joi, 19 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 19 Decembrie 2013

Se întoarce nevastă-mea acasă azi cu o bucată de oglindă în mână.
- Asta-i tot ce-a mai rămas … îmi zice.
- Eram sigur că o să se întâmple asta până la urmă, îi spun…Maine sunt nevoit să mă duc să cumpăr altă oglindă!
- Iubitule, cred că n-ai înţeles… Asta-i tot ce-a mai rămas din maşină!
____

- Tipul de peste masă se uită urât la mine.
La Ping-Pong se folosește o bâtă mai mică sau o țin greșit?
____

- Am aflat cat ma costa tacerea unui prieten. I-am imprumutat 500 de lei si acum nu mai raspunde la telefon.
____

E corectă vorba aia: “Unii oameni nu se schimbă niciodată”.
Îi recunoști după miros.
____

- Vecina, zi-i sotului tau sa vina pe la mine sa bem o bere. Nu ne-am mai vazut de 2 ani!
- Dar de unde stii ca a venit in tara?
- Ai ambii ochi vineti.
____

- Când eram copil ai mei incercau să mă facă să inteleg ca nu trebuie să bag degetele in priză, mai ales pentru ca erau ale fratelui meu mai mic.
____

Ion si Maria gradinari... se trezira de dimineata sa plece la targ sa prinda loc pt taraba; incarca caruta cu varza si castraveti si pleaca. Pe drum Maria:
- Ioane opreste un pic caruta, da-te jos si vino de ma pupa ca nu mai pot ! Opreste Ion se da jos o pupa pe Maria ...si plecara iar la drum. Dupa 10 minute Maria:
- Ioane ,opreste caruta de-te jos si vino de ma pupa ca nu mai pot!... Marie da esti nebuna! Nu mai prindem targul.
- Hai repede Ioane, acu, acu, ca nu mai pot! Se da ion jos si iar o pupa pe Maria. Dupa vreo 10 minute maria incepe:
- Ah Ioaneee, oooohhh, opreste caruta si vino repede si ma pupa ca nu mai pot! Ion enervat:
- Auzi, fa Marie...da-te jos de pe castraveti si urca-te pe varza!!!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...