duminică, 15 august 2010

Sa zambim si azi - 15 August 2010

Doi ciobani pe malul unui lac cu oile. Din lac se aude cineva tipand:
-HELP! HELP! HELP!
Unu dintre ciobani:
-Ce zice ala ma?
-Zice ca help…
____

Doi tipi casatoriti stau de vorba:
- Nu stiu ce sa ma mai fac! De cite ori vin acasa dupa ce am baut, sting luminile, opresc motorul si imping masina in garaj. Imi scot pantofii, urc scarile cat de incet pot, ma dezbrac in baie, ma strecor in pat si nevasta-mea tot tipa la mine ca unde am umblat pina la ora aia!
Prietenul sau se uita la el si-i spune:
- E evident ca procedezi gresit. Eu scirtii rotile pe autostrada, trintesc usa, fac galagie pe scari, imi arunc pantofii in dulap, sar in pat, imi frec miinile de fundul nevesti-mii si-i zic: Ce zici de o m**e mica?. . . si ea intotdeauna tace si se face ca doarme!
____

Un politist da tarcoale unui bar unde se cam consuma mult alcool in scopul de a prinde cativa soferi piliti. Un client al barului se impiedica la intrare si incepe sa isi cauta cheile cam vreo cinci minute asa. Dupa ce le-a gasit, se taraste si le incearca la vreo patru, cinci masini pana ce a gasit-o pe a lui. Pana ce a ajuns in masina toti ceilalti s-au carat. Politistul il vede si il asteapta bucuros sa iasa in strada. Evident il opreste pe sofer, ii pune fiola si stupoare 0,0 alcool. Politistul complet buimac. Soferul in schimb ii spune zambind:
- In seara asta eu am fost momeala….
____

Vasile Cocosatul, iese din bar la 12 noaptea mort de beat si se indreapta spre casa pe drumul cimitirului.Cind ajunge pe la jumatatea cimitirului, incepe vintul sa bata,se ridica ceata si se aude o voce,care-i spune:
-STAI ASA! CINE-I ACOLO?
-VASILE COCOSATUL.
-CE AI IN SPATE?
-O COCOASA.
-DA-O INCOACE!
Si asa Vasile se trezi din bautura,de spaima,cu spinarea dreapta.O rupe la fuga si se duce direct la vecinul lui,Costica Schiopul.Cind ii povesteste acestuia toata istoria,Costica nerabdator,o rupe la fuga spre cimitir,sa capete si el un picior.Cind intra in cimitir,aceeas voce:
-STAI ASA!CINE-I ACOLO?
-COSTICA SCHIOPUL.
-CE AI IN SPATE?
-N-AM NIMIC.
-IA O COCOASA!
____

Un betiv iese noaptea tarziu din carciuma la care este acostat de o negresa.
- Ei iubitule, vii pana la mine acasa???
- Da ce dracu sa caut eu, acuma noaptea, tocmai in Africa?!
____

Iese unu facut praf dintr-o bodega si in drum spre casa se loveste de un stalp. De ametit ce era incepe sa se roteasca in jurul stapului. Dupa cateva rotiri bune incepe sa strige cu disperare:
- Baaah caaaare m-ati zidit aiciaaaaaa?
____

Un tip cu masina darama 13 garduri, omoara 5 persoane, proiecteaza un camion in zid si se opreste intr-un copac… Dupa 3 zile, se trezeste la spital..
-Ei, doctore, cum e?
-Am rezultatele analizelor: In alcoolul dumneavoastra am gasit 3 picaturi de sange!!!
____

Un cioban statea sprijinit in bata. Bata era cam lunga si ciobanul statea un pic pe varfuri. Un turist ii spune:
-Bade parca e cam lunga bata aia.
-Cam lunga.
-Si de ce nu tai o bucata din ea?
-M-am gandit eu sa tai o bucata din ea, da vezi tu, aici unde tin eu mainile, pretinu de la care o am o facut niste modele cu brisca si mi-e pacat sa le tai.
-Da de ce nu tai de jos bade?
-Doar nu mis nebun, ca aici sus m-i lunga nu jos!
____

Un englez, smintit ca toti englezii, umbla prin Carpati nostri ca sa culeaga folclor. Coborand o vale, vede un bade cu oile. Fericit ca poate sa-si demonstreeze veleitatile lingvistice, intra in vorba cu baciul:
-Ce faci, bade? Pasti oile?
Baciul se uita la nimurica roscata si curios imbracata, se scarpina pe crestet, si isi vede de oi mai departe. Englezu infuriat scoate ghidul de conversatie din buzunar si-si repeta pledoaria.
-Ziua buna, bade! Ce faci, pasti oile?
Baciul il ignora complet, iar dupa un timp se uita la ” inglez”, isi da clopu pe spate si-i zice:
-Hei man, I think you have an obsession … ?!
____

Un englez tot prin Carpati sa culeaga folclor. Ajunge intr-o pajiste unde un cioban canta din fluier. Englezul asculta uimit de dibacia baciului si can asta isi termina doina isi rasfoieste ghidul de conversatie si-i zice:
-Tu cantat forte frumos, badje!….
La care baciul:
-Yes, I like music!…
____

Un betiv care abia mai mergea vede o groapa destul de mare. Se apleaca si striga :
- Du-te naibii ! si incearca sa auda ecoul, dar nimic.
A doua zi … la fel.
A treia zi cand vrea sa se aplece sa strige pica in groapa si incepe sa strige :
- Ajutor ! Ajutor !
De unde ecoul :
- Du-te naibii !
____

Un englez ajunge la o stana din Carpati. Consulta dictionarul englez-roman si dupa o ora reuseste sa lege o fraza:
-Badhe, ale thale sant oele?
-Yes. Of course!
____

Doi marinari se certau in incinta unui magazin :
-Ba,luam doua sau trei?
-Ba, io zic sa luam doua ca data trecuta am luat trei si ne-a ramas una!
COMANDA:
-Doua bomboane si sapte sticle de rom!
____

Un betiv se pi** pe un rasad de flori. O babuta apropiindu-se intreaba:
-Voinicule, ce c***e frumoase ai, pot sa te mangai putin pe ele, ca de cand a murit mosu..
-Sigur, mamaie…
Dupa ce i le ia in causul palmei incepe sa le izbeasca in pumni..
-Te mai pi** ma, pe florile mele ?…
____

Un betiv iese dintr-un bar si se hotaraste sa se pi** la roata unui Aro. Deasupra rotii vede scris 4X4. Scoate un cutit si scrie: = 16.
Proprietarul vede treaba a doua zi si duce masina la vopsit.
A doua noapte la fel. Iese betivul sa se pise, vede 4X4 si scrijeleste cu cutitul =16.
Proprietarul innebunit, se roaga de ala de la vopsitorie:
-Ba, e unul nebun care-mi tot strica masina. Pune si tu o placuta cu =16 acolo, ca s-o vada si sa-mi lase masina in pace.
Zis si facut. A treia seara iese betivul la pisat si vede: 4X4=16, dupa care scoate cutitul si scrie CORECT.
____

Gheorghe si Ion la carciuma, beti:
Gheoghe:
-Nu mai imi simt un picior
Ion:
-Normal, esti schiop.
____

Iese un betiv dintr-un bar, face cativa pasi da cade intr-un sant si adoarme. Vine un poponar, i-o trage in c**, ii lasa 10$ in buzunar si pleaca. Se scoala betivu, gaseste banii, se intoarce in bar si comanda:
-Vodca!
Bea de toti banii, iese afara, cade in sant, se repeta treaba… Se scoala omu, intra in bar se aseaza pe scaun. Vine barmanul si-l intreaba:
-Tot vodca?
-Auzi baiete, mai bine da-mi un coniac ca de la vodca ma ustura-n c** !
____

Doi betivi intr-un bar,unul dintre ei zice:
-Bai, de 2 saptamani nevasta ma tot da afara din casa cind vin beat.Ce sa fac?
-Bai, cand ajungi in fata usii te dezbraci,si ea nu poate sa te lase afara ca doar vecini ce o sa zica?
-Ok
Zis si facut. Dupa 4 zile se intalnesc in bar si ce zice betivul?
-Ba, am facut cum ai zis tu…
-Da, si?
-Ba, am ajuns in fata usii, m-am dezbracat, s-a deschis usa,am intrat si am auzit “Urmeaza statia Piata Sudului, cu peronul pe partea dreapta.
____

Un mosulica statea intr-un bar cu o sticla de vodka in fata, din care mai sorbea din cand in cand. Intra doi tipi, se aseaza langa mos si beau linistiti cate o bere. Dupa un timp mosu ii zice unuia dintre ei:
- Baaaa, io am f** pe ma-ta bahh !
Astia se uita unu la altu … nu zic nimic …
Dupa un timp, mosu iara:
- Bahh si am f*** si-n c*r, baaa !
Astia doi iara se uita unu la altu .. nu zic nimic … isi beau in continuare linistiti berea .
Mai trece ceva timp si mosu iara:
- Bahh si i-am dat si m**e, baa !
La care astia doi, suparati, se ridica de pe scaun, il iau pe mos afara si ii zic:
- Hai acasa, tata, ca te-ai imbatat…
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...