duminică, 17 octombrie 2010

Sa zambim si azi - 17 Octombrie 2010

Care este diferenţa între blonde şi semnele de circulaţie ?
-Unele semne spun stop.
____

Ce face o blondă dimineaţa, cînd se scoală ?
-Se duce acasă.
____

Ce avantaje ai cînd ai o blondă în maşină ?
- Ai voie să parchezi maşina pe locurile pentru handicapaţi.
____

– Cine a fost primul bărbat ? întreabă profesorul de religie în clasă.
Blonda răspunde:
- V-aş spune, dar mi-e ruşine aşa, în faţa clasei.
____

Cum se numeşte o blondă care a pierdut 90% din inteligenţă ?
-Divorţată.
____

Care e deosebirea dintre o blondă şi Himalaya ?
-Pe Himalaya nu se urcă oricine.
____

Două tipe la discotecă. Se apropie un tip arătos şi o cere pe una la dans. În timp ce dansează, fata întreabă:
- Eşti cam palid. De ce nu mergi mai des la soare ?
- Acum am ieşit de la închisoare.
- Şi de ce ai fost acolo ?
- Mi-am omorît nevasta, i-am tăiat capul şi l-am aruncat într-un rîu.
După dans, fata se întoarce la prietena ei:
- Închipuie-ţi, dragă, nu e însurat !
____

O blondă întreabă un tip pe stradă:
- Nu vă supăraţi, cît e ceasul ?
- 12.15, răspunde tipul.
- Hmmm, bizar, zice blonda, e a treia oară cînd întreb azi chestia asta şi de fiecare dată mi se răspunde altceva.
____

O c*rvă brunetă stătea pe marginea drumului şi tot zicea:
- 66, 66.
Vine o c*rvă blondă şi o întreabă ce face. Bruneta îi zice să incerce şi ea. Se pune blonda şi zice şi ea:
- 66, 66.
Bruneta:
- E mai distractiv dacă te pui în mijlocul drumului.
Blonda se pune în mijlocul drumului şi vine o maşină şi o calcă. Bruneta:
- 67, 67, 67.
____

De ce dansează o blondă cînd vede un semafor ?
-Se crede la discotecă.
____

Două blonde la cinematograf. În timpul filmului, una îi spune celeilalte:
- Tipul de lîngă mine face laba !
- Şi tu, dragă, ignoră-l !
- Nu pot, că o face cu mîna mea !
____

De ce preferă blondele anticonceptionalele în locul prezervativelor ?
-Pentru că le înghit mai uşor !
____

Cine sînt cei care fac bancuri despre blonde ?
-În general, sînt de două feluri: cei care nu le cunosc şi cei care le cunosc prea bine…
____

De ce sînt atît de iubite bancurile cu blonde ?
-Pentru că sînt uşor de înţeles…
____

De ce umblă blondele cu un cui în buzunar ?
-Sînt mereu în aşteptarea unui ciocan !
____

O persoană se naşte blondă sau devine blondă ?
-Se acceptă ambele variante, e inuman să dăm vina numai pe părinţi !
____

Ce spune o blondă care este în vîrful carierei sale profesionale ?
- “Bine aţi venit la McDonald’s !”
____

Cum se numeşte o blondă cu o meşă brună ?
- O licărire de speranţă.
____

Cînd părăseşte o blondă dormitorul ?
- Nu există date concrete, experţii nu au supravieţuit rezultatului final…
____

De ce au blondele organe sexuale ?
-Păi ce-ar face toată ziua fără ?
____

Ce face o blondă la emisiunea “Vrei să fii miliardar” ? Sună un prieten şi întreabă ce să aleagă: fifty-fifty sau întreabă publicul ?
____

O tipă merge la un chirurg plastic:
- Doctore, mi-am pierdut urechile într-un accident, vă rog ajutaţi-mă !
- Nici o problemă, vă montez o pereche de urechi de la o blondă… vă deranjează ?
- Nu, nu cred, sînt tot urechi.
Trece o lună, după care femeia se întoarce la cabinet dezorientata. Doctorul o întreabă mirat:
- Ce s-a întîmplat, n-auziţi bine ?
- Ba da, aud perfect, dar… nu-nţeleg nimic!
____

Care este diferenţa dintre o blondă şi o găină ? Găina are logica ei !
____

Urci o blondă şi o brunetă într-un avion, avionul decolează şi pe la vreo 3000 m le arunci din avion. Care cade prima ?
- Bruneta. De ce ?
1)Pentru că blonda e paraşută.
2)Pentru că bruneta este atrăgătoare şi o atrage pămîntul.
____

Cum se sinucid blondele ?
-Se aruncă de pe sandale.
____

Blonda în maşină:
- Nu înţeleg, aici văd trei pedale, dar eu am doar două picioare !
____

Ce face o blondă cu două jumătăţi de foi A4 ?
- Puzzle.
____

– Mamă, mamă, mai primesc un jeleu ?
- Nu, bunica nu are decît doi ochi !
____

– Fiţi amabil, am cumpărat acum o săptămînă din acest magazin un vas de fildeş, pe care l-am dăruit şefului meu, de ziua lui. Iar azi a venit şi a dat cu el după mine, spunînd că nu e fildeş, ci material plastic !
- Nemaipomenit! Înseamnă că există deja elefanţi cu colţi artificiali !
____

– De ce bei, prietene ?
- Ca să-mi înec amarul. Dar nu reuşesc pentru că nesimţitul a învăţat să înoate.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...