luni, 23 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 23 Decembrie 2013

De 60 de ani, un bătrân mergea zilnic la Zidul Plângerii din Ierusalim. Despre acest bătrân aude şi o reporteră de la CNN şi se hotărăste să-i ia un interviu.
Ajunge ea la zid şi află care este bătrânul.
După 45 de minute bătrânul îşi termină rugăciunea şi reportera îl abordează pentru a-i lua interviul.
- Scuzaţi-mă, eu sunt reporteră la CNN şi mă numesc Rebecca Smith. Dv. cum vă numiţi?
- Moritz Fishbein.
- De când veniţi la Zidul Plângerii?
- Aproximativ de 60 de ani.
- De 60 de ani! Şi pentru ce vă rugaţi?
- Mă rog ca evreii, creştinii şi musulmanii să trăiască în pace. Mă rog să nu mai fie războaie şi să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu mai fie foamete nicăieri în lume.
- Si ce simtiti dupa 60 de ani?
- Parcă aş vorbi la pereţi…
____

- Un prieten de-al meu s-a dus într-o deplasare peste hotare cu colegii de serviciu. Colegii săi, dorind să facă mișto de el, înainte de plecarea acasă, i-au aruncat în valiză o cutie de prezervative. Ajuns acasă, soția a început să-i despacheteze lucrurile și găsește prezervativele. La întrebarea nerostită, ce se citea în ochii soției, prietenul meu a improvizat pe loc: ”Înainte de plecare toți am primit câte o cutie de prezervative, eu pe ale mele nu le-am folosit.”
Colegii de serviciu o săptămână nu au vorbit cu el, căutând explicații pentru soții, cum au folosit prezervativele.
____

Daca vrei să faci cu adevărat ceva, vei găsii o cale. Dacă nu, vei găsi o scuză...
____

Batranetea
Trei surori batrane stateau impreuna, in aceeasi casa .
Intr-o seara, una dintre ele isi pregateste o baie ca lumea, pune un picior in apa, se opreste si tipa la celelalte:
— Heeei, io intram acuma in baie sau ieseam?
Una dintre celelalte doua surori, aflate la parter, raspunde:
— Nu stiu, stai sa vin sus sa vad. Incepe sa urce scarile, dar pe la jumatate se opreste si intreaba:
— Hei, io urcam scarile acuma sau coboram?
A treia isi zice in sinea ei \"Doamne fereste, ce v-ati prostit amandoua\" si bate de trei ori in lemn. Apoi, cu voce tare:
— Stati sa vad intai cine-i la usa si apoi vin io sa v-ajut.
____

Se face recensamant, o doamna bate la usa unui apartament:
- Buna ziua, cum va numiti?
- Adam
- Si sotia dumneavoastra?
- Eva
- Serios? comenteaza femeia cam acida, nu cumva sta si sarpele cu voi?
- Ba da, mama-soacra, hai pana la usa ca te cauta...
____

- M-am angajat la o uzina si chiar din prima zi am nimerit in spital.
- Cum asa?
- Pai intru in sectie si strig:
"Ioane, arunca-mi cheia de 27!".
- Si?
- In acea sectie sunt 22 lucratori cu numele Ion.
____

Acum inteleg de ce masinile frumoase sunt comparate cu femeile frumoase: de obicei, apartin altuia.
____

- Misule, ce-i cu tine, de ce nu mai vii la crasma?
- Cumpar vin si sifon si beau acasa cu nevasta-mea.
- Si face fata?
- Daaa. Bem juma-juma! Eu vinul si ea sifonul.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...