miercuri, 19 februarie 2014

Doza de zambete - 19 Februarie 2014

"Eram in Bucuresti la un semafor si m-am hotarat sa fac stanga asa ca am semnalizat. Un taximetrist de langa mine se uita ingrijorat si-mi facea semne disperat:
- Vezi ca iti clipeste un bec in coltul capotei!"
____

Ultimele cercetari au aratat ca se poate atinge cu usurinta varsta de 150 de ani. Pentru aceasta este necesar sa consumati zilnic numai o frunza de spanac si un pahar cu apa. Se va evita orice contact cu lumea exteriora.
____

- Cum se numesc oamenii care stau la coada?
- Oameni de rand...
____

- Imi intind bratele
Imi rasucesc gatul,
Imi indrept genunchii
Si toate trosnesc!
Concluzie: Nu sunt batran, sunt mai crocant
____

Un paraşutist cobora spre pământ, când se trezeşte cu unul trecând pe lângă el în sens invers.
- Ai grijă, frate, unde aterizezi, că-i belea la rafinărieee...
____

"Socrul meu m-a sunat si mi-a spus ca sotia mea tocmai a nascut un baietel.
- Grozav!,am spus. Cum arata? Da semne ca o sa fie inalt ca mine?
- Arata ca un viitor jucator de baschet.
- Asta inseamna ca e mare!
- Nu, replica el. E negru."
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...