sâmbătă, 14 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 14 Decembrie 2013

Doi prieteni. Unul spune nervos:
- Nevasta ma insala! Mi-a zis ca aseara a ramas la Ileana.
- Si?
- La Ileana am fost eu...
____

- Nu inteleg de ce te enervezi, draga mea. Tu ai vorbit si eu am tacut.
- Da, dar ai tacut intr-un mod foarte provocator.
____

- Taaattiii, ce e aia "barbat"?
- Pai... este un om puternic, care iubeste, protejeaza si are grija de familia lui!
- Super! Vreau sa devin barbat, ca mama !!!
____

Un tip aflat in prima sa croaziera pe Mediterana il intreaba pe capitan:
- Spuneti va rog, asemenea ambarcatiuni se scufunda frecvent?
- Aaa, nu, doar o singura data!
____

La shopping, sotul isi asteapta cu mare nerabdare sotia, care intarzie cu probatul rochiilor.
- Fiti draguta, se adreseaza el unei tinere, stati putin de vorba cu mine, altfel nu o pot determina sa plecam de aici...
____

Soţul vine acasă. Soţia il întâmpina cu un poster:
"nu vorbesc cu tine!"
Soţul ridică din umeri şi se aşază la televizor.
Cinci minute mai tarziu apare soţia cu un alt poster:
"Dar stii de ce ?"...
____

- Cercetatorii americani sustin ca sunt foarte aproape de a descoperi leacul impotriva cancerului.
Minunat!...In felul asta sper ca voi putea scapa si eu odata de soacra-mea.
____

- Daca eu nu as bea, cine le-ar mai spune prietenilor mei la telefon ca-i iubeste... la ora 3 dimineata?
____

- Am sunat-o azi pe nevastă-mea:
"Unde ești?"
"În bucătărie" zice ea
"Vino repede în sufragerie să vezi cât ne-a venit nenorocita asta de factură la telefon!!!"
____

Înainte, când intrai într-un restarant și nimeni nu vorbea înseamna că e mâncarea bună.
Acum înseamnă că au wifi
____

Nelson Mandela, din pușcărie a intrat direct în politică.
Aleșii noștri fac exact invers.
via BFPT FB
____

"Nu e nimic mai interesant decât să te întorci într-un loc care a rămas neschimbat ca să îti dai seama cât de mult te-ai schimbat tu." Nelson Mandela
____

- Bun, deci nici primăvară europeană, nici Schengen, nici stat de drept. Tot ce ne rămâne e să ne unim cu Moldova. Măcar să-i nenorocim și pe ăia.
____

"Am vazut o multime de oameni in fata Casei Poporului cu halate albe si cutite. Mi-am dat seama ca sunt macelari. L-am intrebat pe un domn:
- Ce faceti aici? Protestati?
- Nu, mi-a spus, am venit sa taiem porcii."
____

A fost descoperită trusa de scule a lui Iliescu.
Aceasta conţinea o seceră, un ciocan şi 2000 de mineri.
____

Votati Alibaba. Are doar 40 de hoti!
____

Sunt oameni care raman impreuna toata viata. Asta pentru ca o relatie este ca o slujba: nu te mai ia nimeni daca ai peste 50 de ani.
____

Daca de Mos Nicolae te-ai uitat in papuci si nu ai gasit nimic... baga-ti picioarele in ele.
____

Ar fi de-a dreptul halucinant sa existe vreun ziarist/analist care sa nu abuzeze de cuvantul "halucinant".
____

Pantofarii - singurii oameni ce se bucură că îţi bagi picioarele-n munca lor...
____

Pe timpul cât Gigel Sorinel Știrbu va fi ministru, instituția pe care o va conduce își va schimba denumirea în Ministerul Culturi.
____

De ce n-a mers Naționala mai departe?
Pentru că de sărbători rămâi acasă !
____

Daca internetul ar fi existat din antichitate, astazi stiam si noi ce statusuri aveau marile
personalitati istorice la messenger, de exemplu:
Stefan Cel Mare
"Da-ti un buzz cand intra turshi" sau "Plecat sa zidesc o manastire"
Adolf Hitller
"Suparat,mi-a venit factura la gaz"
Ultimul status al Printesei Diana
"Caut sofer cu experienta "
Ion Creanga
"La cireshe ,brb"
Ultimul status al lui Nicolae Ceausescu
"La un Counter Strike !!! Never BRB !!"
Osama BinLaden
"Invisible to everyone !!!"
Ana lu‘ Manole
"Prin casa"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...