miercuri, 12 februarie 2014

Doza de zambete - 12 Februarie 2014

Zboara un avion cu puscasi marini, se apropie ofiterul si le zice:
- Soldati, am primit ordin de a pleca in Afganistan sa luptam.
Toti s-au intristat, au inceput a mormai, dar ofiterul continua:
- Dar, pentru capul fiecarui dusman ucis, se ofera o recompensa de 1000$.
Aterizeaza avionul, ofiterul nici nu reuseste sa deschida gura ca deja toti soldatii erau plecati. Dupa 30 de minute se intorc soldatii cantand si taraind dupa ei o legatura imensa de capete. Ofiterul lesina:
- Baieti, noi am aterizat in Tel Aviv pentru a alimenta avionul.
____

Un tip intra in magazin si intreaba vanzatoarea:
- Aveti chiloti?
- Nu.
- Dar de vanzare?
____

- Ce s-a intamplat cu clientul tau de a fugit ca din pusca, fara sa-l fi terminat de tuns? - intreaba un frizer pe colegul sau.
- Habar n-am, ca nici n-a mai apucat sa-mi raspunda la intrebarea mea: "Doriti sa iau pe la spate?"
____

Daca dentistul iti spune ca nu doare, te va durea.
Daca iti spune ca e posibil sa doara, te va durea groaznic.
____

- Stiti de ce a murit cartea de matematica?
- ...
- Avea prea multe probleme!
____

Badea Gheorghe, in tramvai, calca o doamna.
Aceasta, indignata, zice:
- Animalule!!!
La care, badea zice:
- Te pomenesti ca tu ai fi planta!
____

Interviu la angajare:
- Caut de lucru!
- Aveți experiență?
- Daaa... Am trei ani și ceva de când tot caut...
____

- Dragule! Trezește-te! Trezește-te!
- Ce s-a întâmplat? E ora trei dimineața...
- Mi-a trecut durerea de cap.
____

Dacă luăm aur la Jocurile Olimpice de Iarnă, îl mai aducem încoace sau rămâne direct la ruşi?
____

- Mai iti aduci aminte cand chioleam de la romana si toti fraierii aia statea sanvete
____

- Vand karte de gramatik. Eu meam faqt treab-a cu ea.
____

- Cum e sa fii insurat, Costica?
- Pai, cum sa fie? N-am voie sa beau, n-am voie sa fumez, n-am voie sa merg cu amicii la o bere, n-am voie sa ma uit dupa vreo femeie pe strada...
- Inseamna ca regreti pasul pe care l-ai facut?
- Nici asta n-am voie!!...
____

- Ce vei face pe 14 februarie?
- O sa ma plimb pe strada si cand o sa vad cupluri fericite, o sa le strig: "Intr-o zi o sa va desparţiţi"
____

- Toți suntem cheli, numai că unii dintre noi își acoperă chelia cu niște păr.
____

ZIUA INDRAGOSTITILOR, sarbatorita pe data de 14 Februarie, va fi mutata pe data de 30 a aceleiasi luni.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...