miercuri, 18 august 2010

Sa zambim si azi - 18 August 2010

Intr-o zi unui om i s-a stricat masina. La ceva timp trece un elev !!!
- Nenea, nenea daca va spun ce are masina imi dati 50 lei.
- Du-te mai de aici. De un' sa stii tu ce are masina.
Mai tarziu, acelasi elev.
- Nenea,nenea ...
- Du-te mai, de un' sa stii tu ce are masina.
Mai tarziu, din nou, acel elev vine:
- Nenea, nenea daca imi dati 50 lei va spun ce are masina!!!!
- Bine, mai baiete, ia 50 si spune, ce are masina?
- Este stricata!!!
____

- Ionel, de ce e gresita, din punct de vedere gramatical, propozitia: "Eu am fost deja plecata"?
- Pentru ca suntetzi inca aici!?!
____

Ionel e intrebat de profesor, cati presedinti au fost in tara de cand e republica.
- Nu stiu d-le profesor.
- Cum asa, eu la varsta ta stiam toti presedintii.
- D-le profesor, cand erati dvs. elev era un presedinte, poate doi, dar de atunci...
____

Trei scheleti mergeau pe strada. La un moment dat unul il pipaie pe cel de linga el si zice:
- Ia uite ce oase tari ai! Cind ai murit?
- In 70′ zice scheletul. Eee… se manca sanatos atunci. Da tu cind ai murit?
- Pai in 90′, da’ si atunci se manca inca sanatos.
- Dar vedem ca si tu ai oase tari..calciu… ce mai! Cand ai zis ca ai murit?, il intrebara curiosi, primii doi, pe al treilea schelet.
-Baaaa, eu n-am murit! Sunt student si ma duc la cursuri…
____

Un muncitor, cam betiv si somer, se prezinta la oficiul fortelor de munca.
Functionarul:
− Va putem oferi un loc de munca unde se lucreaza mult, dar se si castiga bine.
Muncitorul:
− Nu, nu e bine. Eu, daca am bani, ii beau si asta nu e bine.
F: – Atunci, iata, va putem oferi un loc de munca unde se lucreaza destul de putin si unde, desigur, nici nu se castiga multi bani.
M: – Nici asa nu e bine. Eu, daca am timp, fac cumva rost de bani si pe urma ii beau si … Stiti ce: nu aveti cumva un loc de munca unde se lucreaza mult dar se iau bani putini?
F: – Ne pare foarte rau dar nu va putem oferi un asemenea loc de munca deoarece nu aveti pregatirea necesara: trebuie sa aveti studii superioare!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...