miercuri, 5 februarie 2014

Doza de zambete - 5 Februarie 2014

Bula, la facultate, intarzie la un curs.
- Sa stii ca te-am pus absent!
- Va rog sa ma stergeti, domnule profesor, ca am fost la WC!
- Fa cerere la decan, ca eu n-am dreptul!
____

Tatăl se uită blocat la fiu-su, care-i spune că e g*y şi i-l prezintă pe iubitul lui...
- Măi, şi ce faci tu măi, în pat ?
- Cam ce ai vrea să faci tu cu mama şi ea nu vrea...
____

Sar doi parasutisti din avion si unul dintre ei vazand ca parasuta lui nu se deschide striga la celalalt:
- Hei, ce ma fac?! A mea nu se deschide!
- Nu e cazul sa te agiti. E doar o saritura de antrenament.
____

Mehmet si Mustafa se intalnesc intamplator dupa ce nu s-au vazut ani de zile.
- Ce mai faci Mehmet? il intraba Mustafa.
- Bucuros estem! Maritat fata cea mare. Luat ginere cu umeri mici si fundul mare. Trag pe el si eu si feciorul meu cel mare. Pe Ahmet il stii?
- Da.
- Si acela!
Dupa vreo 6 luni, se intalnesc din nou.
- Ce mai faci Mehmet?
- Bucuros estem. Maritat fata mijlocie. Luat ginere cu umeri mici si fundul mare. Trag pe el si eu si feciorul meu cel mare si ginerele meu cel mare. Pe Ahmet il stii, nu?
- Da!
 Si acela!
Dupa un an se intalnesc iar. Mehmet, amarat rau.
- Ce mai faci Mehmet?
- Suparat estem! Maritat fata cea mica. Luat ginere cu umeri lati si subtirel in talie. Trage si pe mine, si pe feciorul meu cel mare si pe amandoi ginerii. Pe Ahmet il stii?
- Da!
- A murit!
____

- Soacra-mea locuia la o aruncatura de bat, dar s-a mutat.
- Cum asa?
- O nimeream prea des.
____

Vrei sa blochezi serverele celor de la Mercador? Da un anunt pe site-ul lor: "Cumpar zapada. Orice cantitate. Ridic produsul personal. Rog seriozitate!"
____

Esti din Piatra Neamt daca i-ai vazut semineul lui Ogica!
____

Initial cauti dreptatea, iar apoi alt serviciu!
____

Ieri s-au implinit 10 ani de cand fufele pot posta poze cu ele in pantaloni scurti pe partie sau dezbracate in baie ori langa teracota, de cand cocalarii pot arata lumii ce haine si masini jmechere au, de cand fetitele de 12 ani pot posta "Numai patul meu stie ce s-a intamplat azi-noapte", de cand gramatica a fost condamnata la moarte si de cand avem 3000 de prieteni virtuali si niciunul real.
LA MULTI ANI, FACEBOOK!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...