duminică, 15 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 15 Decembrie 2013

In cazul in care o femeie vrea sa fie admirata pentru zambetul ei frumos sau ochii stralucitori, ar face bine sa-si tina incheiati toti nasturii de la bluza cand iese pe strada.
____

- Nu spun că mă răzgândesc des, spun doar că sunt foarte stabil când vine vorba de instabilitate...
____

Un batran, de peste 90 de ani, inainte sa moara, a fost intrebat:
- Intreaga viata ai stat necasatorit. De ce? Care a fost motivul pentru care nu ai gasit o femeie cu care sa te casatoresti? Ai avut cumva un secret?
Batranul deschide ochii si raspunde:
- Da, am avut un secret. Nu este vorba ca am fost impotriva casatoriei, doar ca am cautat intreaga viata femeia perfecta.
- Si din toate femeile din lume nu ai reusit sa gasesti una care sa iti fie pe plac?
- Ba da, am gasit una.
- Si? Ce s-a intamplat? De ce nu te-ai insurat cu ea?
- Pentru ca si ea cauta barbatul perfect.
____

- Ai tupeu sa vii la ora asta acasa! Te astept de trei ore cu lumina aprinsa !
- Si eu care am stat trei ore in fata casei ca sa te culci...
____

- Am avut o zi ciudată la Dedeman. Oriunde mă întorceam, erau oameni căzuți, cu capetele sparte și plini de sânge.
M-aș fi oprit să-i ajut dar n-aveam unde să las scara.
____

Nevasta unui director afla ca el are o noua secretara. Vine directorul acasa, nevasta il ia in primire:
- Secretara asta a ta are picioare frumoase?
- N-am bagat de seama.
- Ochii ce culoare au?
- N-am observat...
- Dar de-mbracat, cum se-mbraca?
- Foarte repede.
____

O eleva iese de la scoala si, cum mergea pe trotuar, o masina trage pe dreapta si omul de la volan ii spune:
- Daca te urci in masina, iti dau 10 lei si o punga de bomboane.
Fetita scutura din cap si merge mai departe. La coltul strazii, masina trage iarasi langa trotuar si soferul spune:
- Uite, 50 de lei si doua pungi de bomboane, ce zici?
Fetita ii spune sa-si vada de treaba si pleaca mandra mai departe. Ceva mai in josul strazii, e acostata a treia oara:
- 100 de lei si toate dulciurile pe care le poti manca! Ultima mea oferta!
Fetita se opreste, apoi merge catre masina, baga capul pe geam si sopteste:
- Nu ma intereseaza, tati, tu ai vrut Logan, acum descurca-te!
____

Era un tip la frizerie. Si cum statea el acolo la tuns, a vazut in oglinda o gagica draguta care statea pe acolo. Se intoarce catre ea si-i spune:
- Papusica, esti atat de draguta, nu vrei sa intalnim mai tarziu?
Femeia:
- Sunt maritata!
- Si ce daca?! Spune-i sotului tau ca te duci la spital sa vizitezi o prietena…
- Spune-i tu, el e cel care te rade in cap…
____

Atmosfera din restaurant era intima si placuta. Oglinzile mari, mobila cu tenta de secol 19, lumina blanda si muzica in surdina creau o senzatie de bine. Ea simtea ca el are sa-i spuna ceva important. El intarzia momentul, discutand placute banalitati, parca dorind sa prelungeasca deliciul clipei.
- Stii, spuse el emotionat, trebuie sa-ti marturisesc ceva.
- Da, te ascult, spuse ea si parca se imbujora putin.
- Desi nu ne cunoastem de chiar asa mult timp, trebuie sa-ti marturisesc ca ma simt extraordinar de bine cu tine, spuse el luand-o de mana.
- Da, si eu simt la fel, spuse ea punandu-si cealalta mana peste mana lui.
- Stii, am avut o viata zbuciumata, dar am ajuns la o concluzie.
- Care ?
- Ca orice fel de necazuri ai avea, in viata e mai bine sa le imparti cu cineva.
- Da, ai mare dreptate. In doi e intotdeauna altfel.
- Ma bucur ca simti la fel.
- Da, dragul meu.
- Draga mea, de aceea... Of, nu-mi gasesc cuvintele.
- Fii natural.
- De aceea, m-am gandit sa te rog ceva, daca accepti.
- Spune, dragul meu.
- Ma gandeam ca relatia noastra a ajuns la un punct in care ar trebui sa evolueze din punct de vedere al increderii reciproce si al angajamentului.
- Of, nu ma mai fierbe, spune odata!
- Ai putea sa-mi imprumuti 2000 de euro?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...