joi, 12 august 2010

Sa zambim si azi - 12 August 2010

Vecinii lui Bula au un nou nascut. Din nefericire acesta s-a nascut fara urechi. Cand familia lui Bula este invitata la vecini pt. a vedea copilul, tatal lui Bula il ia de-o parte si-i explica:
- Copilul asta este marea lor bucurie, il doresc de mult! Daca spui ceva despre urechile lui te bat de te rup !
- Am inteles, zice Bula.
Cand ajung in casa vecinilor si dau cu ochii de copil, Bula zice entuziasmat mamei copilului:
- Vai ce copil frumos ! Mama rasufla usurata.
Bula continua:
- Ce manute dragalase, ce picioruse frumoase…si ce ochi frumosi! Ce-a zis doctoru`, vede bine ?
Mama:
- Da, vede bine, de ce intrebi ?
- Pentru ca daca va trebui sa poarte ochelari, a belit-o !
____

Bula mergea pasiv pe strada, cand vede scris pe un gard “Papagal rau”! Curios, intra in curte sa vada nazdravania.Se apropie de o colivie in care era un papagal. Cand il vede, papagalul striga: “Azorel, so pe el!”
____

Bula intra intr-un magazin sa ia tigari. Dupa ce il masoara cu privirea, vanzatorul il intreaba :
- Pentru cine cumperi tu un pachet asa de mare ? Pentru tatal tau ?
- Nu, pentru toata clasa.
____

- Ce-ati facut Bula azi la scoala ?
- Materiale explozive.
- Marfa.Si miine ce program aveti la scoala ?
- Care scoala ?
____

Bula se intoarce de la doctor si-i spune sotiei ca doctorul i-a spus ca mai are de trait doar 24 ore. In aceasta situatie, Bula ii cere sotiei sale sa faca dragoste.
Bineinteles, ea e de acord. Peste 6 ore, Bula se duce la ea si-i spune:
- Iubito, stii, mai am doar 18 ore de trait. Crezi ca am putea sa mai facem dragoste inca o data? Sotia este din nou de acord.
Mai tarziu, cand se duce la culcare, se uita la ceas si vede ca acum au mai ramas doar 8 ore.
Atunci ii spune sotiei:
– Iubito, te rog… inca o data inainte sa mor.
- Bineinteles, dragul meu, si fac dragoste pentru a treia oara. Apoi sotia se intoarce cu spatele si adoarme. Bula, insa, ingrijorat se tot intoarce in pat, neputand sa doarma pana cand vede ca au mai ramas 4 ore.
O trezeste pe sotia sa.
- Iubito, mai am doar 4 ore. Crezi ca am putea…
In acest moment, sotia se ridica si spune:
- Uite care e problema Bula, eu trebuie sa ma scol maine dimineata …..tu nu !
____

Bula la scoala.Trebuia sa vina inspectia si doamna ii pregatea pe elevi cu o ora inainte ce sa raspunda la intrebari.
INVATATOAREA: Ce animal va place cel mai mult,copii ?
Vazadu-l pe Bula cu mainile pe sus,aceasta i-a dat voie sa raspunda.
Bula: Calcanul,pt. ca e plat.
INVATATOAREA: Dar de ce este plat ?
Bula: Pentru ca l-a f***t balena.
INVATATOAREA: Porcule,boule,nesimtitule,tie nu ti-e rusine sa spui asa ceva?
E,iata ca vine si inspectia.Si tot asa,directorii de la inspectie au intrebat acelasi lucru.Bula se agita din nou.Dar doamna nici nu se gandea sa il puna pe el,dar directorii,vazandu-l agitat,cu mainile pe sus ,i-au cerut doamnei invatatoare sa-l puna pe el,pe Bula.Neavand ce face,doamna l-a pus.
BULA: Imi place broasca pentru ca are ochii bulbucati.
INVATATOAREA,oarecum usurata: Dar de ce are ochii bulbucati ?
BULA: Pentru ca a vazut cum s-a f***t balena cu calcanul.
____

Soacra vine acasa si spune:
- Astazi am fost la coafor.
Ginerele:
- Si nu era deschis ?
____

Gheorghe isi inmormanteaza soacra. Vine omu` nostru acasa si cand sa deschida poarta ii pica o tigla in cap. Gheorghe contrariat se uita spre cer:
- Ai si ajuns, scarba ?!
____

- Mama soacra, cat stai pe la noi?
- Cat sunt primita cu drag, fiule…
- Ce pacat! Nici macar la o cafea nu stai?
____

Se intalneste Bula cu un prieten. Bula il intreaba:
- Ce faci maine?
- Pai merg cu fiul meu sa lansam un zmeu. Dar tu?
- Ceva asemanator. Facem o excursie la munte cu soacra-mea…
____

Scrisoare catre postul de televiziune:
- Va rog terminati o data cu stirile difuzate pe banda din josul ecranului! Soacra-mea crede ca e karaoke!
____

Bula isi bate soacra. Aceasta il reclama la politie, care il amendeaza cu un milion trei sute de mii de lei. Nemultumit, Bula intreaba:
- De ce un milion trei sute de mii de lei?
- Un milion este amenda, fiule!
- Si restul?
- Treizeci la suta, pentru satisfactie…
____

- De ce e bine sa mearga soacra la vot ?
- Ca sa se obisnuiasca cu urna.
____

Care sunt asemanarile dintre o bere si o soacra?
1. Amandoua sunt amare!
2. Amandoua fac spume la gura cand le agiti!
3. Amandoua sunt bune reci pe masa!
____

Ginerele aduce acasa doi pepeni si spune catre soacra-sa:
-Mama soacra, te-am auzit ieri spunand ca ai da jumatate din viata pentru un pepene. Uite ti-am adus doi!
____

Socrul mare se intoarce obosit de la camp, intra in casa si in capul scarilor isi intalneste ginerele.
Fara multe cuvinte socrul ridica mana dreapta, o indoaie sub forma literei
`S`, roteste palma din incheietura maini si se uita intrebator la ginere.
Acesta fara un cuvant ridica ambele brate si gesticuleaza ca si socrul.
Si acum traducerea gesturilor:
Socru: e acasa vipera ?
Ginerele: sunt acasa amandoua.
____

Cand te uiti cu un singur ochi la soacra ta ?
- Cand apesi pe tragaci….
____

Patru `calculatoristi` se intalnesc la o bere. Unul incepe sa povesteasca:
- Am agatat aseara o tipa beton. am dus-o acasa. eu incins, ea incinsa.
(Ceilalti privesc cam plictisiti)
– Ne-am apucat sa ne dezbracam chiar din momentul in care am intrat pe usa. am pus-o in picioare, rezemati de perete…
(Ceilalti sunt gata sa adoarma)
– Ne-am cautat o noua pozitie si am asezat-o pe birou, chiar pe tastatura noului meu calculator…
Este intrerupt de ceilalti, care se trezesc brusc:
- Aha! Ce calculator ti-ai luat ?
____

Doi maniaci de calculatoare vorbesc pe mess:
- Uite ninge afara!
- Da un link sa vad si eu.
____

Intr-o benzinarie, un programator se uita derutat la pompe si murmura:
- 95? … 98? … 95! … 98! … Vazandu-l pierdut, un angajat al benzinariei se apropie si il intreaba:
- Cu ce va pot ajuta?
Cu o raza de fericire in privire, raspunde:
- Benzina XP sau Vista aveti?
____

Se intalnesc doi prieteni:
- Bai am sa-ti dau doua vesti rele.
- Zi-le pe amandoua legate intre ele, ca sa fie una singura!
- Vecinul de la etajul 4 ne-o f**e pe nevasta-ta…
____

Un om mergea cu trenul prin Moldova. Cu el in compartiment un moldovean. Se apropie de gara Oituz si omul nostru deschide fereastra sa vada gara. Moldoveanul din spate:
- Marasesti…
Omul nostru:
- Oituz!
Moldoveanul iara:
- Marasesti!
- Ba-i Oituz!
La care moldoveanul infuriat:
- Inchide ba giamul ca ma rasesti…
____

Un moldovean, vorbind despre planurile sale de viitor:
`Bluji am, jeaca-mi cumpar, o leaca di bataie stiu… acu` ma duc la Bucuresti.`
____

Cum spun moldovenii la ` inchide lumina!`?
`Usidi becu!`
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...