vineri, 17 octombrie 2008

Bancurile zilei - 17 Octombrie 2008

Melodia zilei:
http://www.trilulilu.ro/scouty_tam/6333e71bdbd7f3
...............................................................

BANCURI CU ALINUTA (PARTEA A DOUA) - cele mai sadice bancuri
ATENTIE !!!
NU VA RECOMAND SA LE CITITI IN TIMP CE MANCATI SAU DACA ABIA ATI TERMINAT DE MANCAT, DOAR DACA TINETI CURA DE SLABIRE...
.................................................................

- Mamă, mamă, ce ai făcut cu crusta de la rănile tale?
- Taci din gură şi mănîncă fulgii de porumb...
__________________

- Mamă, mamă, chipsurile au gust rău.
- Ai puţin respect, mi-a luat mult timp să cojesc bubele...
__________________

- Mamă, mamă, pot să-mi cumpăr o rochiţă nouă?
- Da, dar ştii că nu o poţi îmbrăca peste plămînul arificial...
___________________

- Mamă, mamă, cînd vine mătuşa Georgeta la cină?
- Taci din gură, nu am terminat-o încă pe bunica...
___________________

- Mamă, mamă, ce avem azi la cină?
- Taci din gură şi intră în cuptor...
____________________

- Mamă, mamă, tata a căzut în focul de tabără!
- Taci din gură şi adu canistra de benzină...
___________________

- Mamă, mamă, tata aleargă pe stradă!
- Taci din gură şi calcă pe acceleraţie...
____________________

- Mamă, mamă, de ce îmi spun copii la şcoală că sînt epileptică?
- Taci din gură şi scoate-ţi picioarele din buzunare...
____________________

- Mamă, mamă, unde-i Africa?
- Taci şi intră în pachetul cu ajutoare...
____________________

- Mamă, la uşă e un nenea care strînge donaţii pentru azilul de bătrîni.
- Bine, dă-i-l pe bunicul.
____________________

Alinuţa cu fratele ei se joacă cu puşca de vînătoare a bunicului. Fratele Alinuţei se uită pe ţeavă şi ea şi din greşeală apasă pe trăgaci. Cînd îşi revine din şoc spune:
- Hai, nu te mai uita cu ochii aşa holbaţi! Şi eu m-am speriat...
____________________

- Mamă, mamă, în acvariul nostru cu pirrhana înoată un schelet! Mamă... Mamă... MAAAAAAAAMMMĂ........ĂĂĂ!
____________________

- Alinuţa, nu mai sări într-un picior în faţa televiziorului!
- La... la... la... la...
- Alinuţa, nu mai sări într-un picior în faţa televizorului!
- La... la... la... la... la... la...
- Alinuţa, să ştii că, dacă mai sari, îţi tai şi celălalt picior!
____________________

- Mamă, mamă, unde e hamsterul meu?
- Mouuuliiinexxx!
____________________

- Mamă, mamă, am un 3 la matematică!
- Nu-i nimic, tu ai şi leucemie...
____________________

- Mamă, mamă, ce o să fiu eu cînd o să fiu mare?
- ...nimic.
- De ce?
- Ai SIDA!
____________________

- Alinuţa, fii cuminte şi întoarce-te în casă!
- Nu.
- Alinuţa, hai, te roagă mama... urcă cele 2 etaje şi vino în casă!
- Nu, mamă, că iar o să mă arunci pe geam...
____________________

- Mamă, mamă, poţi să îmi dai o prăjitură?
- Ia-o de pe raftul de sus, din dulap!
- Mamă, dar n-am mîini!
- Eh, dacă n-ai mîini, nu primeşti prăjituri!
____________________

- Mamă, mamă, m-am săturat să învăţ să înot!
- Taci, că dacă nu trag apa din nou!
____________________

- Mamă, mamă, nu vreau să văd cascada Niagara!
- Taci şi intră în butoi!
____________________

- Mamă, mamă, pot să mă joc în cutia cu nisip?
- Nu, pînă nu găsesc eu alt loc unde să o îngrop.
____________________

- Mamă, mamă, tata a vomitat!
- Grăbeşte-te şi adu o lingură, pînă nu termină sora ta!
____________________

- Mamă, mamă, copiii spun că sînt un monstru!
- Nu, copilul meu, nu e adevărat. Închide cei trei ochişori şi dormi...
____________________

- Bunico, pot să mă joc cu ţîţele tale?
- Bine, da' să nu ieşi din curte.
_____________________

- Mama, am obosit, mai e mult pînă la bunicuţa?
- Taci şi sapă!
_____________________

- Mamă, mamă, mai primesc un jeleu?
- Nu, bunica nu are decît doi ochi!
_____________________

- Mamă, mamă, mai pot primi puţin din sucul roşu?
- Acuma nu, cît crezi că poate tuşi bunicul?
_____________________

- Alinuţa, nu-l mai legăna pe frate-tău că te spînzur şi pe tine...
_____________________

- Mamă, mamă, nu mai vreau hamburger!
- Stai cuminte, că altfel îţi bag şi cealalaltă mînă în tocătorul de carne!
_____________________

- Mamă, mamă, ce sînt bucăţile astea mari în supă?
- Stai cuminte şi mănîncă, crezi că tata vomită prin strecurătoare?
_____________________

- Mamă, mamă, cînd avem din nou la masă din macaroanele verzi?
- Azi nu, bunica nu mai are varice!
_____________________

- Mamă, mamă, oul meu fiert e rău la gust!
- Stai cuminte şi mănîncă mai departe!
- Mamă, mamă, oul meu e tare rău la gust!
- Stai cuminte şi mănîncă mai departe!
- Bine, am mîncat tot, dar trebuie să mănînc şi cioculeţul acum?
_____________________

- Mamă, mamă, vreau să sar iar coarda, îmi vreau coarda înapoi!
- Fii cuminte şi taci. Tata rămîne aşa atîrnat pînă vine poliţia!
_____________________

- Mamă, mamă, nu-mi place supa roşie!
- Taci din gură, supă roşie avem doar o dată pe lună!
_____________________

- Mamă, mamă, frăţiorul roade unghiile bunicuţei!
- Spune-i să se grăbească. Curînd vom închide sicriul...
_____________________

- Mamă, cînd avem din nou budincă de vanilie?
- Mai trebuie să aşteptăm pînă genunchiul bunicuţei puroiază din nou.
_____________________

- Mamă, mamă, bunicul ciocăneşte.
- Lasă-l să ciocănească.
- Mamă, bunicuţul ciocăneşte încă!
- Lasă-l să ciocănească!
- Mamă, bunicuţul nu mai ciocăneşte!
- Bine, atunci mergi şi opreşte robinetul de gaz.
______________________

- Mamă, mamă, pot să ma joc cu bunicuţul?
- Nici vorbă! Astăzi sicriul rămîne închis.
______________________

Părinţii Alinuţei se uită la televizor. Alinuţa trece prin faţa televizorului. După un timp, iar trece prin faţa televizorului. După vreo 5 minute de peregrinări prin faţa televizorului, tatăl se enervează şi zice:
- Dacă mai trece o dată prin faţa televizorului, eu o iau la bătaie!
- Taci, bărbate, nu vezi că-i spînzurată?
_______________________

Alinuţa mergea pe stradă cu două furculiţe în mîini şi strigă:
- Cine vrea să se uite în binoclu? Gratis! Satisfacţie garantată.
Un trecător naiv se oferă. Alinuţa îi bagă furculiţele-n ochi. Trecătorul începe să strige:
- Hei, dar nu văd nimic. M-ai păcălit.
Alinuţa învîrte furculiţele şi îl linişteşte:
- Stai, că încă nu l-am reglat.
________________________

- Mamă, mamă, eu cu Simona ne-am jucat de-a doctorul!
- Ei, şi asta nu e deloc rău.
- Da, dar nu ştiu cum se coase burta după operaţie la loc!
_______________________

Seara vine Alinuţa la părinţi în sufragerie:
- Tată, mai primesc încă un pahar cu apă?
- Încă un pahar? Dar ţi-am dat deja şase pînă acum!
- Da, dar pătuţul meu arde încă.
_______________________

Alinuţa cu frăţioru' se jucau în pădure de-a Wilhelmm Tell. Frăţioru' pune un măr pe capul Alinuţei, se îndepărtează cîţiva metri, ocheste şi săgeata se înfige direct în ochiul stîng al Alinuţei. Frăţioru' îi spune:
- Iartă-mă, Alinuţa, n-am vrut! Vrei să ne mai jucăm?
- Da.
Povestea se repetă şi frăţioru' îi scoate şi celălalt ochi. O întreabă iar:
- Iartă-mă, Alinuţa, n-am vrut! Vrei să ne mai jucăm?
- Da, dar a zis mama cînd se întunecă să mă duc acasă.
_______________________

- Mamă, pot să-i tai o ureche lui tata?
- Nu, mai lasă-l să mai fiarbă 10 minute.
______________________

- De ce fuge tata în zig-zag, mamă?
- Taci şi mai adu gloanţe!
______________________

- Mamă, mamă, a murit bunicuţul!
- La dracu', tocmai acum cînd mai avem încă jumătate din bunica în frigider.
_____________________

- Mamă, ce culoare au ochii lui bunicul?
- Albastră, dar a cam ieşit la spălat.
_____________________

- Mamăăă, mie nu-mi place bunica!
- Bine, las-o în farfurie şi mănîncă-l pe bunicul!
_____________________

- Mamăăă, mie nu-mi place bunica!
- Taci şi mănîncă cît mai e caldă!
_____________________

- Mamăăă, mie nu-mi place bunica!
- Taci din gură! La noi în casă mănînci ce primeşti.
_____________________

- Mamă, de ce avem noi aici otravă de şobolani? Noi nici nu avem şobolani în casă.
- Nu mai pune astfel de întebări şi du-i odată bunicii mămăliguţa cu lapte.
_____________________

- Mamă, mamă, nu mai vreau la psihiatru!
- Nu mă interesează ce vrei tu, vreau să ştiu de ce plîngi de fiecare dată cînd te bat.
____________________

- Mamă, mamă, încep să ameţesc!
- Taci, dragă, ăsta e doar programul de prespălare.
____________________

- Mamă, de ce trebuie să alerg tot timpul în cerc?
- Fii cuminte, căci altfel îţi bat un cui şi în piciorul celălalt!
____________________

- Mamă, cînd e gata piscina?
- Taci, Alinuţa, şi scuipă.
___________________

- Mami, mami, tata mi-a otrăvit pisica!
- Lasă, dragă, poate că a fost nevoit să o facă...
- Nu, n-a fost... şi doar a promis că mă lasă pe mine.
___________________

Vine Moş Crăciun la Alinuţa şi îi spune:
- Dacă îmi dai un pupic, îţi dau o papuşică.
- Dar dacă îţi sug p... îmi dai tot sacul?
___________________

- Alinuţa, uită-te sub brad să vezi ce ţi-a adus Moş Crăciun!
- Dar, mamă, este luna iulie!
- Ştiu, dar aşa vine Moşu' la cei ce au leucemie!
___________________

Alinuţa dormea şi deodată aude un zgomot la fereastră. Deschide fereastra şi vede o cioară ce zicea:
- Te mănînc, te mănînc, te mănînc.
Speriată, Alinuţa se duce la maică-sa şi-i spune:
- Mami, mami, mă mănîncă păsărica.
- Scarpină-te…
__________________

Alinuţa: Mamă! Mamă! Copii de la grădiniţă spun că am dinţii prea mari. E adevărat?
Mama: Nu, fetiţa mea! Da' închide gura că zgîrii podeaua...
__________________

Alinuţa se joacă la ea în cameră cu forfecuţa. Intră tata:
- Alinuţa, să ştii că ne supărăm! De cîte ori ţi-am spus să nu te mai joci cu forfecuţa? Uite cîte degeţele ai făcut pe jos!
___________________

Alinuţa: Mamă, mi-am rupt un deget!
Mama: Săraca de tine! Unde l-ai rupt?
Alinuţa: În ochii lui Gigel!
___________________

Alinuţa mergea pe stradă foarte îngîndurată şi mestecînd continuu. Se întîlneşte cu o prietenă care o întreabă:
- Ce mesteci?
- O lamă.
- Orbit cumva?
- Nu, Gilette.
___________________

Alinuţa le strigă părinţilor:
- Mamă! Tată! Veniţi repede că s-a spînzurat frati-miu în garaj!
Vin ăştia, dar nu văd nimic...
- Ce vrei, fă proasto, nu e nimic aici!
- Păcăleală de 1 Aprilie, s-a spînzurat in pod!
___________________

- Alinuţa, fi drăguţă şi fă-i o baie fratelui tău.
După vreo juma' de oră, tatăl intră în baie... Alinuţa îl ţinea de urechi pe frăţiorul său şi îl trăgea prin apă.
- Alinuţa, mai pune mîna şi mai freacă-l şi tu.
- Ce-ai înnebunit, vrei să mă opăresc?
___________________

- Hai, tăticule, lasă-mă să mă joc cu bunica.
- Nu se poate, dragă.
- Te rooooog!
- Bine, dacă insişti, dar să ştii că e ultima oară cînd o dezgrop.
___________________

Într-o dimineaţă geroasă de iarnă, tatăl Alinuţei o dădea pe respectiva cu capul de bordură. La un moment dat, o vecină care n-avea ce face:
- Aveţi grijă sa nu-i cadă fesul din cap şi să răcească...
- Nu vă faceţi probleme: i l-am fixat cu două piroane!
___________________

- Te-ai distrat bine în vacanţă?
- Da! Am fost cu mama şi cu prietenul ei la mare.
- Şi ce-ai făcut? Te împăcai bine cu el?
- Da! Mă ducea în fiecare dimineaţă cu barca la vreo 5 km de mal şi eu înotam pînă pe plajă!
- Şi nu era greu?
- Nu, mai greu era să ies din sac!
_____________________

- Nu vreau să mai vină bunica la noi!
- De ce? Doar îţi aduce în fiecare seară cîte un pahar cu apă!
- Da, dar nu-şi scoate placa!
_____________________

- Alinuţa, te-ai spălat astăzi pe dinţi?
- Nu, tată!
- Dar ai cui sunt dinţii de pe jos?
____________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...