duminică, 23 februarie 2014

Doza de zambete - 23 Februarie 2014

- Vai, mă scuzaţi, am înlăturat un dinte sănătos. Acum va trebui să-l scot şi pe cel bolnav.
- Nu e nimic. Bine că nu sunteţi oftalmolog!
____

- Bula, ia numeste tu 5 animale din jungla!
- 4 elefanti si o girafa...
____

Oamenii de stiinta din domeniul medical nu au reusit sa afle ce este mai daunator pentru sanatate: piticii de pe creier sau pietrele din rinichi!
____

Un cuplu casatorit isi bea cafeaua de dimineata in bucatarie. Pe geam se vede vecina care isi intinde niste rufe la soare.
− Vai, ce rufe murdare are vecina noastra! Mi-e si groaza sa ma gandesc cat o fi de curat in casa la ea daca astea sunt rufe spalate! exclama sotia.
Sotul tace si nu zice nimic.
Zilnic se putea vedea vecina care iesea pe balcon ba cu o haina la intins, ba cu o perna la aerisit, si mereu sotia remarca ce mizerabila este vecina si isi tot propunea ca intr-o zi va trece pe la ea si ii va da niste lectii despre curatenie.
Intr-o zi, surpriza, vecina intinde la soare niste rufe curate.
− Oare cum de s-a intamplat si minunea asta? Cineva i-o fi facut observatie si probabil ca s-a rusinat… a remarcat sotia.
− Nu, draga mea, a trecut pe la noi mama ieri si s-a gandit sa spele si geamurile…
____

- Auzi Marie? Ai vrea sa mergem cu o masina mare cu multi cai putere pe care nu trebuie sa o conducem noi fiindca are sofer?
- Vai, Ioane, de cand astept acest moment!
- Atunci hai repede, ca vine autobuzul!
____

- Bijuterie feminină, 4 litere...
- Țâță.
- Tâmpitule, inel!
____

Șeful: – Ai spus că termini proiectul în trei zile!
Inginerul: – Da, dar n-am spus că-n trei zile consecutive.
____

"Am discutat pe chat cu tipa asta şi în cele din urmă ne-am dat întâlnire la ea acasă. Când am văzut-o pe balena asta, am rămas şocat. Nu era nici pe departe ceea ce mă aşteptam eu.
- Wow, dar ce corp frumos ai! i-am zis, uitându-mă aiurea.
- Mersi,… răspunse ea, confuză. E moştenire de la mama…
- Lemn masiv de stejar, nu-i aşa?"
____

În tren:
- V-a căzut un geamantan în cap. Aţi păţit ceva?
- Nimic. Era gol.
- Dar în geamantan ce era?
____

Trei sfaturi pentru slăbit:
1 – Întoarce capul la dreapta.
2 – Întoarce capul la stânga.
3 – Repetă acest exerciţiu ori de câte ori îţi oferă cineva de mâncare..
____

Doi chelioşi se certau:
− Tu eşti mai chel ca mine!
− Ce prost eşti, amândoi n-avem nici un fir de păr!
− Da, dar tu ai capul mai mare!
____

- Te rog, ia un loc! Trebuie să-ți spun ceva.
- Ce s-a întâmplat?
- Ți-am pus gumă pe scaun.
____

O grăsuță cam josuță, după ce a nimerit într-un accident este transportată la spital. Completând fișa, doctorul o întreabă:
- Înălțimea, greutatea?
- 175 cm, 60 kg.
- Hei drăguță, aici ești la spital, nu pe facebook.
____

Socrul către proaspătul ginerică:
- Ia-o şi să ai grijă mare de ea că aşa femeie vrednică nu mai găseşti. Odată a venit acasă cu trei băieţi şi toţi au plecat mulţumiţi!
____

Știți ce s-ar fi întâmplat dacă Becali ar fi avut firmă în New York?
I-ar fi mâncat oile Lupul de pe Wall Street.
via KMKZ
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...