marți, 17 august 2010

Sa zambim si azi - 17 August 2010

Pe mare, in timpul unei furtuni, comandantul unei nave militare observa lumina unei alte nave ce se indrepta spre a lui. Ia portavocea si striga:
-Hei, voi, virati cu 10 grade spre sud!
-Ba tu sa virezi cu 10 grade spre nord!
-Eu sunt comandant de nava si iti ordon sa virezi cu 10 grade spre sud!
-Iar eu sint civil si iti spun ca tu o sa virezi cu 10 grade spre nord!
infuriat de tot, capitanul gaseste argumentul decisiv:
-Aceasta este o nava militara. Asa ca virati cu 10 grade spre sud!
-Eu spun totusi ca tu o sa virezi. Acesta este un far…
____

Stewardul merge la capitan:
-Capitane avem un pasager orb la bord. Ce sa facem cu el?
-Aruncati-l imediat peste bord!
Dupa 10 minute stewardul:
-Capitane! Ce sa facem cu cainele?
____

Dupa trei zile pe mare un marinar al unui vas de pescuit gaseste in cala o tanara care se ascunsese in cala. O scoate dintre parame si ii zice:
-Si acum ce sa fac cu tine?
La care ea razand:
-Se vede ca nu esti de prea mult timp marinar!…Sau?…
____

Se aduna o comisie internationala sa stabileasca pe cei mai tari marinari. Vin trei echipe: cea americana cu marinarul John, cea rusa cu Ivan si cea romana cu Ion. “Bun ! Hai sa vedem ce stiu sa faca !” zice comisia. Primii,
americanii. Seful delegatiei ii comanda lui John:
-John, sari in apa si adu un rechin!
Sare John in apa, se intoarce fara o mana, dar aduce rechinul.
-Aaaaa! Asta e mizilic! zic rusii. Ia fiti atenti la Ivan!
-Ivane, sari in apa si adu doi rechini!
Sare Ivan, se intoarce fara o mana si fara un picior, dar aduce doi rechini. La care seful delegatiei romane:
-La noi, chestia asta cu prins rechini e treaba de muieri…
-Cum dracu” ?! intreaba comisia.
-Pai ia fiti atenti aici! zice seful delegatiei romane si se intoarce spre Ion zicand:
-Ioane, sari in apa si adu trei rechini!
Se uita Ion la el, il masoara din cap pana in picioare, dupa care spune:
-Sa sara mata, ba!!
____

Era odata un mare pirat si acest pirat se distra punand intrebari incuietore tuturor capitanilor de pe vasele cucerite. Intr-o zi intalneste o nava franceza si,
dupa ce o cucereste, il intreba pe capitan:
-Auzi capitane , daca-ti dau doua pachete de tigari tu cate ai fi in stare sa fumezi ?
-Unul, raspuse acesta inspaimantat.
-Maine vei fi decapitat, raspunse marele pirat.
A doua oara piratul intalni o nava britanica si povestea se repeta din nou:
-Capitane daca iti dau 3 sticle de whiskey tu cate ai vrea sa bei ?
-Doua, raspunse acesta.
-Vei fi si tu decapitat, nu ai dat un raspuns corect.
A treia oara (si ultima) intalnaste o nava fara drapel si, dupa ce o cucereste, intreaba de capitan caci acesta nu participat la lupta. Un prizonier ii spune ca
capitanul sta beat in magazia corabiei. Ducandu-se acolo piratul ii spune:
-Mai capitane, sa stii ca ti-am cucerit corabia, ti-am luat comorile, oamenii tai sunt prizonieri acum …
Dar capitanul:
-Hac, mai sa stii ca-mi esti simpatic !
-Uite capitane am aici un pachet de tigari, daca ti le dau tu cate fumezi ? -il intreba piratul.
-Hac, doua, ca am si io unu, spune capitanul scotand un pachet din buzunar.
-Bravo capitane ! Dar da-ti dau 2 sticle de whiskey tu cate bei ?
-Trei, ca am si io una la mine ! zice capitanul.
-Da’ uite ca am aici 3 neveste, cu cate ai fii in stare sa faci dragoste ?
Dar capitanul zice tacticos:
-Patru.
-Cum capitane ca sunt numai trei ?
-Pai nu ti-am spus ca-mi esti simpatic !
____

-Nu are nimeni un ochean ? Si totusi, vad ca pe fasia aia de pamant se poate intrezari un grup de oameni !
-Eu vad, capitane ! Am ochi buni. Sunt patru mateloti si un sef de echipaj care sapa.
-Bravo, marinare. Dar de unde stii ca este si un sef de echipaj ?
-El nu sapa, capitane !
____

Ana-Maria se afla intr-o croaziera. E tanara si frumoasa. Admira frumusetile naturii si tine un jurnal de calatorie.
“Ziua intai. Am ridicat ancora. Timpul e minunat.”
“Ziua a doua. Capitanul navei s-a uitat lung la mine. Se pare ca ii plac.”
“Ziua a treia. Capitanul mi-a facut o declaratie de dragoste.”
“Ziua a patra. Mi-a spus ca daca-i resping dragostea va scufunda vasul cu 400 de calatori la bord.”
“Ziua a cincea. Am salvat viata a 400 de oameni.”
____

Nevasta unui marinar ii povesti celei mai bune prietene ca a reusit sa-si convinga barbatul sa tina regim. Dupa cateva saptamani, prietena o intreaba:
-Cum ii mai merge sotului tau? A reusit sa slabeasca?
-Binenteles! Stii tatuajul pe care-l avea pe piept, reprezentand o corabie cu trei panze ? Ei, acum a devenit o barcuta!
____

Un profesor, pe parcursul prelegerii, spunea si anecdote, uneori cam piperate. Doua studente mai pudice si-au zis:
-Daca si maine mai zice ceva, noi iesim!
A doua zi profesorul, chiar de la usa, incepe:
-Domnisoarelor, stiti care sunt cei mai fierbinti barbati ? Marinarii din Constanta.
Cele doua studente se ridica in picioare.
-Fetelor, nu va grabiti! Rapidul spre Constanta pleaca abia peste trei ore!
____

Capitanul unei corabii, balbait de felul lui, urmarind in zare cu binoclul:
-Re…re….repede, om la apa!
Sar marinarii in mare si-l scot pe unul in ultimul moment. A doua zi:
-Re…re…..re……repede, om la apa!
Iar sar toti marinarii si scot pe unul gata sa se inece. A treia zi:
-Re…..re…..re….
Sar toti marinarii in apa iar capitanul:
-Re….rechini!
____

Un marinar sta in portul Marsiliei si bea de nu se mai tine pe picioare. Un trecator intra in vorba:
-Stiti ca anual mor peste 10 000 de francezi din cauza bauturii?!
-Nu ma intereseaza! Eu sunt rus…
____

-Stii ca m-am maritat ?
-Serios ? Cu cine ?
-Cu un marinar. E plecat unsprezece luni pe an.
-Saraca de tine, cum trebuie sa suferi…
-Nu, o luna trece atat de repede…
____

Un vapor era pe punctul de a se scufunda.
-Mai intai se salveaza femeile si copiii, striga capitanul, punandu-si o peruca pe cap.
____

La bordul unui vas aflat in larg, izbucneste un incendiu. Ca sa-i linisteasca pe pasageri, capitanul le spuse:
-Nu va faceti griji! Este apa destula! Ajunge pentru toata lumea!
____

Capitanul ii instruieste pe marinari:
-Marinari, putina atentie, va rog ! Tin sa va reamintesc un lucru. Daca vom debarca intr-o tara necivilizata, este contraindicat sa beti apa, iar daca vom debarca intr-o tara civilizata, este contraindicat sa respirati aerul.
____

-Si vreti sa spuneti ca sotul dumneavoastra s-a spanzurat? intreaba judecatorul tanara vaduva.
-Da, domnule judecator, raspunde aceasta.
-Si cum explicati atunci multimea de cucuie care le are in cap?
-S-a spanzurat cu un elastic…
____

Acuzat ca a furat un ceas, hotul explica:
-Ce era sa fac domnule presedinte? Ceasul mergea, eu mergeam. Atunci ne-am hotarat sa mergem impreuna.
____

-Acuzat de ce l-ai lovit pe martor cu parul, desi el nu s-a bagat in cearta?
-Pai daca statea atat de favorabil…
____

Judecatorul vede la proces pentru a cincea oara un hot de buzunare.
-Ultima data, ti-am spus ca nu vreau sa te mai vad in banca acuzatilor!
-Asta am spus si eu politistilor, dar nu au vrut sa ma creada..
____

O tanara italianca este acuzata de bigamism.
-Da ce v-ati casatorit cu doi italieni? Unul nu va ajungea? o intreaba judecatorul.
-Pai tot timpul cata unul din ei face greva…
____

Vazand ca nici juratii si nici judecatorul nu se lasa impresionati de pledoaria sa, avocatul recurse la un ultim argument:
-Onorata curte, stimat juriu, va rog sa luati in consideratie faptul ca acest client al meu a mai fost condamnat la inchisoare de cincisprezece ori si totusi aceasta nu l-a ajutat la nimic. Asa ca la ce bun sa-l mai condamnam?
____

-Cer sa fie audiat si cel de-al doilea martor al accidentului auto! zice acuzatul.
-Dar nu exista decat un martor, zice judecatorul.
-Dar eu am vazut clar doi martori!…
-Tocmai de aceea vi-a fost luat carnetul de conducere….
____

-Recunosti ca ai rupt mana reclamantului? intreaba judecatorul.
-Recunosc, dar nu sint vinovat, pentru ca el a ridicat intai mana.
-Si tu ce-ai facut ?
-Eu am vrut sa-i sparg capul, nu sa-i rup mana.
____

Un cetatean respectabil este adus in fata judecatorului fiind acuzat de vatamare. El isi descrie reactia:
-Cand l-am vazut pe prietenul meu Popescu, dimineata la ora trei, cand am intrat in camera sotiei mele, zambindu-mi din pijamaua mea si spunandu-mi “buna dimineata” am simtit ca trebuie neaparat sa fac ceva..
____

Un spargator este adus pentru a 4-a in fata judecatorului, de data asta pe motiv ca a spart o farmacie. Judecatorul il intreaba:
-Povestiti cum s-a intamplat.
-Pai am alunecat si am spart in cadere vitrina farmaciei si dintr-o data am capatat dureri groaznice de cap, asa ca am intrat in farmacie sa imi iau un algocalmin. Dupa aceea am cautat in casa un creion sa imi las numele si adresa farmacistei, pentru a plati paguba iar in momentul acesta a intrat si politia in farmacie…
____

-Am auzit ca unchiul tau e grav bolnav. Ar trebui sa iei totul in calcul!
-Da de unde! Suntem pe putin 12 nepoti si nepoate deci nu pot calcula decat cu o doisprezecime din tot…
____

-Deci ati mai fost acuzat pana acum de 9 ori? intreaba judecatorul acuzatul.
-Da, dar ar trebui sa luati in considerare ca de 4 ori am fost pus in libertate din lipsa de dovezi..
____

Acuzat, zice judecatorul acuzatului, dupa eliberare va pot ajuta sa va reintegrati in societate.
-Da domnule judecator, sa fur din buzunare am invatat deja…
____

-Stii ca m-au dat saptamana trecuta la televizor? Zice unul prietenului sau.
-Zau, la ce emisiune?
-”Dosare deschise”…
____

Avocatul isi face pledoaria:
-Si un semn ca acuzatul e un om de omenie este ca cu o zi inainte de a comite spargerea a urat pagubitului un an nou fericit si “La Multi Ani!”…
____

La prima infatisare spargatorul este intrebat:
-Si ati mai avut complici la comiterea faptei?
-Nu. in ziua de azi exista atatia raufacatori ca nu mai poti avea incredere in nimeni si de aceea lucrez intotdeauna singur!…
____

Un tip merge la o prezicatoare. Aceasta ii citeste in cafea si ii zice:
-Dumnezeule, aici sta ca maine va veti ucide sotia!…
-Bineinteles! Ceea ce vreau eu sa stiu este daca voi fi prins?…
____

Un judecator cu privirea-ncrucisata audia 6 inculpati, toti cu privirea incrucisata… Judecatorul intreaba pe unul:
-De ce l-ai luat pe om la bataie?
-Eu nu l-am luat…
-Nu pe tine te-am intrebat!
-Eu nici nu am raspuns…
____________________________________________________________________
















Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...