duminică, 16 februarie 2014

Doza de zambete - 16 Februarie 2014

- Un sfat util bărbaților:
Dacă ochii vă sunt acoperiți de două mâni fine și moi, de spate s-au sprijinit o pereche de sâni tari, și se aude un glas de domniță: ”ghici cine -i”. În orice situație, cel mai bun răspuns va fi: ”Ioane, tu ești??” Credeți-mă, așa va fi mai bine.
____

La trei lucruri te poti uita vesnic: cum arde focul, la apa curgatoare si la un munte de ciorapi fara pereche!
____

Care e diferenta dintre doctori si pacienti intr-un spital de psihiatrie ?
pacientii se fac bine si pleaca!
____

Cine a spus ca " banii nu cresc in copaci " inseamna ca nu a vandut niciodata in viata lui iarba .
____

Niciodata sa nu-ti lasi prietenii sa se simta singuri! Deranjeaza-i tot timpul!
____

Ultimul răcnet al modei - este sunetul pe care îl scoate bărbatul când se întoarce soția de la Mall.
____

- Ieri a intrat un hoț la mine în casă. Nu a luat nimic, însă a lăsat 100 euro pe masa din bucătărie, alături de un bilet pe care scria: ”Așa nu se poate trăi!”
____

- Prietena mea îmi spune mereu că am probleme de fidelitate. Ciudat… nevastă-mea nu mi-a zis niciodată treaba asta!
____

Șeful către secretară:
- Cheamă toți angajații la ședință. Urgent!
- Prin e-mail?
- Nu, prin Facebook. Va fi mult mai repede!
____

La poliție un bărbat reclamă dispariția soției. I se cer diferite date și-o fotografie.
- Păi n-am nici o poză cu ea.
- Atunci semnalmente, vrem o descriere cât mai exactă!
- S-o descriu? Ăăăă, da, sigur... dar... Dacă o veți găsi, ea o să afle ce-am zis?
____

- Mi-am cumparat o piatra energetica pentru a ma proteja de rele. Chiar functioneaza! M-au ingramadit vreo 4 tigani in Ferentari, mi-au furat telefonul si portofelul, dar piatra nu mi-au luat-o!
____

Un pescar, pe malul unui râu, se holbează la plutitor. La câțiva metri, înoată un crocodil. Văzând pescarul, crocodilul întreabă:
- Ce, omule, nu se prinde nimic?
- Nu.
- Dacă tot nu se prinde nimic, nu vrei sa faci o băiță?
____

De Valentine's Day, Cupidon trage cu sageti, in afara de Vaslui unde te loveste cu toporul.
____

Ce mesaje auziți când sunați la diverse personalități și au celularele închise:
» Dinu Patriciu: „Abonatul vă datorează bani sau nu se află în aria de acoperire“.
» Gigi Becali: „Tiki-taka Barcelona! Sună telefonu’, zici că-i al lui Guardiola! Momentan, abonatul apelat are telefonul închis pe nedrept. Sunați-l peste trei ani.“
» György Frunda: „Pentru limba română, apăsaţi tasta una“.
» Marian Vanghelie: „Pentru limba română, mergeţi la şcoală“.
» Tot Marian Vanghelie: „Momentan, abonatul pe care îl căutaţi are telefonul furat“.
» Șeful SRI/SIE/STS/0215/ETC.: „Abonatul are telefonul închis, dar sunaţi pe oricine altcineva şi spuneţi ce aveţi de spus. Apelul dumneavoastră va fi ascultat mai târziu“.
» Crin Antonescu: „Pentru moment, abonatul nu poate fi trezit. Vă rugăm reveniţi mai pe seară“.
» Traian Băsescu: „Momentan, abonatul apelat e la Cireșica, nu-i aici. Antena 3 e aici? Ce arogantă e țiganca asta împuțită! Maria, trebuia să i se întâmple odată și odată!“
» Ion Iliescu: „Pentru moment, abonatul nu şi-a cumpărat telefon mobil. Încercaţi pe fix“.
» Adrian Năstase: „Aţi apelat căsuţele vocale ale abonatului Adrian Năstase“.
» Cătălin Botezatu: „Pentru moment, abonatul nu poate fi însurat“.
» Vrăjitoarea Melissa: „Pentru moment, abonatul nu poate ca să răspunde“.
» Orice om însurat: „Staţi liniştită, abonatul apelat nu este unde credeţi dumneavoastră. Şi, oricum, foloseşte pre- zervativul!“.
____

87% dintre tineri, au dureri de spate.
Restul de 13% nu au computer.
____

Declaratie de Sf Valentin: "Draga mea, nu ti-am luat nimic, dar ti-as da ceva!"
____

- O zi de Sf Valentin ideala: Stau acasa, telefonul e langa mine si primesc apeluri in disperare de la oameni care vor sa cumpere una dintre cele peste 100 de rezervari la restaurant pe care le-am facut acum 6 luni!
____

Două doctoriţe de la cardiologie discutau:
Prima:
- Închipuieşte-ţi, dragă, aşteptam cu sufletul la gură ziua de Sf. Valentin şi ce să vezi: primesc de la iubitul meu doar o perină roşie de catifea în formă de inimă, pe care erau desenate simple mesaje cu "Te iubesc !"...
A doua:
- Şi ce-ai fi vrut dragă, să fie desenate? Arterele coronare ???
____

Gest de iubire: Un vasluian și-a lovit soția doar cu o palmă deși avea la îndemnă ditamai târnăcopul.
____

El si ea, la o cina romantica de Valentine's day.
- Hai iubitule, cere comanda!
- Doua shaorma cu de toate!
____

- Ca să o impresionez pe noua mea prietenă de Valentine’s Day, am făcut pe d*acu-n patru și am reușit să rezerv o masă.
Sper că știe să joace biliard. (BFPT)
____

Anul acesta Ziua Indragostitilor a cazut vineri, pe 14 februarie.
Daca se tinea bine, nu cadea.
____

- Victor Ponta a vrut sa para original, asa ca s-a pozat cu Ghita Ciobanul. Cum era de asteptat, nu i-a iesit nici de data asta.
Pai, alt cioban n-ai gasit cu cine sa te pozezi?...
Mai, Ghita, mai...
____

Rowan Atkinson, actorul ce-l interpretează pe Mr. Bean, a decis să divorțeze după 23 de ani de căsnicie. Se pare că e hotărât să-și legalizeze relația cu ursulețul.
____

- Daca pamantul e rotund, cum de aud la stiri ca românii sunt plecati in toate colturile lumii?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...