miercuri, 22 august 2012

Zambete- 22 August 2012

Sotul si sotia acasa. Suna telefonul. Sotul ridica receptorul, asculta jumatate de minut, fara sa scoata un cuvant apoi il pune la loc. Sotia:
- Cine a fost?
- Probabil cineva de la Meteorologie a gresit numarul. A intrebat: "Draga mea, orizontul este curat?"
____

Dupa meci, antrenorul catre echipa:
- V-am zis sa jucati cum nu ati mai jucat in viata voastra, nu ca si cum nu ati mai fi jucat...
____

"De cand a aparut melodia 'Vara nu dorm', dorm fortat mai mult doar ca sa nu o mai aud..."
____

Femeile ar trebui să conducă lumea!
Astfel, bărbații ar avea mai mult timp să privească fotbal și să bea bere!
____

"Un coleg ma intreaba:
- Ce faci cu ziarul ala?
- L-am auzit pe Sefu ieri, cand ii spunea neveste-sii ca ar vrea sa incerce ceva nou. Ii caut un job!!!"
____

Sotia mea m-a trezit azi-dimineata: ,,Vezi ca a sunat alarma"
,,Da-o dracu'' i-am zis ,,mai stau 10 minute. "
,,Asta nu-i o idee foarte buna", a zis ea, ,,alarma e setata pentru un anumit motiv, nu? "
,,Bine!!! Ma trezesc acum" am strigat.
,,Prea tarziu" a raspuns ea uitandu-se pe fereastra:
,,Tocmai ti-au furat masina...."
____

Un român încearcă să agațe o străină pe facebook :
- Hello.
- Hello.
- Where are you from ?
- France !
- Du-te bă, nu te cred !
- Pe bune !
____

Un oltean si un ardelean erau intr-un tren.
Olteanul:
- M-a facut mama oltean, maaa!
Ardeleanul:
- No, iart-o !
____

Italienii au cele mai frumoase femei. Majoritatea românce.
____

"Apropo despre liberalism si despre egalitatea dintre sexe. Eu consider ca sotia are dreptul sa faca tot ce vrea. Numai sa fie gustos..."
____

Un tip se duce la doctor pentru o vasectomie.
- Sunteti sigur ca sotia dumneavoastra nu mai doreste copii? - il intreaba doctorul.
- Nu, dar sunt destul de sigur ca secretara mea nu mai vrea sa faca avorturi...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...