duminică, 24 martie 2013

Zambete de primavara - 24 Martie 2013

Doi tineri stăteau pe o bancă. După o oră de linişte, băiatul se decide să rupă tăcerea:
- Nu vrei să mergem la mine în apartament?
- Nu aveam de gînd, însă m-ai convins.
____

- Azi-dimineață, pe la ora 11 și 20 de minute primesc un mesaj: „Vr sa ieshi k mn la un suk sau ai pr?”. Neștiind de la cine-i, răspund: „Da' cine ești?”.După 2 minute, îmi răspunde: „Snt fata kre ai stat...”, eu neînțelegând mai nimic din ce scria fetișoara asta. Îi trimit, apoi, mesaj: „Nu ar trebui să fii la școală?”, iar răspunsul vine sub forma următoare:„Ba da da am kiulyt k naveam kef de sc”. Ultimul meu mesaj pentru ea a fost: „Păi, du-te repede la școală, c-au început ăștia să-nvețe gramatica fără tine!”.
____

- Bunicu‘ era asta iarna in padure la taiat de lemne. Deodata, auzi niste urlete din departare.
"Aoleo, lupii!" gandi el. "Trebuie sa fiu numai ochi si urechi..."
Si asa l-am si gasit. Numai ochi si urechi.
____

Mai bun decat "vita cu gust de cal" nu este decat "mielul cu gust de caine".
____

Supermarketurile romanesti linistesc clientii: „La noi nici in carnea de cal nu e carne de cal.”
____

- Ma Gheo, zice Ion, scoate seile de pe vitele astea, ca le ducem la abato(i)r!
____

- Am cumparat azi niste aripioare. Vanzatoarea mi-a spus ca ar fi de gaina...insa am mari dubii....Daca sunt de cal?
____

- De regula, spune profesorul, un nebun poate pune mai multe intrebari decat poate raspunde un om intelept!
- Pai nu e de mirare ca pica atatia la examenul dumneavoastra!
____

Doua doamne stau in bucatarie in timp ce una dintre ele pregateste pranzul pentru sotul sau.
- Wow, spuse cealalta, de cand ati inceput voi sa mancati asa mult usturoi?
Zambind, "bucatareasa" raspunse:
- De cand sotul meu are bunaciunea aia de secretara!
____

Sotia:
- Nerecunoscatorule. Eu iti spal chilotii, ciorapii, iti gatesc...
Sotul:
- Tu esti nerecunoscatoare, ca daaca nu eram eu, ai fi stat si ai fi visat la aceste lucruri !
____

Multi din cei necasatoriti viseaza sa aiba o sotie frumoasa si desteapta.
Multi din cei casatoriti viseaza acelasi lucru !
____

Ti-e frica ca vei muri singur???
Fa-te sofer de autobuz...
____

Cum te lauda un om normal si Fuego.
O. N. "Bravo ai cantat foarte frumos"
FUEGO:"Ai o voce de privighetoare care iti pune in valoare mireasma vorbelor dulci si calde,ca de mama ranita de fiul risipitor.Te felicit ca existi si ca ne incanti cu vocea ta de duh Dumnezeiesc...de apa statatoare care curge in marea dulce.
____

Ataci parerea unui idiot si te trezesti cu idiotul intreg in discutie...
____

Cred că e doar o chestiune de timp până la izbucnirea unui nou scandal alimentar în UE: „Balegă de cal în loc de căcat în prăjiturile de la IKEA!”.
____

- Mi-a scris un fost coleg de liceu, care acum predă filosofie:
Dragă Cristi,
află despre mine că sunt.
Cu drag, Andrei
____

- Draga mea, tu imi amintesti de o mare stea a cinematografiei mondiale!
- Marlyin Monroe? Nicole Kidman? Angelina Jolie? Jessica Alba?
- Nu, Arnold Schwarzenegger!
____

1993 – Toți aveam un prieten grăsuț în gașcă.
2013 – Toți avem un prieten slăbuț în gașcă.
____

Unii oameni plâng când taie ceapa.
Eu încerc să nu mă implic emoțional.
via BFPT
____

Barbatul care ghiceste corect varsta unei femei s-ar putea sa fie perspicace, dar nu este prea destept...
____

- În mod ciudat, de când cu tigaia asta, Dry Cooker, mănânc carne de peşte cu gust de peşte şi carne de vită cu gust de carne de cal...
____

Update:
Imediat dupa eliberarea din inchisoare, Adrian Nastase a fost condus la o clinica medicală .. probabil pentru extragerea steriletului.
____

- Si...? Cum a fost masa? Intreba fericit chelnerul, in timp ce strangea tacamurile de pe masa clientului...
- Hmm........masa.... este destul de solida! De stejar, nu?
____

- Laboratoarele Europene au tras o singura concluzie. Nu exista carne de vita etichetata drept carne de cal ! Aceasta confuzie a fost declansata de catre miraculoasa tigaie Dry Cooker, in care, gatita carnea de vita are gust de carne de.... cal....Se va deschide proces in acest sens in care martorii cheie sunt Bahmuteanca si Mirabela Dauer.....
Banuiam eu ca este ceva in neregula cu tigaia asta!!!
____

Hitul iernii in Olanda: Cai verzi pe pereti !
____

Întrebând-o tatăl ei cum de a rămas însărcinată, o adolescentă din Galați a răspuns:
-Nu mai aveam nimic interesant de postat pe Facebook!
____

Medicii care au numit boala care distruge neuronii "Parkinson" au realizat ca e o denumire de care oamenii care sufera de aceasta boala sunt jenati, si au decis s-o redenumeasca in Harlem Shake!
____

La stomatolog:
- Doctore cum sunt dintii mei?
- Din punctul meu de vedere , excelenti.
- Cum asa ?
- Da, da. 10 sunt de scos si restul de plombat.
____

După ce am pus pe mine 3 perechi de şosete, 6 pulovere , 3 perechi de pantaloni 2 geci, 4 eşarfe şi o pereche de bocanci, am iesit afara. Zece secunde mai tarziu,m-am trezit imobilizat pe jos cu capul in zapada:
-“Unde crezi ca te duci?” zice bodyguadul de la H&M….
____

Cu o figură tragică,aplecat asupra mormântului, un bărbat murmură:
- ...dacă nu ai fi murit...dacă n-ar fi fost accidentul ăla...dacă ai fi trăit...n-aș fi îndurat atâtea chinuri!
O femeie cernită îl prvește compătimitor:
- Ce mult trebuie să vă fi iubit soția, domnule!...
- Dar nu-i mormântul nevestei mele, doamnă. Ea e acasă. Aici zace primul ei soț...
____

Ardelenii adora sa mearga la gradina zoologica din Cluj. Ei pot sta cu orele la custile ursilor Koala si sa urmareasca indeaproape obiceiurile acestor animale zburdalnice si rapide.
____

- De dimineata ma indreptam agale catre frigider si ma tot gandeam ce sa mananc...Sa beau un pahar de lapte? Dar daca are aflatoxina..?? Nţ...mai bine imi fac o omleta...hmmm dar daca ouale au salmonella..? Sa-mi prepar doi crenvurstii...dar sunt din piept de pui,puiul poate fi infestat cu salmonella...Sa mananc ceva salam..dar daca are carne de cal....? Eu iubesc caii..nu pot sa-i mananc...ne-au fost mereu alaturi(razboaie,la munca,etc). Lasa ca mananc pate de porc...dar daca e infestat cu Plasmodium malaria ??Cred ca o sa mananc o bucata de pastrama de curcan...dar daca e infestata cu antibiotice!? Lasa ca mananc o conserva de peste...dar daca pestele este infestat cu parazitul metacercar..? Ce sa mai... o dau pe fructe sau legume!...dar daca sunt infestate cu pesticide!?! Hmmm....pana la urma ce ***** sa mai mananc???
____

Daca nu reusesti din prima....
incearca sa faci cum ti-a spus sotul tau !
____

Semn rău… să mergi seara… prin pădure… în portbagaj…
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...