miercuri, 4 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 4 Decembrie 2013

– Alo, bună ziua, vă deranjează de la service-ul auto. Sotia dumneavoastră a venit azi la noi să repare mașina și noi nu știm cine va…
- Nu vă faceti nici o grijă, pentru reparaţia mașinii voi achita eu.
- Ooo… nu, de asta noi nu ne facem nici o grijă. Dar voiam să știm cine va achita pentru reparatia service-ului, două vitrine sparte şi un zid dărâmat.
____

Ion fuma câte 20 de țigări pe zi, Vasile fumează câte 15 țigări pe zi.
Întrebare: Pe Vasile nu-l pune oare pe gînduri faptul că, despre Ion se vorbește la timpul trecut?
____

- Bărbate, cum eşti tu cam urâţel, dacă ăsta micu ar semăna cu tine mi-ar părea cam rău, sincer!
- Şi să vezi ce rău o să-ţi pară dacă n-o să-mi semene!
____

Un milionar in dolari este pe patul de moarte.
O ruda de-al lui, grijulie tare, il intreba:
- Ti-ai scris testamentul?
- Daaa..., raspunde mosneagul, cu vocea stinsa.
Ruda, curioasa foc:
- Si? Cui o sa ai lasi averea?
La care mosneagul, ironic:
- Doctorului care imi va salva viata!
____

Propozitia "Ana are mere" din abecedar a fost inlocuita, datorita sponsorizarii, cu propozitia "Ana are minute".
____

Care este cel mai sec banc din lume :
O piatră !
____

Predica luase sfarsit si o femeie respectabila tocmai ajunsese la masina pentru a pleca acasa. Imediat ce s-a asezat pe scaun si-a dat seama ca isi uitase geanta in biserica si se duse la bancuta unde statuse, dar geanta disparuse.
In timp ce statea acolo si se gandea ce sa faca, preotul vine la ea si ii spune:
- Sunt convins ca iti cauti geanta. Eu am vazut-o pe aceasta banca si m-am gandit sa o iau de aici pentru a o pune la adapost.
- O, va multumesc foarte mult- ii zice femeia. Dar cu siguranta nimeni nu cred ca ar putea fura in biserica.
- Nu, cred ca nu. Dar după cat de bine imi cunosc enoriasii, cred că multi dintre ei ar putea-o considera drept un răspuns al rugăciunilor lor.
____

Oraşul Giurgiu riscă să rămână fără căldură iarna asta. Acum am aflat unde se va filma următorul “Ice Age.”
____

O prietena se confeseaza alteia:
- Logodnicul meu continua sa se laude tuturor ca se va-nsura cu cea mai frumoasa fata din lume!
- Auzi la el, nesimtitul! Și pe tine draga, de ce te mai tine incurcata?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...