joi, 13 februarie 2014

Doza de zambete - 13 Februarie 2014

Ghidul barbatilor pt a discuta cu femeile in perioada lor delicata:
Periculos : "Ce e la masa?"
Ok : "Pot sa te ajut cu masa?"
Perfect: "Unde ai vrea sa mananci in oras?"
Periculos : "Asta vrei sa porti?"
Ok : "Arati super in maro".
Perfect : "OAU, uita-te la tine".
Periculos : "De ce esti asa nervoasa?"
Ok: "E posibil sa exagerezi putin".
Perfect : "Poftim 500 ron, du-te la mall".
Periculos : "Esti sigura ca e bine sa mananci chestia aia?"
Ok : "Avem si mere, daca vrei".
Perfect : "Vrei sa iti aduc un pahar de vin, pe langa"?
Periculos : "Ce ai facut toata ziua?"
Ok : "Sper ca nu ai exagerat cu munca".
Perfect : "Arati super in halatu' ala".
____

Cu cât femeia e mai urâtă, cu atât durerile de cap sunt mai rare. Asta susțin cercetătorii britanici...
____

Iuliana Tudoar se duce la pompe funebre sa ia o coroana pe care urma sa o depuna la mormant lui Marioara Murarescu. I-a spus angajatului de la pompe funebre sa scrie urmatorul mesaj: ’’Odihneasca-se in pace’’ si i-a spus sa scrie asta si pe o parte, si pe alta. Cand s-a dus sa ia coroana, a vazut scris: ’’Odihneasca-se in pace si pe o parte, si pe alta’’.
____

"S-a îndrăgostit la fel ca toate fetele deștepte... ca o proastă! "
____

O pereche scotiana, in varsta, sta la gura sobei.
La un moment dat ...
Femeia: - John, ai putea si tu, sa ma duci odata la film!
John: - Dar, draga mea, am mai fost!
Femeia: - Da! Dar, intre timp, au inventat sonorul!...
____

Soacra către ginere:
- Dacă mă urăști atât de mult, de ce ai o poză cu mine pe șemineu?
Ginerele:
- Ca să țin copiii departe de foc...
____

Romantism: "Fă, iaţ un buchet dă flori că-ţi dau io banii!"
____

- Cum sa obtii pacea interioara...
Iata cateva sfaturi de la un psiholog faimos:
Dr. Neil este convins ca pentru a obtine pacea interioara trebuie sa termini toate lucrurile pe care le-ai inceput. Deci...m-am uitat prin casa, cautand lucruri pe care le-am inceput dar n-am reusit sa le termin inca....si inainte de a pleca de acasa in dimineata asta am terminat o sticla inceputa de Pinot Noir, una de Chardonnay, una de Bailey, o cutie de bomboane de ciocolata, ce a mai ramas din reteta de Prozac si Valium pe luna asta, restul de placinta cu dovleac si ramasitele fripturii de vita de la cina.
N-aveti idee ce bine m-am simtit!
____

"Am intrat in birou... si foarte grabit am salutat:
- Buna seara !
- La care dintre ele te referi ? a venit promt intrebarea secretarei."
____

Pe 14 Februarie nu e Valentine's Day... joaca Steaua !!!
____

Fa-i o surpriza iubitului, de Valentine's Day! Fa-ti altul!
____

- Iubitule, azi e ziua îndrăgostiţilor!
- Ei, şi... ne-au invitat?
____

Un elefant si un soricel vor sa faca patinaj pe un lac. Zice soricelul:
- Ma duc eu inainte, sa vad daca tine gheata!
____

Barbatul casatorit dupa 7 zile… 7 luni… 7 ani…
Dupa 7 zile: Te iubesc!
Dupa 7 luni: Sigur ca te iubesc.
Dupa 7 ani: Daca nu te iubeam, de mult plecam, nu?
Dupa 7 zile: Buna seara Iubito!
Dupa 7 luni: Salut, ai avut o zi buna?
Dupa 7 ani: Salut, a adus ceva curierul?
Dupa 7 zile: Nu te dearanja, vin eu!
Dupa 7 luni: Vrei sa vin?
Dupa 7 ani: Deci, sa vin?
Dupa 7 zile: Draga mea, MAMA ta la telefon!
Dupa 7 luni: Ridica receptorul, e pentru tine!
Dupa 7 ani: TelefooOOOoonul, la naiba!
Dupa 7 zile: M-am gandit ca un inel ti-ar face placere.
Dupa 7 luni: Un vas e tot timpul util.
Dupa 7 ani: Tine banii, cumpara ce-ti place!
Dupa 7 zile: Nu e grav, nu cred ca pateaza.
Dupa 7 luni: Fii mai atenta, te rog!
Dupa 7 ani: La naiba, tare neandemanatica mai esti!
Dupa 7 zile: Sunt absolut de acord cu tine!
Dupa 7 luni: De data asta ai avut dreptate!
Dupa 7 ani: Esti nebuna sau ce???!
Dupa 7 zile: Mmm miroase gustos!
Dupa 7 luni: Ce avem la cina?
Dupa 7 ani: Pffff iarasi paste??
Dupa 7 zile: Iti sta foarte bine aceasta rochie!
Dupa 7 luni: Iarasi o rochie noua?
Dupa 7 ani: Cat costa rochia?
Dupa 7 zile: Oupss… cred ca mi-ai stricat hard-discul calculatorului, draga mea…
Dupa 7 luni: La naiba, puteai fi mai atenta, totusi! pfff…
Dupa 7 ani: Sa nu te mai vad niciodata in preajma calculatorului meu!
Dupa 7 zile: Hm… ce parfum provocator!
Dupa 7 luni: Se simte puternic colonia ta!
Dupa 7 ani: La naiba, iar te-ai dat cu insecticid!
Dupa 7 zile: Draga mea, ti-am inchiriat filmul tau preferat.
Dupa 7 luni: Esti sigura ca vrei sa vizionezi asta?
Dupa 7 ani: Deci, in seara asta e footbal si sa nu aud altceva!!!
Dupa 7 zile: Ah nu, seara asta o petrecem in doi.
Dupa 7 luni: Te deranjeaza daca Robert ramane la cina?
Dupa 7 ani: In seara asta vin la masa zece prieteni, sunt toti tipi de gasca, ce naiba…
________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...