vineri, 22 octombrie 2010

Sa zambim si azi - 22 Octombrie 2010

Job pe timp de criza:
http://www.youtube.com/watch?v=hl_l-HtRWcQ
..........................................................................................

– Nu vreau să mai vină bunica la noi !
- De ce ? Doar îţi aduce în fiecare seară cîte un pahar cu apă !
- Da, dar nu-şi scoate placa !
____

– Te-ai distrat bine în vacanţă ?
- Da! Am fost cu mama şi cu prietenul ei la mare.
- Şi ce-ai făcut ? Te împăcai bine cu el ?
- Da ! Mă ducea în fiecare dimineaţă cu barca la vreo 5 km de mal şi eu înotam pînă pe plajă !
- Şi nu era greu ?
- Nu, mai greu era să ies din sac !
____

Într-o dimineaţă geroasă de iarnă, tatăl Alinuţei o dădea pe respectiva cu capul de bordură. La un moment dat, o vecină care n-avea ce face:
- Aveţi grijă sa nu-i cadă fesul din cap şi să răcească…
- Nu vă faceţi probleme, i l-am fixat cu două piroane !
____

– Alinuţa, fi drăguţă şi fă-i o baie fratelui tău.
După vreo juma’ de oră, tatăl intră în baie… Alinuţa îl ţinea de urechi pe frăţiorul său şi îl trăgea prin apă.
- Alinuţa, mai pune mîna şi mai freacă-l şi tu !
- Ce-ai înnebunit, vrei să mă opăresc ?
____

Alinuţa le strigă părinţilor:
- Mamă! Tată! Veniţi repede că s-a spînzurat frati-miu în garaj !
Vin ăştia, dar nu văd nimic…
- Ce vrei, fă proasto, nu e nimic aici !
- Păcăleală de 1 Aprilie, s-a spînzurat in pod !
____

Alinuţa mergea pe stradă foarte îngîndurată şi mestecînd continuu. Se întîlneşte cu o prietenă care o întreabă:
- Ce mesteci ?
- O lamă.
- Orbit cumva ?
- Nu, Gilette !
____

Alinuţa: Mamă, mi-am rupt un deget !
Mama: Săraca de tine ! Unde l-ai rupt ?
Alinuţa: În ochii lui Gigel !
____

Alinuţa se joacă la ea în cameră cu forfecuţa. Intră tata:
- Alinuţa, să ştii că ne supărăm ! De cîte ori ţi-am spus să nu te mai joci cu forfecuţa ? Uite cîte degeţele ai făcut pe jos !
____

Alinuţa dormea şi deodată aude un zgomot la fereastră. Deschide fereastra şi vede o cioară ce zicea:
- Te mănînc, te mănînc, te mănînc !
Speriată, Alinuţa se duce la maică-sa şi-i spune:
- Mami, mami, mă mănîncă păsărica !
- Scarpină-te…
____

– Alinuţa, uită-te sub brad să vezi ce ţi-a adus Moş Crăciun !
- Dar, mamă, este luna iulie !
- Ştiu, dar aşa vine Moşu’ la cei ce au leucemie !
____

- Mami, mami, tata mi-a otrăvit pisica !
- Lasă, dragă, poate că a fost nevoit să o facă…
- Nu, n-a fost… şi doar a promis că mă lasă pe mine.
____

– Mamă, de ce trebuie să alerg tot timpul în cerc ?
- Fii cuminte, căci altfel îţi bat un cui şi în piciorul celălalt !
____

- Mamă, mamă, încep să ameţesc !
- Taci, dragă, ăsta e doar programul de prespălare.
____

– Mamă, mamă, nu mai vreau la psihiatru !
- Nu mă interesează ce vrei tu, vreau să ştiu de ce plîngi de fiecare dată cînd te bat…
____

Tatăl o bate pe Alinuţa. După ce a terminat, o întreabă:
- Na, acum ştii de ce te-am bătut ?
- Auuu, întai mă baţi şi după aia nici măcar nu ştii de ce ai făcut-o…
____

– Mamă, ce culoare au ochii lui bunicul ?
- Albastră, dar a cam ieşit la spălat.
____

- Mamă, mamă, a murit bunicuţul !
- La dracu’, tocmai acum cînd mai avem încă jumătate din bunica în frigider.
____

– De ce fuge tata în zig-zag, mamă ?
- Taci şi mai adu gloanţe !
____

– Mamă, pot să-i tai o ureche lui tata ?
- Nu, mai lasă-l să mai fiarbă 10 minute.
____

Seara vine Alinuţa la părinţi în sufragerie:
- Tată, mai primesc încă un pahar cu apă ?
- Încă un pahar ? Dar ţi-am dat deja şase pînă acum !
- Da, dar pătuţul meu inca arde …
____

- Mamă, mamă, eu cu Simona ne-am jucat de-a doctorul !
- Ei, şi asta nu e deloc rău.
- Da, dar nu ştiu cum se coase burta după operaţie la loc !
____

Alinuţa mergea pe stradă cu două furculiţe în mîini şi strigă:
- Cine vrea să se uite în binoclu ? Gratis ! Satisfacţie garantată.
Un trecător naiv se oferă. Alinuţa îi bagă furculiţele-n ochi. Trecătorul începe să strige:
- Hei, dar nu văd nimic. M-ai păcălit !
Alinuţa învîrte furculiţele şi îl linişteşte:
- Stai, că încă nu l-am reglat .
____

Părinţii Alinuţei se uită la televizor. Alinuţa trece prin faţa televizorului. După un timp, iar trece prin faţa televizorului. După vreo 5 minute de peregrinări prin faţa televizorului, tatăl se enervează şi zice:
- Dacă mai trece o dată prin faţa televizorului, eu o iau la bătaie !
- Taci, bărbate, nu vezi că-i spînzurată ?
____

– Mamă, mamă, pot să ma joc cu bunicuţul ?
- Nici vorbă ! Astăzi sicriul rămîne închis.
____

– Mamă, mamă, bunicul ciocăneşte.
- Lasă-l să ciocănească.
- Mamă, bunicuţul ciocăneşte încă !
- Lasă-l să ciocănească !
- Mamă, bunicuţul nu mai ciocăneşte !
- Bine, atunci mergi şi opreşte robinetul de gaz…
____

- Mamă, cînd avem din nou budincă de vanilie ?
- Mai trebuie să aşteptăm pînă genunchiul bunicuţei puroiază din nou.
____

– Mamă, mamă, frăţiorul roade unghiile bunicuţei !
- Spune-i să se grăbească…curînd vom închide sicriul…
____

– Mamă, mamă, ce sînt bucăţile astea mari în supă ?
- Stai cuminte şi mănîncă, crezi că tata vomită prin strecurătoare ?
____

– Mamă, mamă, nu mai vreau hamburger !
- Stai cuminte, că altfel îţi bag şi cealalaltă mînă în maşina de tocat carne !
____

– Alinuţa, nu-l mai legăna pe frate-tău că te spînzur şi pe tine…
____

- Mamă, mamă, nu-mi place supa roşie !
- Taci din gură, supă roşie avem doar o dată pe lună !
____

– Mamă, mamă, mai primesc un jeleu ?
- Nu, bunica nu are decît doi ochi !
____

- Mama, am obosit, mai e mult pînă la bunicuţa ?
- Taci şi sapă !
____

– Mamă, mamă, copiii spun că sînt un monstru !
- Nu, copilul meu, nu e adevărat. Închide cei trei ochişori şi dormi…
____

– Mamă, mamă, m-am săturat să învăţ să înot !
- Taci, că dacă nu trag apa din nou !
____

– Mamă, mamă, poţi să îmi dai o prăjitură ?
- Ia-o de pe raftul de sus, din dulap !
- Mamă, dar n-am mîini !
- Eh, dacă n-ai mîini, nu primeşti prăjituri !
____

– Mamă, mamă, tata aleargă pe stradă !
- Taci din gură şi calcă pe acceleraţie…
____

- Mamă, mamă, chipsurile au gust rău !
- Ai puţin respect, mi-a luat mult timp să cojesc bubele…
____

– Mamă, mamă, nu-mi place bunicul !
- Bine, dă-l la o parte şi mănîncă fasolea…
____

– Mamă, mamă, îmi place frăţiorul aşa de mult !
- Bine, atunci mai primeşti o porţie…
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...