sâmbătă, 1 februarie 2014

Doza de zambete - 1 Februarie 2014

- Marie, sa stii ca eu niciodata n-am sa te pot iubi pe cat meriti.
- Pai, mai Ioane, atunci de ce nu-l aduci si pe Gheorghe?
____

REGULI PENTRU A TE INTALNI CU FIUL MEU
1. EL nu este bancomatul tau.
2. Daca apari la usa mea aratand ca o stripteuza, te voi face sa dispari.
3. Daca vad vre-un mesaj cu caracter ***ual pe telefonul lui, te voi face sa dispari
4. Intelege ca daca nu te plac, te voi face sa dispari
5. Intelege ca te pot face oricand sa dispari
6. EL este ‘baiatul mamei’. Pana cand nu vei avea verigheta pe deget, opinia ta despre asta chiar nu conteaza
7. Nu este treaba ta sa il schimbi si nici nu incerca asta. Ia-l asa cum este sau daca nu, vezi din nou regula nr # 5
8. EL este un DOMN. L-am invatat asta. Ar fi bine sa te porti ca o doamna si vei merita sa fii tratata ca atare.
9. Stiu cum sa evit puscaria
10. Daca insa vei reusi sa te strecori cu viclenie printre toate aceste reguli si il vei face sa-ti puna verigheta pe deget, voi fi ceva mult mai rau decat mama prietenului tau. Voi fi SOACRA TA!!!!
____

- De ce nu s-au certat Adam şi Eva niciodată?
- Pentru că Eva nu-i povestea despre foştii iubiţi, iar Adam nu-i povestea despre cât de bine gătea mama lui.
____

Anunt, la intrarea intr-o firma :
In urma implementarii noii politici de personal, in cursul lunii ianuarie va trebui sa treceti pe la Serviciul de resurse umane, unde vi se va recolta 2ml sange si 20 g fecale. Dorim sa stabilim, prin analize specifice de laborator, daca aveti munca in sange sau doar va c*cati pe ea ...
Conducerea
____

- Pot sa le iert vecinilor mei o multime de lucruri: ca asculta muzica la maxim noaptea, catelul lor isi face treburile pe presul meu, copiii lor mi-au zgariat masina. Un singur lucru ma scoate din fire: ca si-au parolat internetul!
____

Un grup de vasluieni protestează în faţa primăriei din Constanţa. Ei cer ca primarul Măzăre să le înapoieze plajele pe care stră-stră-strămoşii lor le-au avut.
- Fugiţi mă de-aici... A fost mare la Vaslui vreodată?
- Da... În Cretacicul Superior...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...