joi, 20 februarie 2014

Doza de zambete - 20 Februarie 2014

“Ma duc dimineata la pescuit, si stau, si stau, si seara prind un amarat de pestisor galben… Ma uit in galeata: goala, manca-ti-as…
Zic: Du-te-n amaru tau, amaratule!
Ma duc spre casa cu bicicleta, ce sa vezi: se face-n Mertzanu‘ asta, de zic toti ca l-am furat; ajung acasa, o vila , manca-ti-as…
O intreb pe phiranda: De unde-i vila asta tu, ca-ti mananc pipota!
Nu stiu, ma tigane!
Ii povestesc ce-am patit, si-atunci imi zice tiganca: Ia o oala cu rame, si-i du la peste si-i multumeste!
Si-ajung la lac, il strig pe pestisor, si-l intreb: Cum sa te rasplatesc, pestisorule?
Si el zice ca are tot ce vrea, ca-i fermecat, manca-mi-ar, da‘ zice ca ar vrea o partida de amor.
Si se da de trei ori peste cap, si se face o mandrete de fata de 14 ani… onorata instanta"
____

Sotia :
- Nerecunoscatorule !!! Eu iti spal chilotii, ciorapii, iti gatesc...
Sotul :
- Tu esti nerecunoscatoare, ca daca nu eram eu, ai fi stat si ai fi visat la toate aceste lucruri !!!
____

- Multi oameni cheltuiesc o gramada de bani sa inconjoare lumea,eu beau doar o sticla de palinca si lumea se invarte in jurul meu!
____

Ce sunt tăranii?
- Tăranii sunt oameni săraci, care nu au ce sa mănânce si vorbesc pe alta limbă, pe tărăneste. (8 ani)
- Tăranii sunt aceia care se ocupă si cu agricultura. (8 ani)
- Tăranii sunt oameni care le-a dat Cuza Pământ. În al Doilea Război Mondial, ei mai vroiau Pământ, ca s-a fărâmitat la bombe. (10)
- Tăranii sunt oamenii de la tară care n-au iaurt si noi când mergem la tară , le ducem iaurt, cascaval si brânză. (7 ani)
- Tărani înseamnă un om care vrea sa facă buletin în Bucuresti. (8 ani)
____

Ce este ministrul?
- Ministru e un om care sta pe scaun si le spune la altii sa facă cerere. (7 ani)
- Ministru e un om care a învătat zece clase si s-a dus la serviciul de ministrii. (8 ani)
____

Medicul intreaba o pacienta:
- De cand au inceput sa va cada dintii?
- Imediat dupa nunta...
____

- SIgur ca m-am ingrasat! La nastere aveam doar 3,4 kg.
____

Un vasluian a iesit in goana mare pe palierul blocului urland ca locuinta lui e bantuita de fantome. Ba s-a mai si plans vecinilor ca tot timpul la el in casa sunt doua fantome. Nu mica i-a fost mirarea cand peste doua saptamani, administratorul a trecut fantomele la intretinere...
____

Daca stai sa te gandesti, cand cumperi un baton de Lion, dai 2 lei pe un leu.
____

El: Pantaloni «D&G», pantofi «Gucci», tricou «Armаni», geanta «Louis Vuitton»… Un lucru nu inteleg: ce cauti in troleibuz?
____

- Sunt 2 saptamani de cand mi-am pierdut prietena si sunt inca trist. Nu am pierdut-o intr-adevar, doar ca nu-mi amintesc magazinul in care am lasat-o...
____

Atât de mult s-a vorbit de Simona Halep zilele astea că unii se întrebau dacă joacă la Steaua.
____

Filosofia de bază a bărbatului căsătorit, la fiecare discuție în contradictoriu: acu’ ce să-mi doresc să am: dreptate sau liniște?
____

- Iubito… Diseara te imbraci in rosu…
- Ce romantic esti! Te iubesc!!!
- Stai ca n-am terminat!! Te imbraci in rosu si albastru, faci floricele si eu iau berea. Ne vedem la 10!! Hai Steaua!!!
____

- Atât de mult c*cat de câine este în parc, încât omul de zăpadă facut de copiii mei a ieșit mulatru.
____

Ce ar trebui să poată fiecare bărbat:
1) Să nu tacă, dacă bucatele sunt delicioase.
2) Să tacă, dacă nu sunt gustoase.
____

Intrebare la Radio Erevan :
– Care este cea mai mare parcare din România?
Răspunsul : – DN1 !
____

Incendiu mare la o staţie de carburanţi din judeţul Harghita. După încheierea acţiunilor de stingere a incendiilor, urmează stabilirea cauzei de producere a evenimentului. După vizionarea casetelor video de la sistemul de supraveghere, se trage concluzia că incendiul a fost provocat cu intenţie de numitul Baros Feri.
Anchetatorii îl întreabă :
- De ce ai provocat incendiul nefericitule ????
La care Feri răspunde :
- Eu nu fecut decât să urmez indicaţiile de pe tablă : Aşe Feri dă foc !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...