luni, 24 februarie 2014

Doza de zambete - 24 Februarie 2014

El: – Vai dragă, de ce te-ai îmbrăcat în negru?
Ea: – Ţin doliu pentru tine, azi am aflat că eşti mort după mine!
____

Vorbesc doi prieteni:
- Cum te-ai distrat ieri cu noua ta prietenă?
- Nu prea. În momentul culminant, a început să-mi curgă sânge din nas.
- Tensiunea?
- Soțul din deplasare.
____

Discuţii pe chat:
EL: – Ce înălţime ai?
EA: – 150 cm!
EL: – Vai, eşti ca o mică prinţesă… Şi greutatea?
EA: – Muuult mai mică – 96!
____

Mama iepure catre copilul iepure: "Un magician te-a scos dintr-o palarie. Acum nu mai pune atatea intrebari."
____

Statistică îngrijorătoare! Tinerele din Vaslui au început să-și piardă virginitatea și la 64 de ani
____

DEX - UL ALTFEL
Definiţia boului
1) animal laş, care preferă să tragă la jug decât să lupte cu toreadorul în arenă;
2) substantiv, folosit în sens adjectival, de un şofer, când altcineva din trafic nu îi acordă prioritate.
3) de multe ori soţul ideal !
____

1) Nu trag în jug şi nu lupt în arenă.
2) Nu conduc maşină.
3) Nu sunt un soţ ideal.
Atunci de ce când vin acsă pe trei cărări nevasta mă ia la zor cu:
"- Boule!Iar te-ai îmbătat ca un porc?"
____

Chelnerul catre o doamna:
- Ati observat ca sotul dumneavoastra a cazut sub masa?
- Te inseli draga, sotul meu tocmai a intrat pe usa.
____

- Cum iti merge?
- Foarte bine! Acum trei luni mi-am facut o asigurare pentru accidente si de atunci am fost calcat de trei ori de masina.
____

Manelistii nu se imbraca de la vreun lant de magazine. Se imbraca de la un magazin de lanturi.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...