miercuri, 29 august 2012

Zambete - 29 August 2012

De ce nu poate fi considerat sexul un sport?
Deoarece in sport castiga cine termina primul!
____

Sotia isi suna sotul:
- Dragul meu, ai o problema...
- Ce s-a intamplat?
- Am intrat cu masina intr-un Maybach, i-am propus proprietarului sa-i achit "in natura" si el a fost de acord.
- Si care e problema mea?
- Proprietarul este gay!
____

Sotia era in casa cu amantul, un tip bine facut, cand la usa suna sotul, un tip prapadit, vai de el. Amantul ii deschide si il intreaba ce vrea, iar sotul raspunde:
− Pai, stii, locuiesc aici, am venit sa mananc.
Amantul:
− Asteapta putin!
Se intoarce in casa, vorbeste cu sotia si iese din nou la usa:
− Ciorba de ieri, mananci?
Sotul:
− Da, da.
Amantul:
− Ok, vino maine.
____

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar. Scoate mobilul si suna acasa pe fix. Sotia ridica receptorul.
Sotul:
– Scumpo, te iubesc…
Apoi inchide receptorul. Se intoarce inapoi si intreaba:
– Cine a sunat?
– Nimeni… o prietena…
____

Un tip cu amanta in pat... la un moment dat, suna cineva la usa. Amanta, calma, ii spune sa fie linistit ca e sotul, dar rezolva ea!
Se duce la usa deschide si spune:
- Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit... du si tu gunoiul!... si ii pune galeata de gunoi in mana... sotul pleaca.
Amantul se imbraca si pleaca linistit si pe scari isi zice... "Si frumoasa si desteapta..."
Ajunge acasa, suna la usa, ii deschide sotia:
- Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit! Du si tu gunoiul!...
Ia tipul galeata, coboara scarile si in sinea lui isi zice: "Si urata, si cu tupeu..."
____

Luni - ziua judecatatii, in care platim pentru pacatele din weekend
____

Programator cu experienta in Magento/ZF, Typo3/Flow3, Symfony, B2B, CRM, ERP, SMB... vand betoniera.
____

Daca gasesti un prieten nou, gasesti o comoara.
Daca gasesti o comoara, gasesti zeci de prieteni noi.
____

O femeie intra intr-o agentie matrimoniala:
- As dori pe cineva care sa fie agreabil, virtuos, la locul lui, care sa stie sa cante si sa spuna povestiri si glume, sa stea tot timpul cu mine acasa, dar sa taca daca m-a obosit.
- Inteleg ce vreti, ii spune sefa agentiei, dar cred ca ati gresit adresa: magazinul de televizoare e la 100 m pe dreapta.
____

Sotul se intoarce din deplasare. Sotia deschide brusc fereastra si il impinge pe amant acolo. Amantul iese, dar se tine de marginea ferestrei, ii este teama sa sara. Sta atarnat o ora, doua... Dimineata, un tip matura strada. Il vede pe tip atarnat si ii spune:
- Macar ridica picioarele, am de maturat...
____

Era odata un fermier batran. Pe langa ferma lui trecea un rau. Langa rau cresteau cativa meri. Odata, seara, batranul a hotarat sa mearga sa culeaga cateva mere. Trecand pe langa rau a auzit niste zambete si a vazut ca in rau erau cateva fete frumoase care faceau baie in pielea goala. Ele s-au speriat, au intrat in apa pana la gat si i-au zis: "Mosule, noi nu vom iesi din rau pana tu nu vei pleca de aici!". Mosul, ridicand caldarea in sus, le-a zis: "Stati linistite, eu nu am venit sa ma uit la voi, am venit sa dau de mancare CROCODILULUI!..."
Morala: Orice varsta ar avea, barbatul ramane barbat!
(Bancuri & Umor Romanesc)
____

Hotul si prostia...
Un tip da o spargere la un magazin. Dupa ce a luat toti banii, hotul a vazut o sticla de Scotch pe un raft si i-a cerut vanzatorului s-o bage si pe aceasta in punga. Vanzatorul a refuzat, motivand ca nu crede ca hotul are varsta legala pentru a-i putea vinde alcool. Hotul a insistat ca are varsta, insa vanzatorul a replicat de fiecare data ca nu-l crede fara dovezi. Drept urmare hotul a scos permisul auto si i l-a aratat vanzatorului pentru a-si dovedi varsta. Tipul a studiat bine actul, dupa care a recunoscut ca nu are dreptate si i-a dat hotului sticla. Dupa ce hotul a parasit magazinul, vanzatorul a sunat la politie si le-a dat acestora numele si adresa din permis. Hotul a fost arestat dupa doua ore.
____

Un ofiter greţos de la brigada antidrog a trecut ieri pe la ferma noastra:
“Imi pare rau, dar trebuie sa inspectez ferma, sa vad daca nu cumva cultivati droguri ilegale”
“Nici o problema” i-am zis “poti sa cauti unde vrei in afara de campul ala din dreapta”
Atunci a scos arogant legitimaţia si mi-a lipit-o de faţa:
“Vezi asta? Eu am autoritatea sa caut unde vreau, nu poti sa-mi spui tu unde sa caut si unde nu!!Am incheiat discuţia, ai inţeles?!?”
“Bine, ma scuzati” i-am raspuns politicos si mi-am vazut de-ale mele. Nu trec 10 minute si-l vad alergand de mama focului pe campul din dreapta urmarit de un mare taur cu spume la gura. Avea ochii iesiti din orbite de panica si urla cat il tinea gura:
“Ajutoooor, ajutoooor!!”
Atunci am aruncat sculele din mana, am fugit langa gard si am urlat la el:
“Legitimaţia, arata-i legitimaţia !!!”
(via Bancuri Fine Pentru Tine (FB))
____

Un tip se duce in vizita la un prieten care era director la un spital de nebuni..
La poarta, un nebun cu o roaba:
- Domnule, a sosit taxiul.
Tipul se urca in roaba, ajunge la usa directorului, dupa care nebunul ii cere 20 lei. Plateste tipul, apoi intra la director si-i spune:
-Un nebun a venit cu roaba si m-a luat de la poarta si i-am platit 20 lei pentru taxiu.
Directorul:
- Iar au sarit studentii gardul...
____

Ion il intreaba pe Gheorghe:
- La ce hotel te-ai cazat, ma????
- La unul cu 4 stele verzi.
- Cum ma verzi?????
- Da, ma, ca n-am vazut pragu' !!!!!
____

Căsătoria dintre un tânăr şi o tânără se face în ceruri; a unui tânăr cu o femeie bătrână în infern; a omului bătrân cu o fată tânără pe pământ.
(Proverb englezesc)
____

Intuneric... gonesti cu masina cu o viteza constanta...
In stanga ta este o prapastie, In dreapta ta, paralel cu tine merge o autospeciala de pompieri cu aceeasi viteza ca tine ! In fata ta galopeaza un elefant la fel de repede care este mai mare decat masina ta si nu poti sa-l depasesti. In spatele tau te urmareste un elicopter foarte aproape de sol. Elefantul si elicopterul isi mentin viteza. Ce faci, ca sa scapi din situatia asta?!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Raspuns : Te dai jos din carusel si altadata sa nu mai bei ca porcul...
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...