miercuri, 29 octombrie 2008

Bancurile zilei - 29 Octombrie 2008

Melodia zilei: You need me - Mariah Carey
http://www.youtube.com/watch?v=w59yECRx1YE
...............................................................................................

O gorilă intră într-un bar şi cere o bere rece. Barmanul îi dă o bere aburindă şi îi cere 200.000 de lei. Gorila plăteşte. După ceva timp, barmanul caută să intre în discuţie cu gorila:
- Ştii, pe la noi prin bar nu a fost niciodată o gorilă...
- Nici nu mă mir, la preţurile astea...
___________

Iepuraşul se plimba prin pădure. Îl vede ursul şi, cum îl prinde, îl violează. După ce se termină toată treaba, iepuraşul, cu lacrimi în ochi, întreabă:
- Bă tîmpitule, tu n-ai altă treabă decît să te dai la iepuraşi? Da' ia zi, ai certificat medical că nu ai SIDA?
- Da, cum să nu, uite hîrtia, şi scoate o hîrtie din buzunar.
- Nu mai e valabil...
___________

Merge iepuraşul prin pădure şi găseşte o sticlă cu vodcă. Se uită la ea, se gîndeşte şi apoi o ia şi bea din ea. Se îmbată iepuraşul aşa tare de cade jos.Trece şi vulpea pe acolo şi vede iepuraşul întins pe jos. Se gîndeşte vulpea: "Acum mănînc iepuraş, vai, mănînc iepuraş." Cînd să-l mănînce pe iepuraş, vede vulpea sticla cu vodcă. O ia ca să bea înainte de mîncare ceva. Bea vulpea. Bea, bea şi se îmbată de cade şi ea pe jos.Vine şi lupul pe acolo şi văzînd iepuraşul pe jos se gîndeşte: "Acum îl mănînc pe iepuraş, vai ce bine că şi aşa sînt flămînd." Cînd merge lupul să-l mănînce pe iepuraş, vede şi el sticla şi o ia să bea şi el ceva. Bea lupul ce bea pînă se îmbată şi cade pe jos.După puţin timp, trece şi ursul pe acolo. Vede ursul pe iepuraş pe jos şi se gîndeşte: "Acum mănînc iepuraşul, vai ce bine o să mănînc." Cînd să-l mănînce ursul pe iepuraş, vede şi el sticla şi începe să bea ceva înainte de mîncare. Bea ursul toată sticla şi se îmbată şi cade şi el pe jos. Erau toţi patru pe jos cînd se scoală iepuraşul şi, văzîndu-i pe ceilalţi întinşi pe jos, zice:
- Vai ce rău sînt la beţie!
____________

Se suie iepuraşul într-un tren. Acolo vede vulpea, merge la ea şi-i zice:
- Vulpeo, hai afară să ne batem!
- Eşti mic, măi iepuraşule, şi nu vreau să te bat.
- Hai, vulpeo, afară să ne batem!
- Bine, hai afară!
Merg ei doi afară şi peste un timp vine iepuraşul cu pielea vulpii. O aşează jos şi merge la lup:
- Hai, lupule, afară să ne batem!
- Nu vin că te bat măr, te omor.
- Hai, lupule, afară să te bat!
Lupul pînă la urmă se învoieşte şi merg afară. Peste un timp, vine iepuraşul cu pielea lupului şi o pune jos. Vede iepuraşul pe urs, merge la el şi-i zice:
- Hai, ursule, afară să ne batem! Hai afară, că te îndoi, aşa te bat!
- Nu vin, măi iepuraşule, că te bat şi te omor!
- Hai afară, ursule, să te bat!
Dupa un timp se învoieşte şi ursul şi merg afară. Peste puţin timp, vine iepuraşul cu pielea ursului şi o pune jos. Se pune iepuraşul pe banchetă şi iese leul dintr-un compartiment:
- Iepuraşule, zi-mi cine te mai supără că la prima cobor!
___________

Iepuraşul la farmacie:
- Daţi-mi, vă rog, un kil de morcovi.
- Bă şmechere, aici e farmacie, nu aprozar. Dispari imediat că mă enervezi.
A doua zi:
- Vă rog frumos, daţi-mi şi mie un kil de morcovi.
- Faci pe nebunu', da? Dacă te mai prind că vii o dată să-mi ceri morcovi, te agăţ de urechi pe perete.
A treia zi:
- Vă rog frumos, vreau şi eu nişte morcovi.
L-a luat şi l-a agăţat pe perete. Pe peretele opus, poza lui Ceauşescu. Zice iepuraşul:
- Şi tu, tot pentru morcovi?
____________

Iepuraşul la farmacie:
- Tanti, vreau şi eu nişte droguri.
- Taci mă, eşti nebun, ne ia poliţia pe toti. Vino mîine.
A doua zi:
- Tanti, vreau droguri.
- Gura, că n-am făcut încă rost. Vino mîine.
A treia zi:
- Tanti, drogurile.
- Gata, am adus, hai aici după tejghea să-ţi dau.
La care iepuraşul iese repede în stradă şi începe să strige:
- Nenea poliţistul, nenea poliţistul, la farmacie au droguri!
___________

Iepuraşul se duce într-o zi la brutărie.
- Tanti, vă rog mult, aveţi cumva chifluţe din acelea mici, mici şi tari, tari de tot, pe care nu le poate mînca nimeni?
- N-avem aşa ceva, noi sîntem o brutărie respectabilă, marş de-aici.
A doua zi:
- Tanti, vă rog mult, aveţi cumva chifluţe din acelea mici, mici şi tari, tari de tot, pe care nu le poate mînca nimeni?
- Înţelege că aici facem numai pîine ca lumea, nu avem aşa ceva.
A treia zi:
- Tanti, vă rog mult, aveţi cumva chifluţe din acelea mici, mici şi tari, tari de tot, pe care nu le poate mînca nimeni?
- Da, mă, că m-ai înnebunit, am găsit cîteva mici, mici şi tari, tari de tot, de nu le poate mînca nimeni, pe fundul unui sertar.
Da' iepuraşul:
- Bun, acum să vedem cine le mănîncă.
____________

Într-o seară (prima...) vine dinozaurul la dinozauriţă:
El (făcînd cu ochiul): Ei, o facem?
Ea (uitîndu-se-n podea): Mmm... nu!
A doua zi, vine din nou dinozaurul la dinozauriţă:
El (uitîndu-se cu subînţeles): Ei, cum e? Merge una mică?
Ea (privind la vîrful pantofului): Păi... mmm... nu!
A treia zi, vine dinozaurul la dinozauriţă:
El (cu nerăbdare): Păi cum?... nimic, nimic?
Ea (şăgalnic): Nu, puişor... poate mîine!
Şi asa mai departe...

Si aşa au dipărut dinozaurii!
____________

Zi de şedinţă în pădure; vin toţi, cu excepţia iepuraşului. Leul o trimite pe vulpe să vadă care-i baiul... Se-ntoarce vulpea şi raportează că pe uşa la iepuraş era un bilet pe care scria: "Oră sexuală".
- Daaa?!... bine, bine... înţelegem situaţia...
Peste vreo două săptămâni, o altă şedinţă. Din nou, lipseşte iepuraşul... Şi din nou vulpea se-ntoarce cu aceeasi veste: "Oră sexuală".La proxima sedinţă, situaţia se repetă; leul îşi pierde răbdarea şi împreună cu o comisie (vulpea, bursucul...) îi face o vizită iepuraşului. Bat ei la uşă... nimic. Intră... şi-l văd pe iepuraş stînd, singur, în fotoliu.
- Păi... cum, zice leul: singurel, singurel?!
- Păi daaa..., zice căscînd iepuraşul, mă f... o leneee…
____________

Într-o bună zi, iese la plimbare iepuraşul. Se plimbă el încolo şi-ncoace prin pădure că doar era "cel mai tare din parcare". Apare ursul de pe-o cărare lăturalnică:
- Să trăieşti, iepuraşule!
- Mă ursule, ia vino-ncoace!
- Da, şefu'...
- Ţigară ai?
- N-am, şefu'...
- Păi de ce n-ai, mă?
Zdup, zdip, poc, buf...A doua zi, din nou, pe cărare:
- Ursule, ţigări ai?
- Am, să trăiţi!
- Chibrit ai?
- N-am, şefu'...
- De ce n-ai, mă, chibrite?
Poc, poc, zdip, zdup, buf...În ziua următoare, pe cărare:
- Ursule, ţigări ai?
- Am, şefule!
- Chibrit?
- Da, să trăiţi!
- Daaa... brichetă ai?
- N-am, şefule...
- Pai să ai, măi băiatule, să ai... De ce n-ai, mă, nenorocitule?!
Poc,...A patra zi...
- Ursule, ţigări ai?
- Am!
- Da' foc ai?
- Poftiţi, şefu'!
- De la brichetă?
- Da, să trăiţi!
- Mda... mmm... Măi ursule, de ce n-ai bască?
_____________

Un iepuraş intră într-un supermarket şi întreabă:
- Cît mă costă un cui?
Vînzătorul răspunde:
- Ei, domnule, mai nimic, un cui se poate pierde la transport.
Timp de o săptămînă, seară de seară, iepuraşul nostru cumpără de la acelaşi magazin cîte un cui. Iritat, vînzătorul se hotărăşte să-i dea din partea firmei, drept cadou, un kilogram de cuie. La această ofertă, iepuraşul răspunde:
- A, nu, n-am nevoie de un kilogram de cuie. Ştiţi, eu ies seara la plimbare şi n-am cui să dau telefon.
____________

Un iepuraş intră în cofetărie şi cere vînzătoarei două banane şi un suc de morcovi. Bea sucul şi, spre stupefacţia vînzătoarei, îşi bagă bananele în urechi. A doua zi, la fel. A treia zi, idem. Vînzătoarea, hotărîtă să afle motivul acestei purtări ciudate, îi spune, după patru zile, că nu mai are banane. Iepuraşul cere atunci doi morcovi şi un suc de portocale. Bea sucul şi îşi bagă morcovii în urechi. În pragul unei depresiuni nervoase, vînzătoarea îl întreabă de ce îşi bagă morcovii în urechi. Răspunsul:
- Păi dacă nu mai aveţi banane…
____________

Într-un avion de pasageri, un vultur strigă la stewardesă:
- Papuşă, adu rapid un whisky, că-s tare şmecher!
Ursul, care era în spatele vulturului, strigă şi el:
- Papuşă, adu-mi şi mie un pahar de whisky că-s şi eu tare şmecher!
Suparată, tipa se duce la comandantul avionului şi se plînge:
- Şefu', am doi pasageri care se dau şmecheri!
La care comandantul deschide o trapă şi cei doi sînt expulzaţi în atmosfera terestră. În plină cădere liberă (cu teribila acceleraţie g = 9,81 m/s2), vulturul, dînd relaxat din aripi, zice:
- Bă ursule, ce te dai şmecher dacă nu ştii să zbori?
____________

Un puşti vede pe stradă un căţel care tocmai f... o căţeluşă şi îl întreabă pe tatăl său ce fac. Tatăl, jenat, îi raspunde:
- Căţeluşa nu vrea să se duca acasă şi cîinele încearcă sa o ducă el acasă.
Băieţelul:
- E ca ieri cu mama, noroc că se ţinea bine de chiuvetă, altfel poştaşul o ducea în mod sigur la poştă.
____________

- Cum face un elefant pe un plan drept...
- Buf, Buf, Buf, Buf!
- Cum face un elefant pe un plan înclinat...
- (Buf, Buf, Buf, Buf)*cos(alfa)!
____________

Un individ intră la ceasornicar cu un căţeluş în braţe.
- Bună ziua. Am venit pentru cîine.
- Pentru cîine? Aici se repară ceasuri. Ce pot eu să-i fac? Ce are?
- Se opreşte din zece în zece minute...
____________

La grădina zoologică...
Ghidul: Elefantul este animalul cel mai mare care există pe acest pămînt. El mănîncă 8 duzini de banane, 6 tone de fîn si 4 tone de fructe asortate... Doamnă, nu vă apropiaţi de coada elefantului! Doamnă, doamnă, vă rog nu staţi în spatele elefantului! Doamnă, doamnă... Eh, la naiba... George, adă lopata şi dezgroap-o !
____________

Într-un copac trei bufniţe:
Prima exclamă:- Buhuuu!
A doua:- Buhuhuuu!
A treia:- Buhuhuhuuu!
Deodată prima scoate un pistol şi o împuşcă pe a treia.
A doua întreabă:
- De ce ai eliminat-o?
- Ştia prea multe!
____________

De ce nu se uită melcul în priză?
Să nu se curenteze!
____________

De ce are rinocerul corn?
Pentru că nu a găsit placintă.
___________

- Această cîntăreaţă are un curaj extraordinar... Acum cîţiva ani a cîntat într-o cuşcă cu lei...
- Şi acum nu mai cîntă?
- Nu, pentru că au intervenit cei de la protecţia animalelor…
___________

În mijlocul unui deşert... soare... toropeală... nici un pic de umezeală. Un cîine mergea agale, căutînd şi el un loc unde să stea la umbră. La un moment, cîinele aude un zgomot în spate. Se uită şi vede alt cîine care alerga disperat... Ca orice cîine ce se respectă, cîinele nostru se luă şi el după cel ce alerga... şi astfel aleargă cei doi cîini o zi întreagă... Deshidratat şi mort de oboseală, săturîndu-se de atîta alergat, cîinele nostru îl întreabă pe celălalt:
- Îmi spui şi mie de ce alergăm noi ca zăpăciţii?
La care ălălalt:
- Nu ştiu de ce alergi tu, dar eu dacă nu găsesc mai repede un copac, mă tem că fac pe mine...
__________

Greierul îşi sărbătoreşte ziua de naştere în poiană. Toate insectele pădurii sînt invitate, printre ele şi miriapodul. Petrecerea este în toi, toţi invitaţii sînt prezenţi, mai putin miriapodul. După încă cîteva ore, soseşte gîfîind şi miriapodul, urlînd nervos: Cine a scris la intrare că "Folosirea preşului este obligatorie"?!
_________

- De vînzare-i cîinele ăsta, bade?
- De vînzare...
- E de rasă pură?
- Pură...
- Are şi arbore genealogic?
- N-are nevoie... se foloseşte de orice arbore...
- Da' cum îl cheamă?
- D'apoi cum să-l cheme? Cîine..
_________

- Ce e cu tine, draga mea, de ce eşti azi atît de nervoasă? o întreabă elefantul pe tînbăra lui soţie.
- De la o vreme, am senzaţia că mă duci de nas…
________

Dis-de-dimineaţa, la Poliţie sună telefonul:
- Ajutor, trimiteţi de urgenţă maşina de intervenţii! Pisica a intrat in cameră.
Ofiţerul de serviciu se enervează:
- Ce-i cu gluma asta proastă? Cine-i la telefon?
- Eu, răspunse papagalul.
_________

De ce au gorilele nările mari?
Pentru că au degetele groase…
_________

Vulpea se plimba prin pădure şi îl vede pe corb zburînd pe spate. Îl întreabă mirată:
- Ce-ai de zbori pe spate?
- Păi acum e democraţie, pot să zbor cum vreau.
Bagă vulpea la cap chestia cu democraţia şi începe să meargă cu spatele. O prinde lupul şi, enervat de ce vedea, o smotoceşte bine. După o vreme, vulpea, mergînd prin pădure, îl vede din nou pe corb zburînd pe spate.
- Fir-ai al dracului, ai zis că e democraţie şi uite ce am păţit!
- Păi da, e democraţie aicea sus, dar la voi, jos, e...
__________

Cică, într-o zi, un porc stătea într-un stejar şi pierdea şi el vremea... Vine o vacă şi se afla şi ea în treabă:
- Ce faci, măi pocule, acolo în stejar?
- Stau şi io ca un ciumec...
- Mă ajuţi şi pe mine să ma urc în stejar, măi?
Porcul răspunde iritat:
- Ce să faci, mă vacă, în stejar? Ce să cauţi tu aici "sus"?
- Hai, măi porcule, vreau şi eu să mănînc nişte mere!
- Mai vacă, tu eşti sănătoasă? Mere în stejar?
- Nu, măi, că am la mine!
___________

Doi şerpi în desert:
- Auzi, bă, noi sîntem veninoşi?
- Da, bă... da' de ce?
- Mi-am muşcat limba!
__________

Un ţînţar îi spune mamei sale:
- Mamă, azi vreau neapărat să merg la operă...
- La operă? În nici un caz!
- Ba eu mă duc, orice ai zice!
- Dar e mai bine să stai acasă pentru că acolo e foarte periculos!
- Nu, orice ai zice, eu plec!
- Bine, dar atunci să fii foarte atent la aplauze...!
__________

Doi ţînţari sugeau pe braţul lui Robinson Crusoe. La un moment dat, unul dintre ei îşi scoate trompa şi spune:
- Eu am plecat... La revedere pe Vineri…
__________

Ce are patru picioare şi o mînă?
Un Pitbull fericit.
__________

Fabulă:
Un şoarece stătea la partea posterioară a unei vaci. La un moment dat, vaca trage o balegă pe şoarece şi-l acoperă încît nu-i rămîne afară decît coada. O pisică din apropiere care urmărea scena vine, prinde şoarecele de coadă, îl scoate din balegă, îl scutură şi-l mănîncă. După ce vaca pleacă de la locul faptei, un stol de vrăbii se aşează pe balegă şi încep să mănînce ciripind puternic cu vioiciune. Un vultur care plana peste tot acest peisaj, se repede în picaj asupra vrăbiuţelor şi le mănîncă.
MORALA:Nu toţi cei care te bagă în rahat îţi vor răul, cum de altfel nici toţi care te scot din rahat îţi vor binele, iar dacă te-ai băgat în rahat măcar să te bagi de tot, iar dacă ai început să mănînci rahat, măcar să-ţi ţii gura…
__________

O floare: Fluturaş, fluturaş, ce mi-ai făcut, că nu mi-a venit fotosinteza…
_________

Un ţăran prinde un peştişor... de aur, fireşte. Şi peştişorul îi zice:
- Ţărane, ţărane, dacă îmi dai drumul, îţi îndeplinesc 3 dorinţe.
- Pe cine faci tu, mă, ţăran? aruncîndu-l jos şi strivindu-l cu piciorul…
__________

Ce credea cîinele lui Pavlov despre stăpînul lui:
- Uite, domnule, ce reflex condiţionat pe bătrînul ăsta.... cînd se aprinde lumina îmi aduce de mîncare...!
___________

Doi microbi:
- Azi mă simt groaznic...
- ???
- Sînt bolnav!
- Dar ce ai?
- Penicilină…
___________

Doi purici discută, iar pe trotuarul de vis-a-vis sărea sprintenă o puricoaică rujată, înzorzonată, cu un mini total, la care unul dintre ei îl atenţionează pe celălalt:
- Măi, fii atent ce bucăţică bună dincolo...!
- Dă-o dracului de tarfă, o cunosc... am fost ieri la ea şi m-a umplut tot cu DDT…
__________

Doi miriapozi stăteau şi se uitau la un poster ce reprezenta o damă cu nişte picioare interminabile.
- Grozave picioare! exclamă unul dintre ei.
- Da ...dar cam puţine…
__________

Un căruţaş care avea în căruţă un butoi mare este oprit de un poliţist...
- Ce ai acolo în butoi, bade? Faci oare contrabandă?
- Nu, domnule, în butoi am zamă de cocos...
- Nu te cred! Dă-mi şi mie să gust...
La care căruţaşul îi dă o halbă pe care poliţistul o soarbe într-o clipită şi se strîmbă:
- Uahhh! ce groaznic gust are.... nu-i bună de nimic... poţi să pleci...!
La care badea:
- Diii, Cocos
__________

De ce sînt delfinii cele mai deştepte animale?
Le trebuie numai două luni de captivitate ca să-i înveţe pe oameni să vină la capătul bazinului şi să le dea peşte…
_________

Bulă: Ursule, eşti un animal atît de puternic, atît de fioros, cu blana aşa frumoasă, eşti regele pădurii, au pus numele tău şi unei mărci de bere...
Ursul: Cum, Dănuţ...?
__________

De ce sînt cămilele considerate cele mai uşuratice animale?
Fiindcă umblă cu arabii.
__________

Un tip ştergea un geam cu o mîţă. Trece altul pe lîngă el şi îi spune indignat:
- Ce faci, băi boule? Mai stoarce-o.
_________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...