marți, 18 februarie 2014

Doza de zambete - 18 Februarie 2014

Pe facebook: "hmmm...in seara asta stau acasa, nu mai ies in oras."
Ficat si Portofel apreciaza asta!
____

Fiind foarte meticulosi, englezii au statistici pe baza carora pot prezice cati oameni vor muri anul viitor.
Pe de alta parte, sicilienii pot sa precizeze si cateva nume...
____

- Am intrat ieri intr-o librarie si mi-a atras atentia o carte: "Cum sa supravietuiesti cu doar 4 euro pe zi".
Nenorocita, costa 13.5 euro...
____

Viata e scurta! Asa ca zambeste cat mai ai dinti!
____

El: 14 februarie a trecut! Astept sa treaca si 1 si 8 martie si imi fac iubita!
____

Un client intră furios în magazinul unui comerciant de câini:
- Boxerului, pe care mi l-aţi vândut acum o saptamâna i-aţi prezis 14 ani de viaţă.
- Binenţeles.
- Află că a murit ieri.
- Atunci înseamnă că ieri a implinit 14 ani.
____

Şoferii începători români se uită din reflex în retrovizoare, să vadă dacă sunt controlori RATB.
____

La semafor se opresc un Logan şi un Ferrari.
Şoferul din Logan îi face semn celui cu Ferrari să coboare geamul şi îl întreabă sec:
- Ia zi, merge maşina? Eşti mulţumit de ea? N-am văzut prea multă lume că-şi cumpără...
____

- Varu' se tot lauda si se batea cu pumnul in piept la Tv si pe Net ca e in stare sa te rezolve de orice, la orice ora, asa ca l-am contactat si m-am contrazis cu el ca e imposibil. Contrariat si foarte suparat, a spus sa pariez pe sufletul meu, ca e colectionar inrait, ca se ocupa cu asa ceva in timpu' liber, m-a cam inspaimantat pariul lui, mai ales ca nu radea deloc si vorbea serios si ca ma rezolva de 3 dorinte, oricare ar fi alea, ca el e un fel de Alladin barbos, in smoking, al secolului 21, bla bla, prostii de ale lui vorbea. Recunosc, mi-a cam stat inima-n loc, era cat pe ce sa pierd pariul, cele 6 numere de la loto facute rost de el s-au dovedit a fi cele castigatoare, secretele de la Vatican mi le-a facut rost de asemenea intr-o clipita, dar cand i-am zis ultima asa-zisa dorinta: "gaseste-mi un loc de munca in Romania" ...si-a gasit Nasu'
____

- Valentine's Day a fost un dezastru: am incurcat felicitarile, asa ca nevasta-mea crede ca vreau sa fac sex nebun cu ea si amanta mea crede c-o iubesc!
____

Un balbait suna la politie (desi cred ca era vorba de Romatsa):
- Aaaallloo, … ppollitia?
- Da domne, ce s-a intamplat?
- Aaam uun ccadavvru llanga mine!
- Va rog sa-mi spuneti adresa unde va aflati!
- Ssunt pe sstrada Kokok..
- Pe Kogalniceanu?
- Nnnnuu.
- Domne, cand stii sa-mi spui strada pe care esti, atunci sa ma suni!
Sta omul vreo 2 minute, si se hotaraste sa sune iar:
- Aaallo, ppolitia?
- Da domne. Ce s-a intamplat?
- Dddoamna, aam uun ccaddavru llanga mine
- Si ai aflat pe ce strada te aflii?
- Pe Koko…
- Pe Kogalniceanu?
- Nnnnuuu.
- Domne dar ti-am mai spus sa ma suni cand stii sa-mi spui pe ce strada te afli.
Se enerveaza balbaitul, si dupa vreo 5 minute isi ia inima in dinti si suna din nou:
- Aaallo, ppollitia?
- Tot tu esti domne?
- Ddar vv-am mai spus cca aam uuun ccadavrru llanga mine!
- Am inteles asta dar tot nu mi-ai spus daca esti sau nu “pe Kogalniceanu”.
- Nnnu, ddaar ll-am aadus acolo.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...