marți, 19 martie 2013

Zambete de primavara - 19 Martie 2013

După consult, scoțianul pune pe masa medicului o monedă de 2 cenți.
Medicul, simțindu-se jignit, îl întreabă:
- Este pentru mine sau pentru asistentă?
- Pentru amândoi.
____

O femeie are nevoie de două luni ca să-şi cunoască bărbatul.
Un bărbat are nevoie de două vieţi să-şi cunoască femeia.
____

Un mare producător american de încălțăminte a trimis reprezentanţii săi comerciali în Australia pentru a cerceta posibilitatea extinderii vânzărilor în rândurile aborigenilor.
După o perioadă de timp, administraţia companiei, primeşte 2 telegrame de la trimişii săi.
Primul scrie: "Imposibil de a extinde vânzările aici...aborigenii nu poartă încălţăminte".
Cel de-al doilea scrie: "Evrica!... Oportunităţi enorme aici de extindere...aborigenii nu au încălţăminte".
____

Un polițist beat îl oprește pe un șofer de camion…
- Mă!!!... Eu pentru a cincea oară te întreb, ce curge de la tine din mașină???
- Domnule polițist, eu deja a cincea oară vă spun… Iarna… ghețuș… antiderapant…
____

Un lucru rătăcit îl poți găsi numai după ce răscolești întreaga casă...
____

Un lac frumos ca în poveşti cu multe flori. Pe o frunză stă o broscuță. La un moment dat ridică mâna:
- Hey, you!
Sare în apă. Înoată ce înoată, se urca pe altă frunză, se întoarce şi spune:
- Who? me?
____

Un american merge la o stână să culeagă folclor. Îl aude pe un cioban cântând din frunză. Se minunează de frumuseţea cântecului şi vrea să-l laude pe cioban. Scoate dicţionarul şi zice:
- Cioban domnule, cantat frumos la tine.
La care ciobanul scuipă frunza, se uită lung la american şi spune:
- Thank you!
____

- Ospatar, o musca inoata in supa mea!
- Scuze, e vina bucatarului, a pus prea multa supa, de obicei mustele nu inoata, merg pe fundul farfuriei!
____

Judecătorul:
- Inculpat, spuneți-mi de ce, intrând în casă ați luat lucruri diferite, bani, iar colecția de briliante nici nu ați atins-o?
- Domnule Judecător, vă rog, nu mă chinuiți, am înnebunit deja auzind această întrebare de la soție.
____

- Domnule, domnule, staţi, nu plecaţi, strigă farmacistul, ajungîndu-l din urmă pe clientul care tocmai intenţiona să demareze.
- Ce s-a întîmplat? întreabă acesta, scoţînd capul pe geamul maşinii.
- Am făcut o mare greşeală. În loc de aspirină, v-am dat cianură.
- Aoleu! Era s-o păţesc.
- Dv. ca dv., dar ce păţeam eu de la patron: cianura e de 50 de ori mai scumpă!
____

Un individ intră la ceasornicar cu un căţeluş in braţe.
- Bună ziua. Am venit pentru caine.
- Pentru caine? Aici se repară ceasuri... ce pot eu să-i fac? Ce are?
- Se opreşte din zece 'n zece minute...
____

Un individ intra intr-un cabinet medical:
- Buna ziua cu ce va putem ajuta ?
- Sunt bolnav, dom doctor.
- Da' ce aveti ?
- Ma cred molie.
- Ok da sa stiti ca aici e cabinet stomatologic!
- Da, stiu, dar aveati becul aprins...
____

Un individ e nevoit sa opreasca masina datorita unui blocaj al traficului in zona Calea Victoriei.
Deodata, cineva ii bate in geam:
- Domnule, teroristii au ocupat Parlamentul Romaniei si cer 10 milioane de euro rascumparare ca sa-i elibereze pe parlamentari. Altfel ameninta ca ii vor stropi cu benzina si le vor da foc. Acum mergem din masina in masina si facem o cheta.
- Bine, si... cat da fiecare? intreaba omul din masina.
- Cam 5 litri...
____

Luni dimineața. Ofițerul și-așteaptă soldații să se-ntoarcă din permisie. Apare primul, bineînțeles, întîrziat.
- Soldat, dă-mi un motiv bun!
- Să vedeți dom căpitan, am pierdut autobuzul, am sărit într-un taxi, taxiul s-a stricat, am văzut o fermă, am cerut un cal, calul a crăpat de goană, l-am lăsat, am alergat 15 kilometri și... iată-mă, să trăiți!
Căpitanul, zîmbind în sinea lui..
- Bine, soldat. Treci la cazarmă!
Ceilalți opt după el, exact aceeași poveste.
Într-un final, apare și ultimul și-ncepe... să vedeți, am pierdut autobuzul, am sărit într-un taxi...
Căpitanul: ...daa, și taxiul s-a stricat...
- Nu, nu s-a stricat, dar erau altele stricate-n drum, și-o grămadă de cai morți... ne-a luat 3 ore ca să-i ocolim!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...