vineri, 20 decembrie 2013

Zambim, dar cu masura - 20 Decembrie 2013

El se uita in ochii ei si zice:
- Mor dupa tine!
Ea se uita in ochii lui si zice:
- Da' de ce nu inaintea mea?
____

- Hei baieti, vreti sa aflati care va sunt toate defectele, in mai putin de 1 minut?
Incercati numai sa le spuneti partenerelor voastre ca au cam luat in greutate...
____

SMS de la soție către amanta soțului: ”I-am cumpărat soțului o pereche de chiloți noi. Apreciază-i.”
SMS de la amantă la soție: ”Apreciez foarte mult noii chiloți, mai ales că au și buzunăraș, acolo vei găsi o bomboană ”Raffaello” – e pentru tine”
____

Parintii stau imbratisati pe canapea.
Fiica lor de patru ani, dupa ce i-a privit ceva timp, spune:
- Ajunge cu imbratisarea. Si asa suntem multi!
____

- Iubita mea vrea de ziua ei de naștere, o pereche de cizme noi, dar eu nu am bani, ce să fac???
- Cumpără o votcă și harta Italiei.
____

Iepuroaica mea era acră! mărturisi iepurele.
- Ba era foarte gustoasă! replică lupul, lingându-se pe bot.
Morala: Fiecare cu gustul său.
____

Iepurii se adunară si hotărâră să desfiinteze postul de lup. Si îl suprimară. Dar cum trebuia găsita o alta muncă pentru lup, îl trecură ca vulpe. După aceea, iepurii nu se mai adunară niciodata.
Morala: In natură, nimic nu se pierde... cu exceptia iepurilor.
____

Musca vine la serviciul de personal, spunand:
- Am trompa si vreau sa-i dau o intrebuintare...
- Bine,vei cara grinzi...
Trece o zi, apoi o intreaga luna. Musca insa nu reuseste sa ridice nici macar o grinda. Se iau masuri sa fie sprijinita moral; nici un rezultat. Este cointeresata material, nimic. I se aplica o sanctiune, degeaba. Este atunci concediata. In locul ei se aduce o alta musca. Dar nici aceasta nu poate ridica grinzile.
Morala: Nu face dintr-o musca un elefant.
____

Consider că în propoziţia ”Aş vrea să înţeleg o femeie”, cuvintele “să înţeleg” sunt de prisos!
____

Un poliţist opreşte o maşină… merge la geamul şoferului şi îl întreabă dacă ştie de ce l-a oprit.
- Nu, a spus şoferul. Dacă tu habar nu ai de ce m-ai oprit, eu de unde vrei să ştiu?!
____

Soţul îşi face vant la soţie s-o lovească, dar n-o loveşte… şi-i zice:
- Te-ai speriat?
Soţia ia o tigaie il loveşte în frunte si apoi îi zice:
- Te doare?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...