joi, 6 februarie 2014

Doza de zambete - 6 Februarie 2014

Un invatator, a dat ca tema de clasa copiilor sa scrie o compunere cu titlul: “Ce am facut in fiecare zi din saptamana ce a trecut?”
Bulisor a scris astfel:
“Duminica, tata a fost la vanatoare si a impuscat o caprioara. Din ea am mancat cu totii luni, marti, miercuri, joi, vineri si sambata”
____

O tipa se întâlneşte cu prietena ei, care plimba un copil în cărucior.
- Uauuu ce copil frumos! Şi ce bine seamănă cu soţul tău!
- Vorbeşti serios? Că ăsta-i copilul vecinei mele...
____

Un individ a uns cu unt o felie de paine, dupa care a turnat niste dulceata. Din greseala, felia i-a cazut pe covorul cel nou, dar NU a cazut cu fata unsa in jos.
Mirat, individul i-a scris lui Murphy sa-l intrebe cum a fost posibil asa ceva.
Dupa cateva luni de experimente, Murphy i-a trimis individului concluzia:
“Felia a fost unsa gresit!”
____

- Cum se zice în moldoveneşte la “camera ascunsă”?
- Odaia pitulită.
____

Interviu de angajare:
- Ce parere aveti despre minciuni?
Raspuns gandit: "Merge, doar sa nu te prinda". Raspuns declarat:
- Sunt o frana in calea dezvoltarii societatii echitabile.
- Ce parere aveti despre imbinarea dintre viata personala si profesionalism?
In gand: "Nu te priveste". Raspuns declarat:
- Profesia are prioritate.
- Ce asteptari aveti de la relatia cu sefii?
In gand: "Sa ma lase in pace". Declaratie:
- Voi face orice ca sa fie multumiti de mine".
- Dar de la subordonati? In gand: "Sa faca si treburile mele". Declarativ:
- Sa fiu corect".
Diagnosticul psihologic: personalitate de tip schizofrenic.
Diagnosticul angajatorului: "Ca la carte, deci fals, deci respins".
____

Pe vremuri, domnitele stateau in balcon si rupeau petalele spunand:
- Vine, nu vine... vine, nu vine...
Acum, tinerele stau pe balcon, rup petalele, si spun:
- Imi vine, nu-mi vine...
____

La curtea lui Ştefan cel mare vine un străjer:
- Măria ta, este la tine Măria mea?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...