miercuri, 8 august 2012

Zambete - 8 August 2012

Vine una la supermarket, pune in cos ce are nevoie, merge la casa si da sa plateasca.
- Doamna, imi pare rau, dar acesti bani sunt falsi.
- Da ? Inseamna ca azi noapte am fost violata...
____

"Aseara, nevasta-mea a lasat un biletel pe frigider:
"Nu mai merge! Nu mai pot suporta! Plec la mama!"
Am deschis frigiderul - lumina dinauntru s-a aprins, berea era rece ca gheata... sa mor de inteleg ce naiba voia nevasta-mea sa spuna! Frigiderul functiona excelent! Cine sa le inteleaga pe femei...?"
____

Fiul catre taica-su:
- Tatiii, m-a violat un gaaaay !
- Da' de ce nu ai fugit de el??
- Pe tocuuuri???
____

Dupa consultatia medicala, doctorul ii spune pacientului:
- Aveti probleme mari cu nervii...
- Asa o fi, domnu' doftor... De la pescuit mi se trage...
- Cum de la pescuit?! Ca pescuitul e o activitate linistita, relaxanta...
- Nu e deloc linistita si relaxanta, daca nu ai permis de pescuit...
____

Cand te nasti esti mic, zbarcit, orb si stirb. Cand esti batran tot mic, zbarcit, orb si stirb esti.
____

"- Cred ca o sa trebuiasca sa tin dieta, in felul asta poate voi reusi sa mai dau jos un pic din falci... imi zise nevasta-mea, pipaindu-se pe fata.
- Nu cred ca e nevoie, ii raspund.
- Chiar? Crezi ca arat bine asa cum sunt? ma intreaba ea, entuziasmata.
- Nu, sunt ingrijorat ca, slabind, vei face ca nasul sa-ti arate si mai mare!"
____

Pe o strada se intalnesc doi betivani, la care unu ii zice celuilalt:
- Acum ma duceam sa te caut.
- Pai, du-te, ca eu te astept aici...
____

In noaptea aia s-a luat curentul... si pentru ca au fost multe cazuri de urgenta, la chemarea facuta la 911 a venit un singur paramedic. Casa era in totala bezna cind paramedicul i-a cerut fetitei de 3 ani Kathleen, sa tina in mina lanterna deasupra mamei ei, ca sa aiba suficienta lumina sa poata sa o ajute pe mama ei sa dea nastere micului ei fratior. Cu multa sirguinta, Kathleen a facut tot ce i s-a cerut. Si in scurt timp s-a nascut fratiorul ei, Connor. Paramedicul l-a ridicat de picioruse si i-a dat o palma micutului sa-l faca sa plinga si sa-si curete astfel plamanii. Si imediat Connor a inceput sa tipe. Apoi paramedicul i-a multumit fetitei pentru ajutorul ei si a intrebat-o, din curiozitate si o oarecare grija pentru psihicul fetitei… ce crede ea despre ceea ce s-a intimplat? Kathleen a raspuns prompt si cu atitudine:
- N-ar fi trebuit sa se bage acolo de la bun inceput! Merita sa mai capete inca una!!!
____

Intrebare la gradinita:
- Ce crezi ca au in comun mama si tatal tau?
- Amandoi nu mai vor sa faca alti copii!
____

O blonda si o bruneta stau de vorba, blonda spune:
- Fata, mie imi plac foarte mult aviatorii...
- Normal, zise bruneta, ei nu pot supravietui fara parasute...
____

In plina molima de gripa aviara, un cetatean ingrijorat se intereseaza de modul in care trebuie sa se protejeze impotriva acestei boli:
- Ce trebuie sa fac daca gasesc o pasarica?
- O ardeti !!
____

După cină, tatăl le povestea fiilor săi istoria familiei:
- Străbunicul meu a luptat împotriva Rozelor, bunicul meu în războiul împotriva republicanilor, tatăl meu împotriva nemţilor în cel de-al doilea război mondial.
La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spuse:
- Dar ce are familia asta de nu se poate înţelege cu nimeni?
____

Copii spun lucruri traznite... sau nu?
La prima intalnire, oamenii isi spun unii altora minciuni si asta ii face sa fie destul de interesati unul de celalalt ca sa mearga si la a doua intalnire.
____

Grecia şi Spania ne laudă pentru referendum: Nici noi n-am fi aruncat banii pe fereastră mai bine...
____

Trei negrese discuta despre sotii lor:
- Nu stiu cum sunt ai vostri, dar al meu este cel mai negru om din lume. S-a intepat odata in deget si sangele care i-a curs era negru!
- Al meu e si mai negru, curata ceapa si i-au dat lacrimile; inchipuiti-va, erau negre smoala!
- Eu nu stiu cum sa va spun, zise a treia, stateam pe canapea la televizor cu sotul meu, cand deodata a tras o besina; trei zile am stat in bezna!
____

Intr-un sat era un preot batran, fiind demult prin partea locului, cand veneau femeile la spovedit , cele care calcau stramb spuneau popii doar…”Parinte, am alunecat pe pod” Popa stia care era treaba, le dadea canoane etc… Iese popa la pensie si in locul lui vine un popa tanar. Vine prima pacatoasa la el: "Parinte am alunecat pe pod”
Azi una, maine alta, femeile veneau la el. Intr-o zi se hotaraste el sa mearga la primarie sa rezolve problema podului. Se duce la primar si ii spune: "Domnule primar, va rog sa rezolvati problema podului ala, ca in fiecare zi vin femei la mine si spun ca au alunecat pe pod"
Primarul auzind asta, se pune pe ras, pentru ca stia care era treaba. Popa: "Nu rade, dom' Primar ca si a ta a alunecat pe pod…"
____

Se intalnesc doua tipe:
- Vai, tu, credeam ca ai murit!
- Pai, cum asa??
- In ultima vreme am auzit vorbindu-se de bine despre tine!!
____

Intr-o zi calduroasa de vara, un preot care nu purta altceva decat sutana, intra intr-o discoteca, in care erau oglinzi pe jos, ca sa bea un suc si sa-si astampere setea. Dupa ce bea preotul nostru sucul e invitat la dans de o domnisoara insistenta. In cele din urma ii face placerea domnisoarei si accepta.
Domnisoara uitandu-se in jos ramane surprinsa: "Ce lunga e parinte!!!", la care preotul raspunde: "Mai am doi metri acasa!", referindu-se desigur la noul material pe care il cumparase pt. o noua sutana...
____

Sora mea a fost cu doi baieti intr-o noapte. De abia umbla a doua zi dimineata.
Va puteti imagina? Doua cine!
____

- N-as dori nici dusmanilor ce mi s-a intamplat astazi.
- Ce ti s-a intamplat?
- Am castigat la loto.
____

Iubeste-ma sau uraste-ma. Ambele sunt in favoarea mea... Daca ma iubesti voi fi mereu in inima ta. Daca ma urasti voi fi mereu in mintea ta!
____

Ochi pentru ochi si lumea va deveni oarba...
____

Dacă râzi de greșelile pe care le faci s-ar putea să îți lungești viața. Dacă râzi de greșelile altuia s-ar putea să ți-o scurtezi...
____

Filozofie la un pahar intre doi amici:
- Femeia mea e ca viata...
- Ce vorbe de duh!... Asa e, apreciez asta... Dar totusi, ce-ai vrut sa spui?
- Ca e din ce in ce mai grea...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...