sâmbătă, 23 martie 2013

Zambete de primavara - 23 Martie 2013

O masina calca un cocos,soferul o linisteste pe gospodina indurerata:
- Voi face totul ca sa nu simtiti pierderea!
- Atunci va rog sa poftiti in curte,gainile sunt deja nerabdatoare!
____

Anunturi:
Vand voal pentru mirese cu gaurele mici!
____

Anunt :
Cautam barbat pentru lucru la fabrica de dinamita. Trebuie sa fie dispus sa calatoreasca.
____

La un spital de nebuni vine o inspectie. Uimit, inspectorul constata ca spitalul este aproape gol, cateva cadre medicale si nici un pacient !
- Dar unde sunt pacientii, intreaba inspectorul.
Dupa o scurta tacere se aude o voce dezamagita:
- Participa cu totii la ''Romanii au talent'' !
____

Aici este ca si la bal mascat: cand toata lumea isi scoate masca, se duce naibii veselia.
____

Reclama tipic romaneasca(reala): Service de reparat masini de spalat televizoare.
____

Două prietene vorbesc:
- De ce plângi?
- Am născut un băiat.
- Și?
- Seamănă ca două picături, cu taică-său.
- Ei și ce, asta nu e de rău.
- Daa??? Mai bine semăna cu soțul meu…
____

5 din 6 oameni se bucură de Ruleta Rusească!
____

Bulă după prima zi de şcoală:
- Mamă, directorul şcolii a întrebat dacă sunt unicul copil la părinţi.
- Eşti. Şi ce-i cu asta?
- Aşa i-am zis şi eu şi el mi-a răspuns: "SLAVĂ DOMNULUI!"
____

Anunţ matrimonial: "Bărbat, de 40 de ani caut sex".
Acum stau şi mă gândesc, bărbatul ăsta are probleme cu gramatica sau cu sexul?
____

- I-am cumpărat fiicei o cameră web… acum cel puțin o treime din camera ei este tot timpul în ordine.
____

Soțul se întoarce mai devreme acasă. Amantul fuge la balcon, vrea să sară. Atârnă agățat de balustradă o oră, două, trei, deja nu mai poate, dar de sărit totuși îi e frică să sară, neștiind la ce etaj e, plus la asta e întuneric beznă și nu vede nimic jos. Se face dimineața, în curtea blocului apare măturătorul:
- Ei, tu, ce faci acolo?
- Cum ce fac ? Stau atârnat.
- Aaaaa… bine, stai mai departe, dar ridică te rog picioarele un pic mai sus, să pot mătura liniștit.
____

Prajitor de paine: Un cadou apreciat de intreaga familie. Arde painea automat.
____

Ca sa-ti bagi picioarele intr-o treaba, mai intai descalta-te ...
____

O blondă merge la doctor acuzând dureri teribile de cap.
- D-le doctor, mă doare capul îngrozitor, nu mai suport. Vă rog mult, ajutaţi-mă pentru că deja am ajuns la capătul puterilor.
- Hmmm… vă înţeleg domnişoară. Cred că vă trebuie ceva de calmare.
- De cal mare… de cal mic… dar de cal să fie!
____

- Iată de ce nu o las pe prietena mea să-mi conducă mașina:
1. Nu am prietenă!
2. Nu am mașină!
____

Stiu ce vor barbatii: barbatii vor sa fie foarte, foarte aproape de cineva care ii lasa in pace.
____

O blonda isi suna iubitul si-i spune:
- Te rog, vino si ajuta-ma! Am un puzzle nenorocit si nu stiu de unde sa incep
Tipul intreaba:
- Si ce-ar trebui sa iasa?
Blonda:
- Dupa poza de pe cutie, un tigru
Tipul se hotaraste si pleaca spre iubita lui. Blonda ii arata masa unde stateau toate piesele. El se uita la piese, se uita la cutie si zice:
- In primul rand, orice ai face, nu ai cum sa asamblezi piesele astea sa arate ca si tigrul de pe cutie.
Apoi ii ia miinile si-i spune:
- In al doilea rand, vreau sa ne relaxam. Sa bem o cana de ceai, si apoi... ne apucam sa punem inapoi cerealele in cutie...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...