de la scoala: O s-avem un nepotel!
____

Un italian intreaba o romanca ce urma sa lucreze pentru el...
- In Romania ce lucrai?..
- Eram profesoara de limba romana!!..
- Aha, deci nici acolo nu se vorbeste romaneste....!
____

- Bunico,bunico...
- Da ,nepotel drag.
- Imi arati si mie piciorul care zice tata ca il ai in groapa?
____

O tipa la politie:
- Sotul meu a disparut de 10 zile!!
- Si de-abia acum raportati disparitia?
- Pai, am crezut ca e la WC, facand integrame!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...