marți, 28 august 2012

Zambete - 28 August 2012

Un tip care era si tatal unei fetite de 8 ani, trecand prin fata unui magazin de jucarii, isi aminteste ca este ziua ficei lui si intra sa-i cumpere un cadou.
- Buna ziua, as dori o papusa Barbie ca cea din vitrina, va rog.
- Avem mai multe modele. Avem Barbie la plaja - 16,45 $, Barbie la dans - 20,46$, Barbie la refrendum - 33,56$, Barbie divortata - 1005 $ si Barbie 3D la 10458 $
- De ce Barbie divortata costa atat de mult?
- Pai are masina lui Mike, vila lui Mike, unditele lui Mike, crosele de golf...
- OK, si aia 3D ?
- Aaa... Barbie divortata a 3-a oara are yahtul lui Tom, compania lui Sam plus maruntisurile lui Mike...
____

Odata, Chuck Norris a cerut un BigMac in KFC... si l-a primit.
____

Secretara către şef:
- Sunt concediată?
- Nu. De ce întrebi?
- Păi, de ce aţi scos canapeaua din birou?
____

"Draga mea
Draga mea , mai tii minte cum ne-am cunoscut ? Nici eu . Insa mai tin minte primul sarut de la 3 si 14 ce a tinut pana la si 15 ... ar fi tinut pana la si 16 daca te spalai pe dinti . Iubeam tot ce atingeai ... si ai atins-o pe Oana ... Cristina , Loredana , Ioana si Roxana . Of doamne cat am gresit ! De as putea intoarce ceasul , ar fi noua in loc de sase , ar fi dinou cum era odata , tu sti cum era inainte , eu stiu cum era dupa ... vezi , mereu ne completam unul pe altul , formam un intreg ... apoi plecai la baie . Nu am stiut sa te pretuiesc , imi amintesc cum ma asteptai plangand pana dimineata cand te luam in brate spunand " neata " , cand sarutam lacrimile tale calde si mai dulci ca berea ... dar nu la fel ca vinul , cand adormeam langa tine in stanga si ma trezeam in dreapta langa lighian . Ce zile minunate au trecut toate , a fost ca un vis si ar fi ramas la fel dar tu ai decis sa te trezesti cand eu eram inca mahmur , fara sa-mi spui ramas bun , fara sa-mi acorzi macar o a 7-a sansa , ai plecat la fel cum ai venit ... plangand de fericire . Astazi stau si ma gandesc la prapastia ce s-a ridicat intre noi , tu chiar ai uitat tot ce am facut pentru tine ? Chiar ai uitat cand ti-am facut cadou cheile de la BMW-ul meu ? Dar niciodata nu ai fost multumita ... tu ai fi vrut si BMW-ul . Te-am lasat sa stai la mine in casa , sa speli , sa calci si sa faci curat . Erai atat de fericita cand stergeai praful , iti placea atat de mult zgomotul facut de aspirator , ce s-a intamplat de nici macar batutul covoarelor nu te mai atrage ? Aseara am visat ca erai langa mine , apoi am visat-o pe alta dar numai conteaza , eu pe tine te iubesc ! Nu am mai iubit asa de cand ma stiu si ma stiu de mult sa sti ! Poate ca am gresit amandoi , de ce sa privim inapoi cand avem o viata inainte ? De ce sa fim tristi cand putem zambi ? De ce sa fim singuri cand ne avem unul pe altul ? De ce sa ne uram cand ne putem iubi ? Vezi ... spuneai ca nu pot fi romantic dar pot fi oricum vrei tu caci sunt nebun dupa tine ! Te rog nu-mi spune adio , simt ca ma sufoc in casa fara tine ... ai promis ca repari aerul-conditionat ai uitat ? Ai uitat multe dar nu te condamn , mai ti minte macar melodia noastra preferata ? " Chiar de crezi ca viata incearca sa ne infranga , azi cand clipa despartirii a sosit , vreau sa sti ca voi purta in amintire doi ochi tristi..." ce i-am iubit doar eu . Crezi ca vei gasi altul ca mine ? Te inseli , nu-mi place sa ma laud dar totusi ... sunt cel mai bun ! Daca nu te intorci pentru mine macar fa-o pentru copii ! Stiu ca nu avem dar aveam de gand sa facem mai sti ? Eu ma gandeam la ce nume sa le punem iar tu te gandeai cu ce sa-i crestem . Zilele au devenit mai reci fara tine , bine , se apropie si iarna dar nu-i asta un motiv , aduceai mereu un grad in plus in viata mea , hai te rog , pana si catelusa te asteapta ... sa-i dai de mancare caci n-am timp de ea , ai lasat totul balta si ai plecat fara sa privesti in urma ta , cu ce am gresit ? Am gresit ca te-am iubit ? Nu ... nu am gresit , te voi iubi mereu , de aceea iti trimit si aceasta scrisoare pierduta sperand ca va ajunge la tine , la inima ta ... ca daca ajunge la maica-ta e nasol , femeia aia nu are suflet ! Dar sa nu vorbim acum de mama ta ... e Dracu in fusta ! Inca mai cred ca ea l-a omorat pe taicatu , altfel nu-mi explic cum a murit omul ala de ciroza la doar 98 de ani ... un betivan si ala ca si fractu de altfel . De ce ai ales sa ma parasesti ? Era totul atat de CRAZY langa mine , ajunsesei in PARADISE ‘mai leidy‘ .. dar nu , tu ai vrut inapoi la mamicutza ta , e si ea batranica , poate vrea sa stea linistita , macar pentru ea intoarcete la mine , n-o mai chinuii ... las-o sa moara ! Of of of , ‘mai lady‘ of , sti de la ce vine OF ? De la O Floare OFilita ... asa esti tu fara mine , eu eram petalele tale , nu le lasa la pamant , nu lasa vantul sa ti le fure , fale sa straluceasca ca odinioara cand era mereu Vara in gradina sufletului meu . In acea gradina stralucesc trandafirii , stralucesc crizantemele ... stralucesc superbii crini imperiali ! Dar unde-i oare cea mai frumoasa floare ? O caut in intuneric , indrumat de vise , luminat de stele ... si poate in puterea noptii o voi gasi pe ea ...regina mea ... regina-noptii ."
____

- Tata... eu ar trebui sa merg in oras!
- Ceri voie sau doar ma informezi?
- Iti cer bani.
____

Proverb de criză:
Ce e cash, ca valu' trece.
____

- Multi ajung in varf... putini vad ca acolo incepe drumul catre alt varf.
- Multi urca spre varf... putini se bucura de clipele petrecute urcand
- Multi isi pun in profil trofeele... putini isi mai aduc aminte cu cine au luptat si pe langa cine au trecut.
- Multi au o lista neagra... putini tin cont de ea.
- Multi se supara cand ranesc pe altii... putini recunosc ca si ei fac asa.
- Multi sunt viteji... Putini si-au depasit propria frica
- Multi vor sa te sperie si apoi sa tina in maini frica ta pentru a ti-o arata... Putini isi tin in mana propriile sentimente.
- Multi cred ca daca sunt mari vor ramane asa mereu... putini cresc constant, catre urmatorul varf...
____

"Acum cateva luni m-am dus la un magazin de electrocasnice sa-mi cumpar o tocatoare, sperand sa-mi usurez astfel munca in bucatarie.
- Ce model doriti? ma intreaba nurlia vanzatoare.
- Hmm... As dori ceva deosebit, asa, ca tine... ii zic, facandu-i smechereste din ochi.
Cred ca a fost dragoste la prima vedere pentru amandoi, pentru ca intr-o saptamana a devenit sotia mea.
Acuma, ce sa zic...Intr-adevar e un model deosebit. Nu stie ea sa toace carnea, sau zarzavaturile, insa reuseste cu succes sa-mi toace constant banii si creierii."
____

Legi interesante:
SUA
Alabama:
- este interzis sofatul legat la ochi
- cine poarta mustata falsa susceptibila de a starni rasul in biserica, risca o amenda
Alaska:
- este interzis sa impingi un elan viu dintr-un avion aflat in mers
- este ofensa publica servirea de alcool unui elan
Arizona:
- este interzisa vanatoarea de camile
- CINE TAIE UN CACTUS RISCA 25 DE ANI DE INCHISOARE
- este ilegal sa refuzi sa dai apa unei persoane insetate
-in Glendale, este ilegal mersul cu spatele pentru orice tip de vehicul
Arkansas:
- este legal sa iti bati nevasta, dar numai odata pe luna
- in Fayeteville, este ilegal sa ucizi "fiinte vii"
Michigan:
- femeile se pot tunde numai cu acordul sotului
- hotii pot da in judecata pe proprietarul pe care-l jefuiau, daca se ranesc in timpul operatiunii
Tenessee:
- este interzis pescuitul cu lasoul
- opt sau mai multe femei care locuiesc in aceeasi casa constituie un bordel
Texas:
- este interzisa mulgerea unei vaci care nu iti apartine
Utah:
- consumul de lapte este obligatoriu
Vermont:
- este interzis fluieratul sub apa
Washington(statul):
- este ilegal sa afirmi ca ai parinti bogati
Wisconsin:
- este interzis sa iti ucizi dusmanii
California:
- toti locuitorii au dreptul la lumina soarelui
- pentru montarea unei curse de soareci este necesar permis de vanatoare
- in orasul Chico, oricine detoneaza un dispozitiv nuclear e amendat cu 500 de dolari
- in LA, este ilegal sa plangi in boxa martorilor
Florida:
- dusul complet dezbracat este ofensa publica
Ilinois:
- in Chicago, este ilegal sa pescuiesti de pe gatul unei girafe
Louisiana:
- este interzis sa folosesti pistolul cu apa asupra functionarului unei banci pe care ai jefuit-o
- este interzisa gargara in public
LEGI NATIONALE:
Australia:
- pedeapsa capitala inseamna 25 de ani de inchisoare
Israel:
- este interzisa cresterea porcilor(inclusiv ca animal de companie)
Scotia:
- pescuitul este interzis duminica
Elvetia:
- cine trage apa dupa ora 22 risca amenda
____

Ce carti le plac blondelor?
Raspuns: Cartile de credit
____

Culmea culmilor: sa te cheme Vin Diesel sa bei numai bere si sa ai masina pe benzina!
____

- Ce-ai patit, Mitica, de mergi asa cracanat?
- Mi-a crescut colesterolul.
- ?! Si de-aia mergi cracanat?!
- Pai mi-a spus doctorul sa ma indepartez de oua...
____

- Unde isi face Dr.Ciomu vacantele?
- In muntii Retezat!
____

O doamna intra intr-un magazin de arme.
- Dati-mi va rog un Beretta, calibrul 45.
Vanzatorul:
- Pentru aparare?
- Nu, pentru aparare mi-am angajat un avocat!
____

Ce nu va zice niciodata femeia:
- Sigur ai baut destul?
- Hai sa ne abonam la Hustler!
- Uite-o pe fata vecinilor cum se bronzeaza!
- E super sexy sa joci fotbal cu colegii!
- Mama ta a facut o treaba buna cand te-a crescut!
Ce nu va zice niciodata barbatul:
- Ce bine ca mama ta se va muta la noi!
- Cred ca ar trebui sa-i zicem vecinei ca se vede prin perdele cand se dezbraca!
- La dracu' cu berea, adu-mi o limonada!
- Filmul asta e prea indecent!
- Offfff, o sa intarziem la biserica!
____

Doi copii discuta:
- Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?
- Ma fac idiot
- De ce?
- Pai, tatal meu tot mereu zice: uite la idiotul ala ce masina are, ce femeie buna are idiotul celalalt, idiotii astia sunt plini de bani...
____

Mama si fiica la gradina zoologica. Fata isi intreaba mama:
- Mami, ce este chestia aia groasa, lunga si urata ce atarna acolo la elefant?
- Nimic - ii raspunde mama.
Peste doua zile, tatal isi duce fiica in aceeasi gradina zoologica. Ajung la elefant, fata iarasi intreaba:
- Tati, ce este chestia aia lunga si groasa care atarna acolo?
- Este un p*nis!
- Cum?! Mama mi-a zis ca nu este nimic!
- Pentru maica-ta si asta e tot nimic.
____

- Le vezi pe tipele alea doua care merg in fata?
- Da.
- Ei,afla ca aia din dreapta este nevasta-mea,iar cea din stanga e amanta mea
- Foarte tare, frate! La mine e invers!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...