marți, 7 octombrie 2008

Bancurile zilei - 7 Octombrie 2008

Intra un popa intr-un restaurant si se aseaza la o masa. Cheama ospatarul si il intreaba:
- Fiule, balena aveti?
- Nu, parinte.
- Casalot aveti?
- Nu, parinte.
- Rechin aveti?
- Nu, parinte.
- Atunci da-mi o costita de porc afumata si Dumnezeu mi-e martor ca am vrut sa mananc peste!
_______________________

Recent s-a efectuat un sondaj pe plan mondial. Intrebarea a fost:
"Va rugam sa ne spuneti opinia dumneavoastra in legatura cu lipsa de alimente din restul lumii."
Sondajul a fost un esec total.
* In Africa nu stiau ce inseamna 'alimente'.
* In Europa de Vest nu stiau ce inseamna 'lipsa'.
* In Europa de Est nu stiau ce inseamna "opinie'.
* In America de Sud nu stiau ce inseamna 'va rugam'.
* Iar in S.U.A. nu stiau ce inseamna 'restul lumii'.
_______________________

Congres pentru cea mai avansata tehnologie din lume:
- americanii iau un fir de par si il taie in patru parti
- rusii iau o parte si ii dau filet interior si exterior
- chinezii il iau si scriu pe el 'Made in China '!
_______________________

Prost si Nimeni se plimba pe marginea unui lac.. Nimeni cade in lac. Prost suna repede la salvare
-Veniti repede!! se ineaca!!
-Cine?
-Nimeni!!!
-Domnule, sunteti prost?
-Da.. de unde stiati?
________________________

Bula se duce la doctor si i se plinge:
- Doctore, sunt homosexual.
- Vai de mine... Si eu nici macar nu m-am pieptanat..
_________________________

Un tip se suie intr-un autobuz, se duce si perforeaza un bilet, dupa care mai perforeaza inca unul. Un calator il intreaba:
- Scuzati-ma, de ce ati perforat 2 bilete?
- Pai daca il pierd pe primul si vine controlorul sa il am pe al 2-lea.
- Bine, si daca le pierdeti pe amindoua?
- Pai am abonament, ma baiatule!
_________________________

Un tata ingrijorat isi asteapta fiul acasa. Intr-un tirziu soseste, si este luat la intrebari:
- Unde ai stat pana la ora aceasta?
- Tata, azi mi-am pierdut inocenta.
- Extraordinar! Aseaza-te sa bem un pahar pentru acest eveniment.
- Putem sa bem, dar nu pot sa ma asez.
_________________________

Un cioban ardelean statea pe iarba, in apropierea unei fantani. Un om se duce la fantana cu intentia de a bea.
- Nu bea, omule, e otravita !
- Nem tudom.
- Apoi bea, dar incet, ca-i rece.
_________________________

O calugarita se duce la maica stareta:
- Maica stareta, am fost violata, ce sa fac?
- Bea un ceai de pelin fara zahar, ii raspunde aceasta.
- Si-mi voi recapata cinstea si puritatea?
- Nu, dar iti va disparea satisfactia de pe chip.
__________________________

-Ce-ai facut azi la serviciu? isi intreaba o blonda sotul.
- Am o secretara noua. Si are un sutien misto, alb-violet, stii culorile echipei mele preferate. Nu-i mare lucru, dar te simti bine.
A doua zi, femeia ii pune aceeasi intrebare.
- Cam acelasi lucru. Dar secretara cea noua are, pe langa sutienul de care ti-am zis, si o pereche de chilotei in aceleasi culori. Nu-i mare lucru, dar te simti bine..
A treia zi, sotul isi intreaba sotia cum a fost la serviciu.
- Bine.. Am un sef nou. "Inteligenta" lui e cu 10 cm mai mare decat a ta. Nu-i mare lucru, dar te simti bineeee!
___________________________

Parintii lui Ionel doresc sa faca s e x dar nu stiu ce sa se faca cu copilul. Barbatului însa, îi vine o idee:
- lonica, iesi putin pe balcon si povesteste-ne frumos ce se întîmpla pe-afara.
lonica iese pe balcon si povesteste:
- Nea Ion de la parter si-a dus cîinele într-o tufa sa faca pipi... Un politai cauta ceva... Tanti Paraschiva tocmai a plecat cu prietenul ei... Parintii lui Vasilica si-o pun...
- De unde-o mai stii si pe asta? îl întreaba tatal, din camera.
- Sta si el singur pe balcon, ca mine
_____________________________

Un minut pana la inchiderea magazinului. Vanzatorul lenes strange toate lucrurile.. Intra o doamna.
- Vai, ce bine ca am reusit sa ajung! Gaini aveti?
Vanzatorul deschide frigoriferul si scoate de acolo ultima gaina. Pune atent pe cantar - cantareste 1kg.
- Dar mai mare nu aveti? intreaba femeia.
Vanzatorul pune gaina inapoi in frigorifer si o scoate a doua oara.. Pune pe cantar gaina si apasa cantarul incet cu degetul. Cantarul arata 1,5kg.
- Superb, se bucura femeia. Le cumpar pe amandoua.
______________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...