marți, 31 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 31 Decembrie 2013

Un copil îi scrie o scrisoare lui Moş Crăciun:
“Dlagă Moşule, te log mult să-mi aduci un tlenulet electlic, o maşinuţa şi o ciocolată”.
Se duce copilul la poştă şi duce scrisoarea. Poştăriţele deschid scrisoarea, o citesc şi li se face milă de copil. Hotărăsc ele să pună mână de la mână şi să-i cumpere copilului darurile.
Acestea strâng banii, cumpără trenuleţul, maşinuţa, dar de ciocolată nu le mai ajung banii.
După ce trimit cadoul copilului, la câteva zile, copilul duce la poştă o altă scrisoare, cu mulţumirile pentru Moş Crăciun:
“Dlagă Moşule, îţi mulţumesc pentlu cadouli! Tlenuletul este magnific, maşinuţa este supel. Eu sunt convins că mi-ai tlimis şi ciocolată, da cled că nesuferitele alea de la poştă au mâncat-o!”.
____

Un faimos terapeut se află la o emisiune la radio. Intră un tip în direct prin telefon şi-l întreabă pe doctor:
- Domnule doctor, de ce vor oamenii să se căsătorească cu un partener virgin?
- Pentru a evita criticile.
____

- Azi , dupa ce m-am uitat cateva ore la tv, m-am hotarat sa-l si deschid...
____

Cum se face că poţi să descifrezi întotdeauna nota de plată a medicului, dar niciodată reţeta?
____

- Nu sunt rasist, insa iarna trebuie sa fie alba!
____

Vorbesc doua prietene:
- Fato, zice lumea ca te-a vazut aseara cu unul mare, gras si urat!
- Hai fato, ala e logodnicul meu, mi-a facut cadou o insula in Pacific!
- Aoleu, de unde ai gasit asa o pufusenie minunata???
____

− Eu ieri în pădure am strâns 3 coşuri cu ciuperci pentru mama soacră…
− Şi dacă sunt otravitoare?
− Cum adică... "dacă"?!
____

- Ieri m-am suit pe un cântar electronic care-ţi tipăreşte greutatea pe un cartonaş. Când a ieşit cartonaşul, pe el scria: „Reveniţi peste 10 minute – singur“.
____

Un semn rău de tot e când îţi taie calea o pisică neagră, cu galetile goale.
____

Sunt unii bărbați pur și simplu obsedați de mașini. Au fetișuri cu mașinile. Au fantezii sexuale cu mașinile. Așa că, fetelor, să nu vă mire dacă într-o zi vă duceți la un bărbat care e aparent singur și îi ziceti "Auzi, vrei să bem ceva?" și el vă raspunde "Îmi pare rău! Sunt cu mașina."
____

Tocmai am terminat o carte despre irosirea copacilor pe hârtie. Am citit-o din scoarță în scoarță.
____

Cei mai mulți doctori îți dau trimitere. Puțini au chemare.
____

Astrologie : atunci cand milioane de planete si stele au petrecut miliarde de ani pentru a se alinia doar ca s-o anunte pe ea ca "azi va intalni pe cineva cu ochi frumosi".
____

O blonda se duce la ginecolog si ii zice ca ea si sotul se chinuiesc, dar nu pot sa faca un copil.
- Vom rezolva problema asta - zice doctorul. Luati loc pe masa ginecologica, dezbracati-va si departati picioarele.
- Stiti, preferam sa am un copil cu sotul meu, insa, in fine.
____

O femeie la vinoteca.
- As dori sa cumpar un vin pentru aniversarea a 10 ani de la casatorie. Ce imi recomandati?
- Depinde: vreti sa sarbatoriti, sa uitati sau sa va razbunati?
____

"Esti ceea ce maninci !" In perioada Craciunului - 90% PORC !!!
____

- Cum explică BOR faptul că Ponta dă bani popilor, dar n-are pentru spitale: „Biserica e spital pentru suflete”. Clar. Eu zic să luăm banii pentru autostrăzi și să-i dăm tot Bisericii, care se ocupă de ultimul drum.
____

Dacă te iei după reclamele de la televizor, revelionul a fost deja, iar marți se va da în reluare pe toate posturile...
____

- Mişule ! Nevastă-mea m-a părăsit... mi-am pierdut locul de muncă... am fost dat afară din casă ... contul de Facebook mi-a fost şters...
- Contul de Facebook ţi-a fost şters ??? Nu se poate, omule !!! Câţi prieteni aveai acolo ? De când aveai contul ? Dă-mi mai multe detalii...
____

Un terorist intra intr`un petshop si striga:
- Am o bomba, in 30 de secunde sa fiti toti afara!
Din fundul magazinului, o broasca testoasa:
- Sa mori tu!
____

Varianta:
Un terorist intra intr-un pet-shop la parterul unui zgarie nori si striga:
- Am o bomba, in 30 de secunde sa fiti toti afara!
Din fundul magazinului o broasca testoasa:
- Ce bulangiu esti !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...