sâmbătă, 9 martie 2013

Zambete de primavara - 9 Martie 2013

Bunicul meu m-a sunat acum 5 min:
”Unde ești?”
”Unde să fiu.. sunt la streaptease. Mă îmbăt cu fetele și trag cocaină, de ce mă întrebi?”
”Păi cred că cineva mi-a furat portofelul” mi-a zis
”Termină cu prostiile” i-am zis ” cine naiba să fure 976.55 RON de la un pensionar?”
via BFPT
____

La o masa festivă este invitată toată familia, inclusiv bunicul care abia se mai ţine pe picioare. În timpul mesei, de mai multe ori, bunicul s-a clătinat în dreapta și în stânga, în timp ce persoanele de lângă el îl tot prindeau și îl așezau în poziție verticală. La sfârșitul mesei, bunicul s-a ridicat supărat și a spus:
- Da-o-n mă-sa de treabă, ce, nu se mai poate beși nimeni în casa asta?!
____

Niste vanatori americani angajaza un pilot cu un aeroplan sa-i duca in munti cu intelegerea ca se va intoarce peste doua saptamani sa-i ia. Vaneaza ei o groaza de animale mai mici si doi bizoni. Vine pilotul, vede animalele si zice:
-Regret, dar va trebui sa lasati aici un bizon, nu pot cara atata greutate cu aeroplanul meu!
-Dar anul trecut, un alt pilot ne-a lasat sa luam si pe al doilea!
Se gandeste un pic pilotul si zice in sinea lui ca daca altul a putut o sa poata si el. Decoleaza ei, zboara cateva minute si aeroplanul se prabuseste intr-un tufis. Iese unul dintre vanatori dintre fiarele contorsionate si se uita in jurul sau. Cei ramasi inauntru il intreaba:
-Ai idee unde am putea fi?
-Pai cam la 300 de metri de locul unde ne-am prabusit anul trecut!
____

Tratament
La o clinica de tratament pentru batrani, inainte de a se interna,
batranii trebuiau sa mearga la un medic care le dadea sfaturi in
functie de boala si... buzunar.
Intra primul batran si la capitolul alimentatie doctorul il intreaba:
- Ce pensie ai?
- 2500
- De la masa sa nu-ti lipseasca friptura, sticla cu vin si fructele tropicale.
Al doilea avea pensia 1000:
- De la masa sa nu-ti lipseasca legumele.
Al treilea cu pensia de 100:
-Tataie, aer, cat mai mult aer!
____

'Dintre toate rudele nevesti-mii, cel mai mult imi place de mine. '
____

Calul de dar nu se cauta la dinti...Prima data se verifica daca nu cumva e de lemn.
____

La nevoie, orice instrument sau obiect apropiat de tine devine ciocan.
____

La Ministerul Muncii si Protectiei Sociale:
− Domnule ministru, telefonistei noastre de la centrala i-a slabit aproape complet auzul. Ce vreti, dupa atatia ani...
− Mut-o la Departamentul de Negocieri cu Sindicatele sau la ghiseul de reclamatii de la poarta.
____

La medic:
- Schiopatati cand e umezeala in atmosfera?
- Nu, cand merg.
____

În farmacie vine un tip inteligent şi-i şopteste ceva la ureche farmacistei. Aceasta indignata:
- Domnule, care "mijloace de protectie"? Aici este farmacie, nu Ministerul Apărării!
____

Doi studenţi la cămin povesteau:
- Un prieten de al meu era să moară din cauza unei bucăţi de slănină.
- Cum aşa? Datorită colesterolului?
- Nu, i-a căzut în faţa lui de la etajul 4...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...