joi, 14 martie 2013

Zambete de primavara - 14 Martie 2013

- Îmi doresc un bărbat care să fie loial, răbdător, atent, iertător, temperat şi să fie un bun ascultător.
- Eu cred că-ţi doreşti un câine.
____

Din curiozitațile lumii: stiai ca ardelenii se reflecta in oglinda, cu o intarziere de cinci minute?
____

Un baietel canta la vioara, iar tatal sau citea ziarul. Cainele familiei incepe sa latre pe acordurile de vioara. Dupa vreo 5 minute, nemaiputand sa indure zgomotul, tatal zice fiului:
- Nu poti sa canti si tu o melodie pe care n-o stie cainele?
____

- De ce oltenii, dupa o sarbatoare mai mare, sunt zgariati pe fata?
- ???
- Pentru ca atunci mananca si ei cu furculita.
____

Un barbat si o femeie care nu se cunosteau imparteau acelasi compartiment intr-un vagon de dormit. Dupa ce au trecut peste momentul initial de stânjeneala, s-au intins sa doarma, el pe patul de deasupra, ea pe cel inferior. In mijlocul noptii, barbatul se inclina in lateralul patului, o trezeste pe femeie si-i spune:
- Imi cer scuze ca va deranjez, insa imi e foarte frig. Ati putea sa-mi dati va rog inca o patura?
Femeia se inclina si ea in lateralul patului si, uitându-se in sus spre el, ii face cu ochiul si ii spune:
- Am o idee mai buna, ce-ati zice daca numai pentru noaptea asta ne-am considera casatoriti? Barbatul, incântat, e de acord, dupa care femeia ii spune:
- Ia-ti singur o patura, trântor imputit ce esti!
____

Se apropie postul. Recomand postul negru :bani negri, vin negru, icre negre, cafea neagră, paine neagră... La femei se da voie si mulatre.
____

Un tânăr entuziast care tocmai şi-a luat licenţa de instalator, s-a dus să vadă cascada Niagara. A studiat-o preţ de un minut, după care a spus:
- Cred că o pot repara.
____

Cum joaca englezii sah ?
Prima data se sacrifica caii.
____

Un tip care lucra la intrarea intr-o institutie se plictisise sa tot fie intrebat de cei care intrau cat e ceasul, asa ca a cumparat un ceas mare pe care l-a montat intr-un loc cat mai vizibil. Imediat, cei care intrau au inceput sa-l intrebe:
-Nu va suparati, ceasul acela merge corect?
____

'- De ce nu te duci niciodata in vizita pe la soacra-ta? ma intreaba un amic. Ca sta doar cu doua etaje mai jos decat tine...
- Nu ma cobor la nivelul ei, i-am raspuns. '
____

Știați că...
Probabilitatea să fiți omorât în drum spre loterie este mai mare decât probabilitatea de a câștiga premiul cel mare?
____

Se duce Bula la magazin și întreabă :
- Mai aveți pâine la 2 lei ?
- Da!
- Cât costa ?
____

La anunţarea unui concurs la cea mai mare firmă de avocaţi din oraş se prezintă Robert şi George. Amândoi absolviseră "magna cum laudae", amândoi veneau din familii bune, amândoi vorbeau frumos şi arătau bine. Ca să aleagă, şeful îi ia pe amândoi de-o parte şi îi întreabă: "De ce ai vrut să te faci avocat?", după care îl alege pe George.
Robert, siderat, se confesează lui George:
- Nu înţeleg de ce m-au respins! Eu le-am spus că m-am făcut avocat pentru că am mare respect pentru lege, că mi-aş da viaţa pentru Constituţie şi că vreau să se facă dreptate pentru clienţii mei. Tu ce le-ai spus?
- Le-am spus că din cauza mâinilor mele!
- A mâinilor? Ce înseamnă asta?
- Păi, m-am uitat la mâinile mele şi nu erau bani în niciuna!
____

Tatal lui Bula e chemat la scoala, unde profesorul se plange ca Bula e un lenes. Voind sa auda si versiunea copilului, tatal se duce acasa si il intreaba:
-Bula, cine e cel mai lenes la scoala?
-Nu stiu, tati!
-Ei nu stii! Cand toti copiii scriu si rezolva exercitii, cine sta si se uita?
-Profesorul!
____

Acasa - locul unde poti spune orice, ca oricum nu te asculta nimeni!
____

I: Ce fel de salam mananca arabii?
R: Salam "Alecu".
____

Acest document este unul real găsit în arhiva unei mănăstiri din Sankt Petersburg. Contul a fost emis de un restaurator al respectivei mănăstiri la cerința starețului. Având în vedere că nu prea știa limba rusă și contabilitatea, documentul s-a primit cam așa (o traducere aproximativă):
1. Am mărit un nor și am adăugat stele pe cer – 2 ruble
2. Am colorat raiul – 7 ruble.
3. Am spălat-o pe fecioară și am îmbrăcat-o – 21 de ruble
4. Fecioarei Maria i-am făcut un copil nou – 11 r.
5. Am reabilitat locurile înnegrite a Fecioarei Maria – 4 r.
6. I-am îmbrăcat pe Adam și Eva după ce au căzut în ispită – 15 r
7. Am frecat-o pe Maria Magdalena să nu strălucească – 42 r
8. L-am tencuit în zidul de la intrare pe Marele Mucenic – 18 r
9. L-am slăbit pe Arhanghelul Mihail și i-am dat Sfântului Duh o pană – 3r.
10. Am acoperit fundul Madonei – 3 r
11. I-am alungit rochia Arhanghelului Gavriil – 11 r
12. Am tras linii și am pus cruce pe toți sfinții – 3 r
Semnătura meșter Prorocov.
Pe cont era pusă rezoluția starețului: ”Plătiți-i acestui antihrist 140 de ruble, până nu a reușit să-i strice pe toți sfinții.”
____

A fost odată un prinț. Bogat, deștept dar foarte urât, așa de urât că nimeni nu vroia să se căsătorească cu el. În a sa împărăție însă, trăia și o fată atât de frumoasă că nu-ți puteai lua privirea de la ea, dar pe cât era de frumoasă pe atât era și de proastă, încât nimeni nu voia să o ia de nevastă. Dar iată că, prințul se hotărăște să se căsătorească cu ea, gândindu-se: ”Mintea mea ajunge pentru doi, la fel și frumusețea. Cel puțin o să avem copii frumoși și deștepți”. S-au căsătorit, au avut 3 fete și 3 băieți, toți proști ca mama și urâți ca tata.
____

Emancipare
Julietei din zilele noastre nu-i mai place Romeo, ci mai mult...Alfa Romeo.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...