marți, 24 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 24 Decembrie 2013

- M-am dus cu nevastă-mea la psihiatru.
"Cu ce pot să vă ajut?" ne-a întrebat psihiatrul.
"Băieţelul nostru are o iubită imaginară" i-a răspuns nevastă-mea.
"Nu vă faceţi griji. Este ceva normal să aibă o imaginaţie bogată care-l ajută să se dezvolte. Este foarte comun acest lucru" ne-a zis doctorul.
"Doctore, dar noi n-avem copii." i-am zis eu.
____

Trei intr-un birou, numai unul lucreaza. Care?
Ventilatorul.
____

- Cat costa imprimanta?
- 39,99.
- O iau. Dati-mi si consumabile.
- In total, platiti 399,99.
____

- Bunicule, tu de ce nu ti-ai facut asigurare?
- De aceea ca atunci cand mor, voi sa puteti fi tristi !
____

Sotia, foarte, foarte suparata, isi cearta sotul :
- Esti idiot, idiot si iarasi idiot! Totul faci ca un idiot si ai un comportament de idiot!
Si la concursul de idioti ai ocupa locul al doilea intre idioti!
- De ce al doilea ?
- De idiot ce esti!
____

Chiriaşul îi spune proprietarei:
- Ştiţi, m-am resemnat cu faptul că-mi citiţi toate scrisorile. Dar, totuşi, aş vrea să nu mai răspundeţi la ele!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...