marți, 25 februarie 2014

Doza de zambete - 25 Februarie 2014

- Azi mi-am făcut CV-ul, l-am scris, l-am redactat, apoi m-a bușit plânsul.
- De ce?!
- E păcat să trimiți un asemenea om la muncă.
____

- Iubi... să știi că… am spart oglinda laterală…
- Pfiuuu… cum ai reuşit?
- M-am răsturnat de două ori cu maşina…
____

- Se spune ca daca simti o durere puternica intr-o anumita zona a corpului, o solutie ar fi sa-ti provoci o alta durere in alta zona, astfel efectele celor doua dureri se vor anula reciproc.
Complet fals! Cred ca mai degraba efectele durerilor se dubleaza, ba mai mult, ele pot genera si o rezultanta.
De exemplu, odata cand ma durea maseaua ingrozitor, vrand sa testez chestia asta, mi-am ars un ciocan zdravan peste degetele de la picioare.
Rezultatul a fost catastrofal. Acum ma dureau si maseaua, si piciorul, si c*rul!
____

Soacra este foarte bolnava si zace in pat. La un moment dat simte mirosul placut al sarmalelor.
- Gigele, isi striga ea nepotul. Mergi in bucatarie si adu bunicii o mica gustare din mancarea ce se gateste acolo.
Copilul se intoarce, si-i spune bunicii:
- Taticu m-a lovit peste manuta si mi-a spus ca sarmalele sunt pentru inmormantare.
____

Ai riduri, piele uscata, esti cracanata?
Calmeaza-te! O sticla de vodca, daruita sotului, iti va reintoarce foarte repede prospetimea si frumusetea din trecut!
____

Soția lui Mulla Nasruddin se afla pe patul de moarte. Doctorul i-a spus lui Mulla: „Nasruddin, trebuie să fiu sincer cu tine; în asemenea clipe, cel mai bine este să fii sincer. Soția ta nu mai poate fi salvată. Boala a avansat prea mult, așa că trebuie să fii pregătit. Încearcă să nu suferi, acceptă fatalitatea. Acesta este destinul tău. Soția ta va muri”. Nasruddin a răspuns: „Nu-ți face probleme, doctore. Dacă am suferit alături de ea atâția ani, mai pot îndura câteva ore!”
____

La ora 3 dimineata , unul il trezeste pe celalalt:
- Marine!
- Ce?
- Deschide ochii si spune-mi ce vezi?
- Cerul
- Si?
- Si Luna
- Si?
- Si Carul Mare
- Si?
- Si carul mic
- Si?
- Si… Ioaneeeeee!… Astia ne-au furat cortu’
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...