luni, 25 martie 2013

Zambete de primavara - 25 Martie 2013

- Bula, cum se face ca ai 175 absente, caci au fost numai 165 de zile de scoala?
- Nu am stiut ca s-a terminat anul si am mai lipsit doua saptamani
____

- Nu vă supărați,cum ajung la gară?
- Țineți drumu ăsta,treceți de ultima casă,apoi păduricea,și peste un kilometru...ați ajuns.
- De ce draq ați pus-o așa departe de sat?!
- Păi...ne-am gândit s-o punem mai aproape de linia ferată.
____

- Viorico, stii ca Ion e la spital?
- Nu se poate! L-am vazut ieri la brat pe bulevard cu o femeie foarte frumoasa si cocheta!
- Exact. Asa l-a vazut si nevasta-sa.
____

- Ioana, tu ma inseli.
- Nu-i adevarat.
- Si mai e si italian...
- Uite, asta chiar nu-i adevarat!
____

- Se desfiinteaza fiscu’, striga fericit Bula.
- Ei, na, de unde ai aflat?
- Adineauri am primit de la ei un plic pe care scria “Ultima instiintare”!
____

Când el a sunat-o și a cerut-o de soție, ea a căzut de pe scaun, după care a sărit pe pat câteva minute, apoi a alergat 15 minute prin casă țipând de bucurie, după care a sunat și pe un ton rece i-a spus: ”Am să mă mai gândesc”.
____

Guvernarea USL a inceput sa dea roade. Au promis ca va curge lapte si miere. Laptele deja a inceput sa curga ........
____

S-a găsit într-o caserolă cu carne de cal, carne de la alt cal.
____

- Care sunt efectele negative ale consumului de votcă?
- Pe măsură ce o consumi, are tendința să se termine!
____

Daca ti-ai gasit femeia visurilor tale, ia-ti adio de la celelalte vise.
____

- Am auzit ca la muzeu la Antipa au adus o expozitie cu nu stiu ce morti din China...
Nasol zic eu... pana si mortii sunt made in China
____

- Ospatar, asta e cotlet de miel sau de porc?
- Nu va puteti da seama dupa gust?
- Nu!
- Si atunci ce va pasa?
____

La pauza meciului, ungurii au avut de gând să treacă în jumătatea noastră de teren şi să pretindă că a fost a lor din cele mai vechi timpuri.
____

Se întâlnește un măgar cu un Matiz.
Măgarul:
- Tu ce ești?
- Eu sunt automobil.
- Înseamnă că eu sunt cal.
____

Bulă intră în farmacie, palid la faţă.
- Daţi-mi, vă rog, două teste pentru sarcină.
În timp ce scoate banii să plătească, primeşte un SMS.
- Ce zi idioată! Daţi-mi trei teste, vă rog!
____

'Se intoarce nevasta-mea acasa azi cu o bucata de oglinda in mana.
- Asta-i tot ce-a mai ramas din ea...imi zice.
- Eram sigur ca o sa se intample asta pana la urma, ii spun...Maine sunt nevoit sa ma duc sa cumpar alta oglinda!
- Iubitule, cred ca n-ai inteles...Asta-i tot ce-a mai ramas din masina.'
____

- Tot aud: "Găina bătrână face ciorba bună!"... Nimănui nu-i trece prin cap că s-ar putea să fie corect: "Iapa bătrână face ciorba bună."...
____

Toti se plang de bani,dar de minte nimeni..
____

Romii solicită sporuri de la statul român, pe motiv că lucrează noaptea, în condiţii de stres
____

Sotul vine acasa si-si gaseste sotia blonda trista.
– Ma simt ingrozitor, spunea ea. Am vrut sa-ti calc noul costum si am facut o gaura uriasa pe fundul pantalonilor.
– Nu-i nimic, draga mea. Costumul are doua perechi de pantaloni.
– Stiu bine, pentru ca asta a fost norocul meu. Am folosit acesti pantaloni ca sa-i carpesc pe cei arsi.
____

Bula se plimba agale, pe aleea din fata unei frizerii. Frizerul il vede si ii spune tipului, pe care tocmai il tundea:
- L-ai vazut pe baiatul, care tot trece pe alee? E cel mai prost copil din cati am intalnit ! Uite, o sa iti arat ! Deschide usa si il cheama pe Bula. Scoate o bancnota de 5 euro si o moneda de 2 euro. Cu bancnota intr-o mana si moneda in cealalta, ii zice:
- Baiete, ia uite aici ! Ce alegi?
Bula ia moneda de 2 euro si pleaca.
- Ai vazut ? E cel mai prost copil ! Niciodata nu alege bancnota, e prea prost ! Nu se invata minte, niciodata! zice frizerul mandru.
Dupa ce termina cu tunsul, tipul iese din frizerie si il observa pe Bula care manca o inghetata. Merge la el si il intreaba:
- Baiete, am inteles ca de fiecare data, tu alegi moneda in locul bancnotei. Chiar nu poti face diferenta? Nu-ti dai seama care din cele doua e mai valoroasa?
- Ba da, imi dau seama.. Dar atunci cand voi alege bancnota, crezi ca ma va mai pune sa aleg vreodata?!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...