vineri, 21 februarie 2014

Doza de zambete - 21 Februarie 2014

La vestiar intră centrul înaintaşi:
- Fraţilor, ştiţi cana cu cafea a arbitrului? Ei bine, i-am pus în ea ulei de ricin…
Intră fundaşul central:
- Fraţilor, ştiţi cana cu cafea a arbitrului? I-am pus înăuntru somnifere…
Intră şi portarul:
- Fraţilor, ştiţi cana cu cafea a arbitrului?
- Ei bine, tu ce i-ai mai făcut?
- I-am băut-o…
____

Creierul uman este unic. Începe să lucreze imediat după naştere, lucrează 24 ore pe zi, 365 zile pe an şi încetează să mai lucreze atunci când ai examen!
____

- Mi-am pierdut permisul din cauza alcoolului...
- Si erai asa de beat ca nu ai fost in stare sa il gasesti?!?
____

- Prima veste buna de azi vine de la dentist: rebuie sa va scoatem toti dintii... dar stati linistit, primiti o pasta de dinti gratis.
____

- Asa de bine m-am simtit ieri, ar trebui sa repetam!
- Pai ieri nu ne-am intalnit deloc...
- Exact!
____

- Dragul meu, stii, nicotina este o otrava lenta...
- Si ce vrei, ca de dragul tau sa trec la arsenic?!?
____

Intr-o dimineata, in drum spre serviciu, un evreu vede in statia de tramvai un domn bine facut si foarte bine imbracat. Prezenta lui il intriga.
"Un domn astfel imbracat nu se duce la serviciu la aceasta ora a diminetii; daca nu se duce, inseamna ca vine; de unde poate veni in zori de zi un domn astfel imbracat decat de la o dama ?; un domn bine vine de la o dama bine; la noi in cartier sunt trei dame bine: Natasa, care-i insa plecata la Leningrad, Rashela, dar de la ea vin chiar eu, si sotia mea. Sotia mea are trei amanti: directorul ei (firesc), directorul meu (normal) si pe un oarecare domn Abramovici."
- Buna dimineata, domnule Abramovici!
- Buna dimineata. Dar de unde ma cunoasteti?
- Eeee, simpla deductie.
____

S-a constatat stiintific ca femeile traiesc mai mult si mai linistite decat barbatii.
Motivul? Nu au sotie.
____

E scump sa iti faci o albire de dinti. Mai bine faci niste sedinte la solar.
____

Numărul băieţilor în trening care nu au nici o treabă cu sportul a început să-l depăşească pe cel al celor la costum care nu au nimic de-a face cu eleganţa.
____

Perle de la simularea Evaluarii Nationale:
- "Zona geografica descrisa este Maramuresul, adica tinutul dintre Prut si Nistru, unde se afla si orasul Chisinau."
- "In acea zona sunt dealuri cu copite si claie de fan."
- "Trasaturile locuitorilor din Maramures sunt mesterimea si smecheria. Adica sunt secretosi cu ce fac in ateliere, sa nu faca si restul ca ei ca n-ar mai avea ce sa vanda la turisti."
- "Genul liric poate fi ca un indragostit care cade-n genunchi in fata iubitei si ca o fata care se oftica de dor. Genul epic e la fel, dar nu are versuri, are randuri."
- ""Zapada saruta intinderile" inseamna ca e foarte intima cu ele. Nu e nepotrivit, adica asa se intampla iarna."
- "Titlul este, ca figura de stil, o personalitate."
- ""Zapada saruta intinderile" se refera la cum se acopera mizeria de pe strada si se simt si intinderile bine. Desigur, poetul isi imagineaza ca sunt oameni si pot fi sarutate."
- "Repetitia este cuvantul zapada, pe care autorul il scrie cam des, si in titlu, si in poezie."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...