vineri, 3 august 2012

Zambete - 3 August 2012

"Fosta mea prietena mi-a indoit capota de la masina dupa ce ne-am despartit. Intr-un fel a fost si vina mea pentru ca aveam viteza..."
____

Cine spune că o femeie te pune pe picioare, sigur nu a făcut sex cu ea.
____

Andreea Tonciu poate sa castige si proba de inot fluture, deoarece nimeni nu are curaj sa mai intre in bazin de frica rechinului!
____

Bulă intră în biroul şefei lui, o plesneşte peste fund şi îi zice:
- Ce faci, păpuşă, mai merge una mică?
Şefa, indignată:
- Domnule Bulă, dar cum vă permiteţi?
- Uite aşa vorbesc eu cu tipele cu care am dormit împreună!
- Dar când am dormit noi doi împreună, domnule Bulă ? replică indignata şefa.
- Ieri, la şedinţa de analiză a rezultatelor departamentului nostru…
____

Ca sa fie toata lumea impacata, propun sa-l punem presedinte pe Traian Vuia. Il cheama tot Traian, nu deranjeaza pe nimeni si deja are casa...
____

Sa nu uiti niciodata ca imi esti cel mai bun prieten.
Atunci cand vei cadea eu voi fi acela care te va ridica... dupa ce ma opresc din râs...
____

Particularitatea ochiului feminin constă în faptul că este capabil să vadă un fir de păr pe sacoul soţului de la cinci metri, dar nu este în stare să vadă uşa garajului de la un metru.
____

Barbatul se naste printre picioarele unei femei si tot restul vietii lui lupta sa ajunga din nou acolo pentru ca nicaieri nu-i mai frumos ca acasa!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...